EGTABITE 400: JEDINÝ PROPOJENÝ MEDIÁLNÍ EKOSYSTÉM DPG MEDIA
spolupráce s

14. 10. 2022

Egtabite se v tomto týdnu zaměřuje na belgickou agenturu DPG Media Advertising a její strategii budování udržitelné budoucnosti pro reklamu pomocí trojího přístupu: vytváření vícekanálového video ekosystému, zaměření na primární data a propagace lokálního dopadu.

Roztříštěná konzumace médií

Konzumace médií probíhá všude a je roztříštěnější než dřív. S tímto vědomím buduje DPG Média vlastní vícekanálový video ekosystém. Má v úmyslu propojit všechny formy konzumace videa – od živého po odložené sledování, od set-top-boxu po mobilní platformy, od AVOD platformy VTM GO po krátkoformátové video na zpravodajských stránkách HLN.be.

„Účel takového ekosystému je dvojí,“ tvrdí Wilfried Celis, ředitel pro audiovizuální strategii a partnerství. „Na jedné straně chceme znovu poskládat roztříštěnou konzumaci videa do multiplatformních videokampaní pomocí jediného reklamního serveru. Na druhé straně chceme digitalizovat první obrazovku se všemi výhodami plánování digitálních médií.“

Do konce tohoto roku agentura spustí nabídku multiplatformního videa, a bude tak moci rezervovat vícekanálové videokampaně napříč platformami.

Inzerenti získají optimální rozložení své reklamní kampaně napříč všemi platformami a poté i ucelené výkaznictví. Příští rok chce agentura pokročit ještě dál a spustit řešení DPG Media Demand. Od té doby budou moci inzerenti a agentury plánovat a nakupovat sami pomocí jednoho centrálního nákupního nástroje.

Nový plán pro sledování televize

V roce 2021 podepsala agentura DPG Media smlouvu s telekomunikačními operátory. Ta divákům umožňuje sledovat odvysílané programy až sedm dní zpětně. Rozšíření této funkce zpětného přehrávání divákům zjednodušuje opětovné sledování pořadů, aniž by si je museli nahrávat. Na set-top-boxech byla spuštěna „vysílatelská zóna“, kde vysílatel zpřístupňuje videokatalog.

Došlo také k uzavření dohody, že komerční přestávky při opětovném přehrávání už nebude možné přeskakovat a že nahrávkám budou předcházet minutové nepřeskočitelné reklamy. Tyto iniciativy posílí zásah lineární televize významným snížením přepínání programů.

Budování média 100% založeného na reklamním serveru

Tento ekosystém spojuje přínosy plánování digitálních médií s offline médii. Prvním můstkem mezi offline a digitálními kanály byla adresovatelná televize. Agentuře DPG Media umožňuje propojovat zásah živého sledování s možnostmi cílení digitálních služeb.

Tyto digitální výhody jsou nyní dostupné i pro sledování pořadů „na vyžádání“. Od října získala síť nové inventory, konkrétně digitální kapacitu generovanou odloženým sledováním prostřednictvím set-top-boxů telekomunikačních společností.

Objem odloženého sledování přinese lineární GRP nebo se bude využívat jako digitální kapacita. Tímto způsobem je možné inventory VTM GO a obsah televize (na vyžádání) kontrolovat z jednoho ústředního bodu.

Toto inventory se přidá ke stávající síti videí a nadále se o ní bude mluvit jako o televizi na vyžádání (BVOD), protože sdružuje veškeré inventory „vysílání na vyžádání“.

Primární data

Konečným cílem je vývoj směrem k jediné propojené síti, která bude spojovat všechny stránky a aplikace DPG Media a RTL Belgie.

Kdo zavítá na stránky HLN.be nebo sleduje VTM GO, činí tak v rámci vlastního prostředí agentury DPG Media Trusted Web. Jde o kombinaci internetového zážitku a záruk ochrany soukromí. DPG Media tímto způsobem uživatelům a inzerentům slibuje, že bude se všemi údaji nakládat transparentně a nebude je sdílet se třetími stranami. Obsah je na důvěryhodném webu Trusted Web to hlavní.

Lokání dopad

Výrazné domácí pořady jsou součást belgické kultury, spojující prvek společnosti a také zásadní faktor tvorby udržitelné budoucnosti pro reklamu.

Julie Neyman, ředitelka reklamy v DPG Media, říká:

„Diváci od nás očekávají, že budeme produkovat mnoho kvalitních pořadů. Nechceme toto bohatství jen opatrovat, chceme také překlenout propast mezi značkami a všemi příběhy, které denně na svých početných místních platformách přinášíme. Společně s těmito značkami a obsahem chceme působit na naši kulturu. Proto je více než 400 novinářů každý den připraveno naše diváky, posluchače a čtenáře informovat a inspirovat. Například na severu denně oslovíme 9 z 10 Vlámů a na jihu 7 z 10 francouzsky mluvících obyvatel. Toto jedinečné lokální zaměření nám umožňuje působit na 11 milionů Belgičanů pomocí spolupráce na kreativním obsahu.“

Další kroky

Ambice jsou jasné: DPG Media Advertising chce být agenturou, která staví cíle inzerentů na první místo. „Budujeme proto novou pozici pod heslem DPG Media Advertising – propojení značek se srdečním tepem Belgie. To je poslání, které chceme každý den naplňovat – velkým zásahem, relevantními údaji a silnými značkami a obsahem,“ říká Julie Neyman.

