Zatímco předplacené video na vyžádání (SVOD) se stalo základem streamování, video podporované reklamou (AVOD) je žhavým novým trendem. V rychle se vyvíjejícím prostředí streamování je však stále mnoho výzev, které souvisejí s reklamními zážitky. Spotřebitelská zkušenost a preference tak může pomoci nastavit poměr VOD kanálů a směřovat ještě k větší interakci s divákem a jeho zasažení relevantní reklamou. Otázka zní: Co brzdí pokrok AVOD a proč je spotřebitelská zkušenost stále přehlížena?
Studie společnosti Infillion se podrobně zabývá tím, jak diváci hodnotí různou délku reklam, jakou hodnotu přikládají personalizovaným reklamním zážitkům výměnou za svůj čas, pozornost a soukromí a jak se vyvíjí jejich otevřenost vůči nejnovějším funkcím streamování. Zkoumá, jak se může AVOD vyvíjet tím, že se stane relevantnějším, personalizovanějším a interaktivnějším.
Studie shrnuje například to, které prvky kreativy zaujmou divákovu pozornost. Stejně tak může být překvapivým zjištěním, že celebrity v reklamě povzbudí k jejímu shlédnutí jen 43 % diváků.
Celý report je ke stažení zde.
Ve zprávě se dozvíte:
- Různé faktory, které ovlivňují metriky pozornosti.
- Kam by se měli inzerenti přiklonit, aby poskytovali poutavější zážitky
- Jak lze personalizaci vyvážit s ochranou soukromí, aby se zvýšila pozornost diváků
- Inovativní reklamní formáty, které by spotřebitelé byli ochotni přijímat
- atd.
Zdroj: adage.com