EGTABITE 381: FRANCETV PUBLICITÉ PODPORUJE ELEKTRONICKÉ OBCHODOVÁNÍ FORMÁTEM TIME TO SHOP
spolupráce s

15. 4. 2022

Představujeme inovativní nabídku, kterou spustilo francouzské obchodní zastupitelství FranceTV Publicité. Jejím smyslem je provést revoluční změnu v zážitku z nakupování a podpořit vývoj elektronického obchodování. Nabídka se jmenuje Time to Shop a umožňuje e-obchodníkům kombinovat nástroje, jako jsou rozšířené pre-roll reklamy, datové segmenty nakupujících v elektronickém obchodě, qr kódy a další. Cílem je předat reklamní sdělení, zvýšit angažovanost uživatelů a posílit návštěvnost.

Zaměření na e-obchodníky

Tento trend sám o sobě nový není, ale covidová krize proces uspíšila: 85,5 % francouzských uživatelů internetu na něm nyní nakupuje. V průměru uskuteční 33 nákupů za rok (zdroj: Chiffres & tendances du web 2022).

Pro maloobchodníky na internetu, jejichž obrat v roce 2020 činil podle francouzské federace elektronického obchodování FEVAD 101,8 miliardy eur (112 miliard dolarů), tento trend jasně ukázal nové výzvy, které se týkají viditelnosti, objevitelnosti a generování potenciálních zákazníků. FranceTV Publicité tyto výzvy přijala spuštěním nabídky nazvané Time to Shop, která je 100% určená e-obchodníkům.

Tato nabídka na klíč nemá na reklamním trhu obdoby. Kombinuje pokročilý zážitek z videa, nakupování pomocí QR kódů, údaje o cílení na nakupující a nárůst reklamní frekvence během nejefektivnějších dní a časových slotů na france.tv. V tom spočívá originalita a síla nabídky: spojit nejlepší ingredience z hlediska formátu, cílení a distribuční strategie a čelit oněm třem výzvám, před nimiž e-obchodníci stojí.

Vyzkoušené a ověřené

První inzerent, který s tímto nákupním zážitkem na čtyřech obrazovkách experimentoval, byl francouzský řetězec supermarketů E.Leclerc. Chtěl přilákat pozornost k nové kolekci šperků značky Le Manège à Bijoux, povzbudit zájem uživatelů a posílit návštěvnost e-shopu. FranceTV Publicité pro tuto příležitost vytvořila dva zakázkové zážitkové formáty, přizpůsobené použití specifickému pro jednotlivá zařízení.

Pro OTT (počítač, mobil, tablet) agentura navrhla interaktivní pre-roll se začleněním modulu pro elektronické nakupování. Tento účinný formát umocnil sdělení spotu, přitáhl pozornost k nejvýraznějšímu šperku a s odkazem na novou kolekci jasně vyzval k akci.

Společnost FranceTV Publicité také vyvinula interaktivní formát specifický pro IPTV. Využívá nakupování pomocí QR kódů vložených přímo do spotu. Ty při naskenování umožňují objevit všechny nejznámější produkty značky.

Pro maximalizaci efektivity a výkonnosti kampaň cílila na e-nakupující. Frekvence reklam se během špičky připojení k france.tv zvyšovala.

Tato strategie přinesla skutečný úspěch. Míra prokliku byla čtyřikrát vyšší než průměr a společnost E.Leclerc kampaň obnovila.

Nabídka v době neustálé (r)evoluce

FranceTV Publicité hráče na trhu elektronického obchodování podpořila ještě více a svůj katalog nedávno obohatila o dva nové produkty: sektorový (pro konkrétní odvětví) a lokání (podle polohy).

Studio Shopping Secto nabízí řadu kreativních videoformátů, vytvořených konkrétně pro pět sektorů (oděvy, automobilový průmysl, kutilství+dekorace+zahrada, cestování, kultura+volný čas). Pro některé je to spíše vizuální tvorba, pro jiné spíš propagační.

Geoshopping nabízí obohacené videoformáty v OTT a opět jde o novinku na trhu. Zahrnuje moduly s kreativním přizpůsobením podle polohy, zobrazení obchodu nejblíže k uživateli, vzdálenost, otevírací dny a dobu.

„Mediální ekosystém se neustále vyvíjí, a proto je pro nás důležité stále inovovat, posouvat hranice a plnit potřeby našich inzerentů. Naše nabídka Time to Shop je přesně taková a první výsledky nás těší. Přinášejí e-obchodníkům jak efektivitu, tak inovaci,“ říká Élodie Trouilly du Penhoat, zástupkyně marketingového ředitele pro digitální kanály, inovace a data ve společnosti FranceTV Publicité.

