Sledovanost VOD (Broadcaster VOD) v posledním desetiletí neustále roste, zejména u mladších diváků. Dalo by se říci, že tyto služby jsou „živým srdcem“ propojeného televizního světa.
K BVOD však není k dispozici příliš mnoho dat. Inzerenti a agentury zdůrazňují potřebu vytvořit datový rámec a objasnit lépe obchodní důvody pro BVOD; poskytnout důkazy o jeho účinnosti a objasnit přínos, který má vedle lineární televize. Tato akce tuto mezeru ve znalostech zaplní.
Ve spolupráci s Channel 4, ITV a Sky a PwC provedla společnost Thinkbox rozsáhlou sérii výzkumných studií zaměřených na různé režimy, aby BVOD uvedla do života a odpověděla na zásadní obchodní otázky – jakou roli hraje BVOD v životě lidí – včetně toho, jak zapadá do širší spotřeby online videa. Podíváme se také na analýzu široké škály kampaní BVOD, podpořenou daty. Uvidíme i to, jak nejlépe využít BVOD v rámci plánu videokomunikace a jakou má BVOD roli v návratnosti zisku řízeného reklamou.
Webinář na vyžádání zde.
Kategorie: NA VYŽÁDÁNÍ, ONLINE WEBINÁŘPOŘADATEL: ThinkboxVíce informací