NA VYŽÁDÁNÍ

JAK MŮŽE ZNAČKA REAGOVAT NA KRIZI ŽIVOTNÍCH NÁKLADŮ?

Jaká jsou rizika snižování výdajů, když jsou rozpočty napjaté? Jak internímu finančnímu týmu zdůvodnit podporu značky? A pokud jste schopni utrácet i v době poklesu, jaké sdělení a tón bude mít u spotřebitelů odezvu?

ITV vyvinula sadu nástrojů pro značky, které jim pomohou reagovat na krizi životních nákladů a pomohou jim „závodit na vrcholu“. Na prvním webináři ITV v roce 2023 vystoupí odbornice na ekonometrii v oboru Dr. Grace Kite, Clare Miller, redaktorka pořadu Martin Lewis Money Show, Caroline Clear, ITV Client Strategy Controller, a Chris Goldson, ředitel komerčního marketingu, kteří budou hovořit o nově zadaném výzkumu zkoumajícím, co pro spotřebitele znamená „hodnota“, o tipech redakčních týmů ITV, jak najít tón hlasu, který bude mít ohlas, a o novém nástroji pro plánování rozpočtu pro značky, které chtějí aplikovat poznatky z osvědčených postupů na svou vlastní jedinečnou situaci.

Kategorie: NA VYŽÁDÁNÍ, ONLINE WEBINÁŘ

POŘADATEL: ITV

Řečník: Chris Goldson, Grace KiteVíce informací