NA VYŽÁDÁNÍ

TV ADVERTISING’S UPSIDE DURING A DOWNTURN

Snižování rozpočtu na reklamu bývá první věcí, když nastane ekonomická nejistota. Více než polovina značek, které během poklesu ekonomiky zachovávají nebo zvyšují marketingové rozpočty, však zaznamenává zvýšení návratnosti investic.

Dlouhodobý úspěch vyžaduje soustředit se na kanály s nejvyšším výkonnostním potenciálem, jako je televizní reklama – kanál, který buduje povědomí a podporuje prodej.

Připojte se k Angele Vossové, ze společnosti Marketing Architects, a Petu McGuirovi, CMO společnosti 1-800-HANSONS, a podívejte se na to, jak dosáhnout výkonnostních cílů pomocí televizní reklamy, v tomto webináři připraveném ve spolupráci s časopisem Adweek.

Proberou témata jako:

  • Proč značky přehodnocují hodnotu tradičních kanálů?
  • Jak pokles ekonomiky vytváří mediální příležitosti
  • Jak společnost 1-800-HANSONS vytváří odpovědné a nákladově efektivní televizní kampaně

Kategorie: NA VYŽÁDÁNÍ, ONLINE WEBINÁŘ

POŘADATEL: Marketing ArchitectsVíce informací