EGTABITE 415: NORMALIZACE PRODUKTŮ SEXUÁLNÍHO ZDRAVÍ POMOCÍ KANADSKÉHO PŘÍBĚHU O LÁSCE
spolupráce s

3. 2. 2023

Egtabite nás tento týden zavede do Kanady, kde společnost Rogers Sports & Media spolupracovala se značkou produktů pro sexuální zdraví Lovehoney na zvýšení povědomí o značce a normalizaci této produktové kategorie. Pro zajištění účinnosti musela společnost Rogers počítat s tradičním tabu kolem těchto produktů a omezujícími pravidly kanadských médií.

Také bylo nutné vybrat klíčové cílové publikum a nejúčinnější způsoby, jak se s ním spojit. Bylo třeba získat hlubší poznatky a navrhnout správnou strategii. Prováděla se rozsáhlá segmentace trhu s cílem formulovat celkovou strategii a zacílit na klíčové demografie. Tento úkol pomohl určit, zda a jak se kanadský trh liší od ostatních zemí, kde už je Lovehoney aktivní. Ukázal také, jak by mělo být sdělení značky uzpůsobené, aby mu Kanaďané věnovali pozornost.

Výzkum určil, že základní publikum pro produkty Lovehoney jsou páry mužů a žen ve věku 25-44 let. Tato demografická skupina odpovídá základnímu publiku celkového trhu produktů pro sexuální životní styl v Kanadě, kde představuje 50 %. Tato skupina má také větší predispozice k používání produktů pro sexuální život.

Za hranicemi tradičních médií

Společnost Rogers musela překročit hranice tradičních médií, aby vytvořila integrovanou kampaň, která značku Lovehoney tomuto cílovému publiku představí. Také měla zajistit pečlivou volbu značek a částí dne, aby kampaň fungovala v rámci mediálních omezení pro danou produktovou kategorii. Společnost Rogers vytvořila program, jehož těžiště spočívalo v nákupní síti a online obchodu TSC. Ten má televizní pořad věnovaný sexuálnímu zdraví s názvem Intimately You. Společnost zároveň prováděla integraci zaměřenou na produkty a využívala smlouvu o prodeji zboží. Další začlenění probíhalo na rozhlasové stanici KiSS FM a v televizním pořadu Cityline, které měly zajistit široké povědomí o spuštění kampaně.

Realizace napříč médii 

Ústřední kampaň obsahovala dohodu s TSC o prodeji zboží, prodej značky, začlenění, simulované poradenství a sociální a digitální reklamy. Konkrétněji zahrnovala následující:

Kromě přímého prodeje na nově spuštěné internetové stránce Lovehoney.ca byly produkty dostupné na stránce obchodu TSC.

Sponzorství Intimately You zahrnovalo billboardy a začlenění do dvou sezón oblíbeného pořadu. Půlnoční vysílací čas pořadu dovoloval společnosti Rogers představit pikantnější produkty značky Lovehoney divákům, kteří měli konkrétní zájem o další rozvoj sexuálního zdraví. Kromě toho moderátorka doktorka Jess sdílela posty na sociálních sítích, kde ve spolupráci se značkou Lovehoney dávala rady pro sexuální zdraví.

Dvě integrace v populárním lifestylovém pořadu Cityline společnosti Citytv fungovaly jako přirozený způsob, jak Kanaďanům představit konvenčnější produkty Lovehoney a zahájit proces normalizace používání produktů pro sexuální zdraví pro běžnější publikum. Cílení na segmenty probíhalo o Vánocích a na svatého Valentýna, tedy ve dvou obdobích, kdy je ve vzduchu láska a diváci by mohli být vůči sdělením značky Lovehoney vstřícnější.

Společně s Kiss Radio vznikly speciálně přizpůsobené videosérie KiSS & Tell. Videa byla navržená jako rozhlasové pořady. Objevoval se v nich moderátor rádia KiSS a kladl odborníkovi z Lovehoney dotazy od posluchačů na vztahy a sexuální zdraví. To pomohlo zvýšit povědomí o značce, normalizovat sexuální konverzace a produkty a vytvořit pozici značky coby důvěryhodného experta na sexuální zdraví pro mainstreamové publikum.

