NA VYŽÁDÁNÍ

DELIVERING THE GOODS: FMCG BRANDS ON TV

FMCG podniky zažívají širokou škálu tlaků; od měnících se vzorců poptávky na globálním trhu, nestálosti nákladů na materiály, růstu privátních značek a poskytovatelů online potravin až po vzestup uvědomělých spotřebitelů či vstup nových technologií.

Efektivní komunikace bude hrát klíčovou roli v úspěšném zvládnutí výzev a příležitostí, které to pro obchodníky přináší.

Na webináři sdílíme příležitost poučit se z úspěšných příběhů FMCG; inspirujte se tipy efektivní televizní inzerci a otevřete srdce kreativním nápadům, které tyto vybrané podniky pohání.

Program akce:

Přehled odvětví FMCG
Kerry Corke, globální mediální ředitel Kantar – divize Worldpanel, nám poskytne přehled o rychle se transformujícím FMCG sektoru a prozkoumá příležitosti a výzvy, které před námi stojí jak pro zavedené značky, tak i pro nové subjekty na trhu.

Hnací síly pro efektivitu FMCG
V průzkumu databanky IPA nám vedoucí skupiny adam & eve DDB pro efektivitu, Les Binet, sděluje, které reklamní strategie se v FMCG ukázaly jako nejúčinnější… a které ne.

Reklama provedena správně
Dom Dwight, marketingový ředitel společnosti Taylors of Harrogate, představí příběh správné značky a mediální strategie společnosti Yorkshire Tea.

Jak vypadá reklamní úspěch v FMCG marketingu?
Matt Hill, ředitel výzkumu a plánování ve společnosti Thinkbox, s námi hovoří o zjištěních FMCG z „Profit Ability: the business case for advertising“ a jeho nástupce „Demand Generation“, který staví na této mnoha cenami ověnčené studii. Jakou úroveň zisků by měly podniky FMCG očekávat od svých mediálních investic v krátkodobém a dlouhodobém horizontu? A jaký je optimální mediální mix pro daný rozpočet? Vše bude odhaleno.

Prádelna proti skládce
Tobey Duncan, vedoucí plánování ve společnosti Uncommon, se hluboce ponoří do jejich nové dramatické kampaně „Laundry Against Landfill“ s rapperem profesorem Greenem v hlavní roli a vysvětluje rozhodnutí vrátit značku ekologického průkopníka zpět do televize.

FMCG panel
Nadine Young, výkonná ředitelka společnosti Starcom UK, a Nick Hirst, výkonný ředitel strategie ve společnosti adam & eve DDB, nabídnou rady inzerentům a agenturám o tom, jak mohou nové a zavedené značky FMCG získat ze své komunikace to nejlepší.

Moderuje Lindsey Clay, generální ředitelka společnosti Thinkbox.

Zveřejněno: 12. března 2020

Kategorie: NA VYŽÁDÁNÍ, ONLINE WEBINÁŘ

POŘADATEL: ThinkboxVíce informací