Screenforce Netherlands a VIA Belgium pořádají webinář The State of the Attention Economy s hlavními řečníky Karen Nelson-Field a Florianem Passlickem.
Karen vysvětlí, jak mohou značky využít pozornost k lepšímu měření své online reklamy a k lepší organizaci svého digitálního ekosystému. Florian představí výsledky průzkumu Track Success Survey, který měří chování diváků v přirozeném domácím prostředí.
Nakonec proběhne diskuse s Michelem van der Voortem (ředitel Screenforce), Timem van Doorslaerem (VIA Belgium), Michaelem Willemsem (ředitel strategie a plánování Dentsu). Nejdůležitější otázka pro diskusi zní: Požadují dnes inzerenti od své mediální agentury, aby jako KPI zahrnula pozornost věnovanou reklamě?
Datum webináře: úterý 24. května
Čas: 10:00 – 11:00
Účast je zdarma
Zaregistrujte se zde .
Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Screenforce.de
Řečník: Karen Nelson-FieldVíce informací