S tím, jak se mladší diváci nemohou nabažit streamovacích služeb, má televize připojená k internetu (CTV) konečně svůj moment slávy.
Inzerenti začínají přesouvat své rozpočty od lineární TV k CTV. Objevuje se ale mnoho otázek o chování publika, které zůstávají nezodpovězeny. Co například odlišuje diváky CTV od lineárního televizního publika a jaký druh reklamní kreativy funguje nejlépe?
Připojte se k Tomovi Weissovi z MarketCast a Gerardu Broussardovi z Pre-Mediated Media, kteří se podělí o exkluzivní postřehy z nové zprávy zaměřené na kreativní stránku CTV reklamy. Dozvíte se:
- Typy značek a reklamních kreativ, které nejlépe rezonují s publikem CTV
- Jakou nastavit reklamní strategii
- Data a nástroje, které inzerenti využívající CTV používají k optimalizaci plánování reklam
POŘADATEL: ADWEEKVíce informací