V úterý 16. listopadu 2021 proběhlo odhalení zcela nové výzkumné studie společnosti Thinkbox „Televizní příručka pro online podniky.“
Jedním z mnoha dopadů, které pandemie na společnost měla, bylo urychlení přechodu na elektronický obchod. To zase vytvořilo nárůst nových online obchodů a dalo vznik mnoha novým kategoriím. Tyto nové podniky, které nemají fyzickou dostupnost, jsou z hlediska prodeje a růstu značně závislé na marketingu. Správně začínají své marketingové cesty se zaměřením na bezprostřední svět kolem sebe pomocí vyhledávání, sociálních médií a online videa. Ale to je nedokáže uživit nadlouho, dříve nebo později většina narazí na strop svého růstu pomocí těchto kanálů. Když se tak stane, je čas překonat relativní bezpečnost snadno identifikovatelných online cest zákazníků. Televizní reklama je často klíčovou součástí této další fáze jejich marketingově řízeného růstu.
Nová studie společnosti Thinkbox poskytuje online podnikům jejich vůbec první televizní příručku, specializovaného průvodce, který jim pomůže svět televizní reklamy lépe rozluštit a navigovat je v něm.
Jakou roli hraje televizní reklama pro online podniky? Jak se její vliv liší pro různé podniky a marketingové cíle a jak účinná je kombinace televize a online vyhledávání?
Program:
- TV příručka pro online podniky: Dr Grace Kite, zakladatelka a ekonomka a Faith Stevensová, partnerka a hlavní ekonomka, Magic Numbers, provedou výzkumem a podělí se o svá zjištění.
- Síla komunikace značky: Orlando Wood, ředitel pro inovace ve společnosti System1, čerpal z výzkumu, který si stanovil ve svých publikacích IPA Lemon (2019) a nedávno vydaném Look out (2021). Odhalení obchodního případu, proč by online podniky měly využívat sílu komunikačních služeb zaměřených na značku, a co je důležitější, co musí udělat, pokud to chtějí udělat správně.
- Panelová diskuze online podniků a agentur, které s nimi spolupracují: Anna Greene, viceprezidentka, Gousto; Sarah Brown, vedoucí spotřebitelského marketingu, Rightmove, a Tom Beardmore, zakladatel, Komora. Moderuje Rupen Shah, vedoucí klientských služeb, Thinkbox.
Zveřejněno: 17. listopadu 2021
Kategorie: NA VYŽÁDÁNÍ, ONLINE WEBINÁŘPOŘADATEL: ThinkboxVíce informací