Brandweek Europe: Zapojení do světa příležitostí
Globální nejistoty překonejte těmito principy: inovace, kreativita a nové technologie. Odhalíte strategie, které umožní, abyste posouvali své značky a podnikání vpřed.
Prostřednictvím řady diskusí a workshopů na hlavní scéně bude Brandweek vzdělávat, bavit a propojovat marketingovou komunitu. Chybět nebudou inspirativní příklady zapojení spotřebitelů a příklady technologických pokroků, které posouvají naše odvětví kupředu.
Představitelé předních světových značek se dostanou na virtuální scénu k interaktivním diskusím zaměřeným na řešení pro budování slibné, inovativní budoucnosti v marketingovém a reklamním průmyslu.
Program je již zveřejněn.
NENECHTE SI UJÍT: Čtvrtek, 10. listopadu 2022, 10:35–10:55: Pokračující vývoj streamování
- Odvětví streamování se dostává do nové fáze a největší světové mediální společnosti soupeří o pozornost na svých platformách..
- Budeme diskutovat o tom, co lze od některých platforem v krátkodobém horizontu očekávat, pokud jde o jejich reklamní a obsahové nabídky.
- Připojte se k Miku Shawovi z Roku a Danielu Bischoffovi z RTL AdAlliance, kteří nabízejí pohled na trendy v tomto odvětví, protože boj o pozornost a loajalitu diváků se zintenzivňuje.
POŘADATEL: ADWEEK
Řečník: ADWEEKVíce informací