22 - 24/2 2022

A BRANDWEEK EVENT

Ve stále se měnícím marketingovém prostředí mohou inovace, agilita a spotřebitelské postřehy vytvořit nebo zničit podnikání. Starší značky s dobře zavedenými jmény a vyzyvatelské značky musí zůstat stejně konkurenceschopné, aby si získaly a udržely věrné publikum.

Připojte se k Adweek na čtvrtý výroční summit značek Challenger, který je charakteristickým znakem série Brandweek, a poučte se od převratných a legendárních značek, které redefinují toto odvětví. Tento rok prozkoumáme osm klíčových témat od e-commerce po živý marketing, UX a další.

Témata:

  • Jsi připojený? Aneb jak využít televizní a streamovací kanály k oslovení cílenějšího publika
  • Posilujte vnímání své značky
  • Chop se okamžiku, chop se svého příběhu
  • Značky pohánějící udržitelné změny
  • Od IRL přes IVL po Hybrid, co to všechno znamená pro značky?
  • A další
Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ

POŘADATEL: ADWEEKVíce informací