Kampaň dotvářelo poradenství a prodej značky v televizi a na internetu, které zajišťovalo, že cílové publikum je působení značky neustále vystavené.

Inovativní přístup

Kampaň zahrnovala dvě složky, které se dříve nepoužívaly. Za prvé sponzorství pořadu Intimately You od TSC značce poskytlo jedinečné vlastnictví prostředí, speciálně vytvořeného pro lidi, kteří jsou otevření diskusi o sexuálním zdraví a hledají způsoby, jak posílit své vztahy pomocí poradenství a produktů. Integrace byla v tomto nočním pořadu zásadní, protože značce Lovehoney zajistila prostředí pro diskusi o odvážnějších produktech a projevení hlubšího zájmu o celý sortiment produktů společnosti bez typických omezení televize vysílané přes den.

Za druhé byla obchodní dohoda s TSC první svého druhu a představovala skvělý způsob, jak se zviditelnit u důvěryhodného kanadského prodejce. Značka Lovehoney se mezitím zaměřila na rozvoj svých maloobchodních webových stránek.

Produkt č. 1 pro sexuální zdraví v TSC

Kampaň účinně využila data a média, našla správné publikum a zacílila na něj. V různých částech dne kreativně používala různá média, aby představila celý sortiment produktů Lovehoney, od odvážných po běžné. Navázala s lidmi spojení a zohlednila různé úrovně, kde nacházejí uspokojení. Značka má nyní v Kanadě silnou základnu a vybudovala si pozici, kdy může v budoucích kampaních stavět na povědomí.

Značka Lovehoney se konkrétně stala jedničkou v produktech pro sexuální zdraví v TSC. Povědomí o značce vzrostlo u základního publika o 33 % a zvažování nákupu dosáhlo 71 %. V průzkumu 8 z 10 lidí souhlasilo s prohlášením, že „Lovehoney vede v oblasti sexuálního štěstí“. Značka Lovehoney také dosáhla značného nárůstu návštěvnosti webových stránek a výnosů.

DALŠÍ PŘÍPADOVÉ STUDIE

BĚHEM OLYMPIJSKÝCH A PARALYMPIJSKÝCH HER NABÍZÍ FTP OTITULKOVÁNÍ REKLAM

18. 7. 2024

Francouzská televize France TV Publicité posiluje svůj závazek k sociálnímu začlenění. Podle Světové zdravotnické organizace (WHO) trpí v širším evropském regionu určitým stupněm ztráty sluchu téměř 200 milionů lidí. Jedná se o zdravotní problém rozšířený na celém světě a Francie není výjimkou – vážnou ztrátou sluchu trpí téměř 10 % francouzské populace. Společnost FranceTV Publicité… Pokračovat ve čtení EGTABITE 415: NORMALIZACE PRODUKTŮ SEXUÁLNÍHO ZDRAVÍ POMOCÍ KANADSKÉHO PŘÍBĚHU O LÁSCE

CHANNEL 4 UVÁDÍ ZPŘÍSTUPŇUJE REKLAMY A SPONZORSTVÍ PRO PARALYMPIJSKÉ HRY V PAŘÍŽI 2024

18. 7. 2024

Dosud nejpřístupnější hry Channel 4 oznámil, že všechny reklamy na jeho síti programů během paralympijských her v Paříži 2024 budou opatřeny titulky. Channel 4 se tak zavázal, že své zpravodajství z her učiní dosud nejpřístupnějším. Tento závazek navazuje na již dříve deklarovaný cíl zahrnout titulky do vysílání všech přímých přenosů z olympijských her. Reklamy s… Pokračovat ve čtení EGTABITE 415: NORMALIZACE PRODUKTŮ SEXUÁLNÍHO ZDRAVÍ POMOCÍ KANADSKÉHO PŘÍBĚHU O LÁSCE

SPOLEČNÉ ÚSILÍ DPG MEDIA A GAIA V BOJI PROTI PSÍM MNOŽÍRNÁM

20. 6. 2024

Množírny štěňat, kde jsou psi chováni za účelem zisku a bez ohledu na jejich dobré životní podmínky, jsou stále problémem. Belgická nezisková organizace GAIA, která se zabývá právy zvířat, se rozhodla ve spolupráci s Integreate by DPG Media zahájit proti tomuto problému působivou mediální kampaň. Kampaň nejenže výrazně zvýšila povědomí o tomto problému, získala také… Pokračovat ve čtení EGTABITE 415: NORMALIZACE PRODUKTŮ SEXUÁLNÍHO ZDRAVÍ POMOCÍ KANADSKÉHO PŘÍBĚHU O LÁSCE