DALŠÍ PŘÍPADOVÉ STUDIE

BĚHEM OLYMPIJSKÝCH A PARALYMPIJSKÝCH HER NABÍZÍ FTP OTITULKOVÁNÍ REKLAM

18. 7. 2024

Francouzská televize France TV Publicité posiluje svůj závazek k sociálnímu začlenění. Podle Světové zdravotnické organizace (WHO) trpí v širším evropském regionu určitým stupněm ztráty sluchu téměř 200 milionů lidí. Jedná se o zdravotní problém rozšířený na celém světě a Francie není výjimkou – vážnou ztrátou sluchu trpí téměř 10 % francouzské populace. Společnost FranceTV Publicité… Pokračovat ve čtení EGTABITE 400: JEDINÝ PROPOJENÝ MEDIÁLNÍ EKOSYSTÉM DPG MEDIA

CHANNEL 4 UVÁDÍ ZPŘÍSTUPŇUJE REKLAMY A SPONZORSTVÍ PRO PARALYMPIJSKÉ HRY V PAŘÍŽI 2024

18. 7. 2024

Dosud nejpřístupnější hry Channel 4 oznámil, že všechny reklamy na jeho síti programů během paralympijských her v Paříži 2024 budou opatřeny titulky. Channel 4 se tak zavázal, že své zpravodajství z her učiní dosud nejpřístupnějším. Tento závazek navazuje na již dříve deklarovaný cíl zahrnout titulky do vysílání všech přímých přenosů z olympijských her. Reklamy s… Pokračovat ve čtení EGTABITE 400: JEDINÝ PROPOJENÝ MEDIÁLNÍ EKOSYSTÉM DPG MEDIA

SPOLEČNÉ ÚSILÍ DPG MEDIA A GAIA V BOJI PROTI PSÍM MNOŽÍRNÁM

20. 6. 2024

Množírny štěňat, kde jsou psi chováni za účelem zisku a bez ohledu na jejich dobré životní podmínky, jsou stále problémem. Belgická nezisková organizace GAIA, která se zabývá právy zvířat, se rozhodla ve spolupráci s Integreate by DPG Media zahájit proti tomuto problému působivou mediální kampaň. Kampaň nejenže výrazně zvýšila povědomí o tomto problému, získala také… Pokračovat ve čtení EGTABITE 400: JEDINÝ PROPOJENÝ MEDIÁLNÍ EKOSYSTÉM DPG MEDIA

KREATIVITA JAKO HNACÍ MOTOR: KAMPAŇ NA TIGUAN OD SPOLEČNOSTÍ VOLKSWAGEN A CANAL+ BRAND SOLUTIONS

20. 6. 2024

Tygr + leguán = Tiguan Společnost CANAL+ BRAND SOLUTIONS a Volkswagen představily kreativní kampaň pro nový Tiguan s poutavou 3D animací, která je ukázkou kreativity a inovací. Na realizaci kampaně se podílela společnost Re-mind PHD, její kreativní oddělení Fuse, agentura DDB a kreativní společnost CANAL+ BRAND SOLUTIONS, CANAL BRAND Factory. Hlavním cílem bylo vytvořit poutavou… Pokračovat ve čtení EGTABITE 400: JEDINÝ PROPOJENÝ MEDIÁLNÍ EKOSYSTÉM DPG MEDIA

ITV UVEDLA DVĚ KREATIVNÍ REKLAMNÍ PŘESTÁVKY PRO ZVÝŠENÍ POVĚDOMÍ O SVĚTOVÉM DNI PŘÍSTUPNOSTI (GAAD)

23. 5. 2024

U příležitosti Světového dne přístupnosti (GAAD) uvedla televize ITV dva kreativní reklamní bloky, jejichž cílem je zvýšit povědomí o přístupnosti a inkluzi. Tyto reklamní bloky se objevily na ITV1 a během denní talk show „This Morning“. Vzhledem k tomu, že ve Spojeném království žije 12 milionů dospělých lidí s hluchotou, ztrátou sluchu nebo tinnitem a… Pokračovat ve čtení EGTABITE 400: JEDINÝ PROPOJENÝ MEDIÁLNÍ EKOSYSTÉM DPG MEDIA

SVĚTOVÝ DEN PŘÍSTUPNOSTI: DŮLEŽITOST ZNAKOVÉHO JAZYKA A TITULKŮ V TELEVIZI

23. 5. 2024

Na celém světě žije více než miliarda lidí se zdravotním postižením. Podle nejnovějších údajů Národního centra pro veřejné zdraví se počet lidí s diagnózou „hluchota“ v Bulharsku v roce 2022 blíží 3 000. Přestože byl teprve před třemi lety přijat zákon o znakovém jazyce, který oficiálně uznává bulharský znakový jazyk (BGSL) jako samostatný jazyk, země… Pokračovat ve čtení EGTABITE 400: JEDINÝ PROPOJENÝ MEDIÁLNÍ EKOSYSTÉM DPG MEDIA

