Postavte se výzvám zítřka již dnes a připojte se k senior marketérům z Global 1000 na této virtuální akci.
Práce marketérů je stále složitější. Pokud i vy musíte čelit nečekaným změnám, výzvám, ale i příležitostem, neměli byste na konferenci FACE (of) THE FUTURE rozhodně chybět.
Událost nabídne přizpůsobené panelové diskuse ve třech různých časových pásmech. Konceptem FACE (of) THE FUTURE je komunikovat základní příčiny klíčových marketingových problémů a zapojit do panelů publikum, aby začalo diskutovat o možných způsobech řešení.
Na konferenci se zaměříme na tři hlavní témata (keynotes) odrážející výzvy, které jsou jádrem problematiky naší profese:
BRAND BUILDING IN THIS AGE OF HYPER-TARGETED MESSAGING
– Author, Public Speaker, & Consultant, Peter Field
• DETERMINING STRATEGY THEN AGREEING ON TACTICS
– CMO and TEDx speaker, Dr Christine Bailey
• CHANGING THE ORGANISATIONAL MINDSET AND CREATING THE RIGHT CULTURE
– Former Editor of Marketing Week and Author, Mark Choueke
Po každé keynote uspořádáme panelovou diskusi, která se zaměří na jednotlivé výzvy spjaté s daným tématem.
Každé téma bude uzavřeno prezentací reálných případových studií od odborníků z BBN, klientů nebo sponzorů. Případové studie tak prakticky doplní teoreticky probrané problematiky.
Naši hlavní řečníci a partneři BBN představují to nejlepší v současném marketingu a B2B sales. Naším cílem je poskytnout účastníkům fórum, kde se mohou setkat, učit se od našich odborníků, a co je možná stejně důležité, učit se od sebe navzájem.
Prosím, berte na vědomí, že komunikačním jazykem konference FACE (of) THE FUTURE je angličtina.
Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍPOŘADATEL: MARCO BBN Czech RepublicVíce informací