KREATIVITA JAKO HNACÍ MOTOR: KAMPAŇ NA TIGUAN OD SPOLEČNOSTÍ VOLKSWAGEN A CANAL+ BRAND SOLUTIONS

20. 6. 2024

Tygr + leguán = Tiguan Společnost CANAL+ BRAND SOLUTIONS a Volkswagen představily kreativní kampaň pro nový Tiguan s poutavou 3D animací, která je ukázkou kreativity a inovací. Na realizaci kampaně se podílela společnost Re-mind PHD, její kreativní oddělení Fuse, agentura DDB a kreativní společnost CANAL+ BRAND SOLUTIONS, CANAL BRAND Factory. Hlavním cílem bylo vytvořit poutavou… Pokračovat ve čtení EGTABITE 415: NORMALIZACE PRODUKTŮ SEXUÁLNÍHO ZDRAVÍ POMOCÍ KANADSKÉHO PŘÍBĚHU O LÁSCE

ITV UVEDLA DVĚ KREATIVNÍ REKLAMNÍ PŘESTÁVKY PRO ZVÝŠENÍ POVĚDOMÍ O SVĚTOVÉM DNI PŘÍSTUPNOSTI (GAAD)

23. 5. 2024

U příležitosti Světového dne přístupnosti (GAAD) uvedla televize ITV dva kreativní reklamní bloky, jejichž cílem je zvýšit povědomí o přístupnosti a inkluzi. Tyto reklamní bloky se objevily na ITV1 a během denní talk show „This Morning“. Vzhledem k tomu, že ve Spojeném království žije 12 milionů dospělých lidí s hluchotou, ztrátou sluchu nebo tinnitem a… Pokračovat ve čtení EGTABITE 415: NORMALIZACE PRODUKTŮ SEXUÁLNÍHO ZDRAVÍ POMOCÍ KANADSKÉHO PŘÍBĚHU O LÁSCE

SVĚTOVÝ DEN PŘÍSTUPNOSTI: DŮLEŽITOST ZNAKOVÉHO JAZYKA A TITULKŮ V TELEVIZI

23. 5. 2024

Na celém světě žije více než miliarda lidí se zdravotním postižením. Podle nejnovějších údajů Národního centra pro veřejné zdraví se počet lidí s diagnózou „hluchota“ v Bulharsku v roce 2022 blíží 3 000. Přestože byl teprve před třemi lety přijat zákon o znakovém jazyce, který oficiálně uznává bulharský znakový jazyk (BGSL) jako samostatný jazyk, země… Pokračovat ve čtení EGTABITE 415: NORMALIZACE PRODUKTŮ SEXUÁLNÍHO ZDRAVÍ POMOCÍ KANADSKÉHO PŘÍBĚHU O LÁSCE

FRANCOUZSKÉ ORGANIZACE SNPTV PŘEDSTAVILA NOVÝ VÝZKUM POZORNOSTI

18. 4. 2024

SNPTV, profesní organizace zastupující mediální domy ve Francii, se vydala na cestu, jejímž cílem bylo odhalit v čem tkví tajemství pozornosti diváků ve stále se vyvíjejícím prostředí televizní a video reklamy. V době, která se vyznačuje nebývalou fragmentací mediální spotřeby, se pochopení pozornosti spotřebitelů stalo pro zadavatele reklamy klíčovým měřítkem. Na spotřebitele denně dopadá v… Pokračovat ve čtení EGTABITE 415: NORMALIZACE PRODUKTŮ SEXUÁLNÍHO ZDRAVÍ POMOCÍ KANADSKÉHO PŘÍBĚHU O LÁSCE

