Svět televize a videa v roce 2020 díky pandemii opustil klesající trend sledovanosti. Lidé zůstali televizi věrni a naladili se téměř na všechny formy videa. Tyto vlivy dále utvářejí i rok 2021 a blízkou televizní budoucnost.
Matt Hill, ředitel výzkumu a plánování, Thinkbox, se podíval na to, co se stalo s televizí a videem, proč a co to znamená pro budoucnost. Kdo jsou vítězové a poražení? Kam směřuje streamování? A hlavně, co to všechno znamená pro videoreklamu?
A protože plánování dosahu je stále důležitější v roztříštěném a často matoucím světě televize a videa, Sam Taylor z Direct Line Group a předseda ISBA TV Steering Group se podělil o své poznatky o umění a vědě řízení nákladů a sdělí také, jak na efektivní dosah.
Jedním z jasných vítězů v roce 2020 byl také elektronický obchod spolu s lepším pochopením zásadní role televizoru pro jeho efektivní výkon. Charlotte Langley, ředitelka pro značku a komunikaci, Bloom & Wild, Gregor Chalmers, ředitelka AV Group, The Specialist Works a Sophie Parfitt, vedoucí marketingu, AO, se připojili k Lindsey Clay, generální ředitelce Thinkbox, aby diskutovali o tom, proč je televize důležitá pro značky elektronického obchodu a podělili se o zkušenosti, jaký může mít televizní reklama dopad na online podnikání.
Sledujte zde.
Zveřejněno: 29. března 2021
Kategorie: NA VYŽÁDÁNÍ, ONLINE WEBINÁŘPOŘADATEL: ThinkboxVíce informací