FRANCOUZSKÉ ORGANIZACE SNPTV PŘEDSTAVILA NOVÝ VÝZKUM POZORNOSTI

18. 4. 2024

SNPTV, profesní organizace zastupující mediální domy ve Francii, se vydala na cestu, jejímž cílem bylo odhalit v čem tkví tajemství pozornosti diváků ve stále se vyvíjejícím prostředí televizní a video reklamy. V době, která se vyznačuje nebývalou fragmentací mediální spotřeby, se pochopení pozornosti spotřebitelů stalo pro zadavatele reklamy klíčovým měřítkem. Na spotřebitele denně dopadá v… Pokračovat ve čtení EGTABITE 400: JEDINÝ PROPOJENÝ MEDIÁLNÍ EKOSYSTÉM DPG MEDIA

DEGREE US: KAMPAŇ „NOT DONE YET/JEŠTĚ NENÍ HOTOVO“ S AD A OTEVŘENÝMI TITULKY

29. 3. 2024

V USA žije více než 60 milionů lidí se zdravotním postižením, ale velká část služeb, produktů a zážitků stále tuto komunitu nebere na vědomí a nebývají navržené tak, aby reflektovaly její potřeby. To ale neplatí pro značku Degree, jejíž inkluzivní obaly i reklama reflektují rovnocenné podmínky i pro osoby se zdravotním postižením. Kreativa: Degree® se… Pokračovat ve čtení EGTABITE 400: JEDINÝ PROPOJENÝ MEDIÁLNÍ EKOSYSTÉM DPG MEDIA

INOVATIVNÍ NÁSTROJ PRO PROPOJENÍ HODNOT ZNAČKY, OBSAHU A PUBLIKA OD SPOLEČNOSTI RAI PUBBLICITÀ

22. 3. 2024

Iniciativa společnosti Rai Pubblicità „Value Planning“, představená na MIM (Market Intelligence Meeting) v Madridu, má za cíl překlenout propast mezi hodnotami, které se odrážejí v mediálním obsahu, a vyvíjejícími se hodnotami vysílací společnosti. Jejich přístup představuje významný krok vpřed k pochopení toho, jak se hodnoty publika protínají s redakčním obsahem společnosti Rai. Iniciativa, vyvinutá ve… Pokračovat ve čtení EGTABITE 400: JEDINÝ PROPOJENÝ MEDIÁLNÍ EKOSYSTÉM DPG MEDIA

JAK NA EFEKTIVNÍ SPONZORING? SPONZORING NA CHANNEL 4 SALES JEDE BOMBY

21. 3. 2024

V situaci, kdy bezpečnost a transparentnost značek jsou v mediálním průmyslu prvořadým problémem, společnost Channel 4 Sales nedávno představila výsledky své exkluzivní studie Sponsorship Rocks. Tato komplexní analýza poskytuje přesvědčivé poznatky pro značky, které se pohybují ve složitém světě reklamy. Na základě téměř 240 sponzoringů a 666 vln výzkumu zahrnujících více než 400 000 diváků… Pokračovat ve čtení EGTABITE 400: JEDINÝ PROPOJENÝ MEDIÁLNÍ EKOSYSTÉM DPG MEDIA

INOVATIVNÍ REKLAMNÍ KAMPAŇ CANAL+ BRAND SOLUTIONS PRO AUDI VYTVOŘILA NA OBRAZOVKÁCH POHÁDKOVOU ZIMNÍ ŘÍŠI

15. 2. 2024

Kreativní oddělení Canal+ Brand Solutions nedávno představilo podmanivou reklamní kampaň pro nové Audi SQ8 Sportback e-tron a jeho technologii e-quattro. Kampaň je průkopnickým počinem, který v sobě spojuje technologie, kreativitu a automobilové inovace. Francouzský tým ve spolupráci se společnostmi Re-Mind PHD, Brand Content Fuse a Canal Brand Factory představil inovativní televizní kampaň prošpikovanou umělou inteligencí… Pokračovat ve čtení EGTABITE 400: JEDINÝ PROPOJENÝ MEDIÁLNÍ EKOSYSTÉM DPG MEDIA

SHOW MASKED SINGER PŘINESLA TVŮRČÍ SPOLUPRÁCI DPG MEDIA A JBC

15. 2. 2024

Zatímco důraz je kladen primárně na obchodní partnerství a spolupráce, spojení sil při prezentaci kreativity může být poměrně náročné, ale stejně tak přínosné. Tak tomu bylo i v případě partnerství mezi DPG Media a belgickým módním řetězcem JBC. Společnostem se podařila úspěšná kampaň, která spojila věhlas soutěže The Masked Singer s uvedením exkluzivní kolekce oblečení.… Pokračovat ve čtení EGTABITE 400: JEDINÝ PROPOJENÝ MEDIÁLNÍ EKOSYSTÉM DPG MEDIA

VŠECHNY CASE STUDIES