Thinkbox se ve středu 21. září podělí o nejnovější údaje o spotřebě médií a efektivitě marketingu a také o nový průzkum společnosti Ipsos týkající se mediálních zájmů a postojů ve Velké Británii. Kromě toho přinese aktuální informace o nejlepších způsobech optimalizace mediálního mixu.
Plánování čehokoli v roce 2022 je tvrdá práce. Tolik nejistoty, tolik změn, tolik nejistých změn. Mediální prostředí se vyvíjí závratnou rychlostí. Po abnormálních vzorcích konzumace médií, které byly důsledkem pandemie, jsme nyní svědky návratu trendů k normě před pandemií.
Odhalí také nejnovější zjištění z ekonometrické databanky, která slouží jako zdroj pro Media Mix Navigator a jejíž hodnota činí 2 miliardy liber. Navíc bude k dispozici přehled nejnovějších poznatků od společností BARB, IPA Touchpoints a Nielsen pro první polovinu roku 2022 a – A – panelová debata s partou děsivě chytrých odborníků.
Podrobnosti:
Datum: Středa 21. září
Čas: 9.30-12.30 hlavní akce, snídaně a registrace od 9.00 hod.
Místo konání: HOME Manchester, 2 Tony Wilson Place, Manchester, M15 4FN.
Registrujte se, prosím, pouze v případě, že se chcete této akce zúčastnit osobně na místě konání v Manchesteru.
Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: ThinkboxVíce informací