Série webinářů od asociace HbbTV představí různé pohledy na fenomén HbbTV.
Plošné oslovení velkého počtu diváků je jedním z potenciálně vnímaných mínusů necílené televizní reklamy. HbbTV nedávno přinesla pro trhy set-top boxů, „Application Discovery over Broadband“, aby se integrovala s HbbTV Targeted Advertising (TA). Na webináři uslyšíte o reklamě adresovatelné na konkrétní cílové trhy a jaké výhody toto řešení přináší oproti klasické televizní reklamě?
Přednášející:
- Frank Heineberg, Senior manažer, distribuce, RTL/CBC
- Jon Piesing, ředitel standardizace, TP Vision
- Joe Winograd, technický ředitel, Verance
- Klaus Merkel, Senior Engineer, Distribuce, rbb/ARD
Moderátor: Jörn Krieger, novinář na volné noze
Jde o záznam živého webináře, který se konal 19. října 2021.
Kategorie: NA VYŽÁDÁNÍ, ONLINE WEBINÁŘPOŘADATEL: HbbTV AssociationVíce informací