DEGREE US: KAMPAŇ „NOT DONE YET/JEŠTĚ NENÍ HOTOVO“ S AD A OTEVŘENÝMI TITULKY

29. 3. 2024

V USA žije více než 60 milionů lidí se zdravotním postižením, ale velká část služeb, produktů a zážitků stále tuto komunitu nebere na vědomí a nebývají navržené tak, aby reflektovaly její potřeby. To ale neplatí pro značku Degree, jejíž inkluzivní obaly i reklama reflektují rovnocenné podmínky i pro osoby se zdravotním postižením. Kreativa: Degree® se… Pokračovat ve čtení EGTABITE 415: NORMALIZACE PRODUKTŮ SEXUÁLNÍHO ZDRAVÍ POMOCÍ KANADSKÉHO PŘÍBĚHU O LÁSCE

INOVATIVNÍ NÁSTROJ PRO PROPOJENÍ HODNOT ZNAČKY, OBSAHU A PUBLIKA OD SPOLEČNOSTI RAI PUBBLICITÀ

22. 3. 2024

Iniciativa společnosti Rai Pubblicità „Value Planning“, představená na MIM (Market Intelligence Meeting) v Madridu, má za cíl překlenout propast mezi hodnotami, které se odrážejí v mediálním obsahu, a vyvíjejícími se hodnotami vysílací společnosti. Jejich přístup představuje významný krok vpřed k pochopení toho, jak se hodnoty publika protínají s redakčním obsahem společnosti Rai. Iniciativa, vyvinutá ve… Pokračovat ve čtení EGTABITE 415: NORMALIZACE PRODUKTŮ SEXUÁLNÍHO ZDRAVÍ POMOCÍ KANADSKÉHO PŘÍBĚHU O LÁSCE

JAK NA EFEKTIVNÍ SPONZORING? SPONZORING NA CHANNEL 4 SALES JEDE BOMBY

21. 3. 2024

V situaci, kdy bezpečnost a transparentnost značek jsou v mediálním průmyslu prvořadým problémem, společnost Channel 4 Sales nedávno představila výsledky své exkluzivní studie Sponsorship Rocks. Tato komplexní analýza poskytuje přesvědčivé poznatky pro značky, které se pohybují ve složitém světě reklamy. Na základě téměř 240 sponzoringů a 666 vln výzkumu zahrnujících více než 400 000 diváků… Pokračovat ve čtení EGTABITE 415: NORMALIZACE PRODUKTŮ SEXUÁLNÍHO ZDRAVÍ POMOCÍ KANADSKÉHO PŘÍBĚHU O LÁSCE

INOVATIVNÍ REKLAMNÍ KAMPAŇ CANAL+ BRAND SOLUTIONS PRO AUDI VYTVOŘILA NA OBRAZOVKÁCH POHÁDKOVOU ZIMNÍ ŘÍŠI

15. 2. 2024

Kreativní oddělení Canal+ Brand Solutions nedávno představilo podmanivou reklamní kampaň pro nové Audi SQ8 Sportback e-tron a jeho technologii e-quattro. Kampaň je průkopnickým počinem, který v sobě spojuje technologie, kreativitu a automobilové inovace. Francouzský tým ve spolupráci se společnostmi Re-Mind PHD, Brand Content Fuse a Canal Brand Factory představil inovativní televizní kampaň prošpikovanou umělou inteligencí… Pokračovat ve čtení EGTABITE 415: NORMALIZACE PRODUKTŮ SEXUÁLNÍHO ZDRAVÍ POMOCÍ KANADSKÉHO PŘÍBĚHU O LÁSCE

SHOW MASKED SINGER PŘINESLA TVŮRČÍ SPOLUPRÁCI DPG MEDIA A JBC

15. 2. 2024

Zatímco důraz je kladen primárně na obchodní partnerství a spolupráce, spojení sil při prezentaci kreativity může být poměrně náročné, ale stejně tak přínosné. Tak tomu bylo i v případě partnerství mezi DPG Media a belgickým módním řetězcem JBC. Společnostem se podařila úspěšná kampaň, která spojila věhlas soutěže The Masked Singer s uvedením exkluzivní kolekce oblečení.… Pokračovat ve čtení EGTABITE 415: NORMALIZACE PRODUKTŮ SEXUÁLNÍHO ZDRAVÍ POMOCÍ KANADSKÉHO PŘÍBĚHU O LÁSCE

VŠECHNY CASE STUDIES