Podle Hub Research stráví z generace Z v USA 16,5 hodiny, které týdně věnují televizi. Tito diváci sledují digitální video i lineární televizi. O více jak tři hodiny méně než s televizí (13,1 hodiny týdně) pak tráví s videi na TikToku a dalším obsahem vytvářeným uživateli.
Oproti tomu diváci ve věku 35 let a více tráví u televize téměř třikrát více hodin než u videí vytvářených uživateli.
Podle zprávy "US Social Video Usage 2022" proto musí marketéři s rostoucí kupní silou generace Z odrážet lépe jejich mediální návyky. Do mediálního mixu této generace patří jak tradiční obsah tak digitální kanály, které lze zacílit pomocí strategií pro placenou i organickou reklamu zaměřenou na video a krátký obsah, který bude dobře fungovat na CTV i platformách, jako je TikTok nebo Instagram. Důležité pro oslovení této cílové skupiny je také postavit obsah do centra každé kampaně.
Zdroj: insiderintelligence.com