DALŠÍ PŘÍPADOVÉ STUDIE

BĚHEM OLYMPIJSKÝCH A PARALYMPIJSKÝCH HER NABÍZÍ FTP OTITULKOVÁNÍ REKLAM

18. 7. 2024

Francouzská televize France TV Publicité posiluje svůj závazek k sociálnímu začlenění. Podle Světové zdravotnické organizace (WHO) trpí v širším evropském regionu určitým stupněm ztráty sluchu téměř 200 milionů lidí. Jedná se o zdravotní problém rozšířený na celém světě a Francie není výjimkou – vážnou ztrátou sluchu trpí téměř 10 % francouzské populace. Společnost FranceTV Publicité… Pokračovat ve čtení EGTABITE 381: FRANCETV PUBLICITÉ PODPORUJE ELEKTRONICKÉ OBCHODOVÁNÍ FORMÁTEM TIME TO SHOP

CHANNEL 4 UVÁDÍ ZPŘÍSTUPŇUJE REKLAMY A SPONZORSTVÍ PRO PARALYMPIJSKÉ HRY V PAŘÍŽI 2024

18. 7. 2024

Dosud nejpřístupnější hry Channel 4 oznámil, že všechny reklamy na jeho síti programů během paralympijských her v Paříži 2024 budou opatřeny titulky. Channel 4 se tak zavázal, že své zpravodajství z her učiní dosud nejpřístupnějším. Tento závazek navazuje na již dříve deklarovaný cíl zahrnout titulky do vysílání všech přímých přenosů z olympijských her. Reklamy s… Pokračovat ve čtení EGTABITE 381: FRANCETV PUBLICITÉ PODPORUJE ELEKTRONICKÉ OBCHODOVÁNÍ FORMÁTEM TIME TO SHOP

SPOLEČNÉ ÚSILÍ DPG MEDIA A GAIA V BOJI PROTI PSÍM MNOŽÍRNÁM

20. 6. 2024

Množírny štěňat, kde jsou psi chováni za účelem zisku a bez ohledu na jejich dobré životní podmínky, jsou stále problémem. Belgická nezisková organizace GAIA, která se zabývá právy zvířat, se rozhodla ve spolupráci s Integreate by DPG Media zahájit proti tomuto problému působivou mediální kampaň. Kampaň nejenže výrazně zvýšila povědomí o tomto problému, získala také… Pokračovat ve čtení EGTABITE 381: FRANCETV PUBLICITÉ PODPORUJE ELEKTRONICKÉ OBCHODOVÁNÍ FORMÁTEM TIME TO SHOP

KREATIVITA JAKO HNACÍ MOTOR: KAMPAŇ NA TIGUAN OD SPOLEČNOSTÍ VOLKSWAGEN A CANAL+ BRAND SOLUTIONS

20. 6. 2024

Tygr + leguán = Tiguan Společnost CANAL+ BRAND SOLUTIONS a Volkswagen představily kreativní kampaň pro nový Tiguan s poutavou 3D animací, která je ukázkou kreativity a inovací. Na realizaci kampaně se podílela společnost Re-mind PHD, její kreativní oddělení Fuse, agentura DDB a kreativní společnost CANAL+ BRAND SOLUTIONS, CANAL BRAND Factory. Hlavním cílem bylo vytvořit poutavou… Pokračovat ve čtení EGTABITE 381: FRANCETV PUBLICITÉ PODPORUJE ELEKTRONICKÉ OBCHODOVÁNÍ FORMÁTEM TIME TO SHOP

ITV UVEDLA DVĚ KREATIVNÍ REKLAMNÍ PŘESTÁVKY PRO ZVÝŠENÍ POVĚDOMÍ O SVĚTOVÉM DNI PŘÍSTUPNOSTI (GAAD)

23. 5. 2024

U příležitosti Světového dne přístupnosti (GAAD) uvedla televize ITV dva kreativní reklamní bloky, jejichž cílem je zvýšit povědomí o přístupnosti a inkluzi. Tyto reklamní bloky se objevily na ITV1 a během denní talk show „This Morning“. Vzhledem k tomu, že ve Spojeném království žije 12 milionů dospělých lidí s hluchotou, ztrátou sluchu nebo tinnitem a… Pokračovat ve čtení EGTABITE 381: FRANCETV PUBLICITÉ PODPORUJE ELEKTRONICKÉ OBCHODOVÁNÍ FORMÁTEM TIME TO SHOP

SVĚTOVÝ DEN PŘÍSTUPNOSTI: DŮLEŽITOST ZNAKOVÉHO JAZYKA A TITULKŮ V TELEVIZI

23. 5. 2024

Na celém světě žije více než miliarda lidí se zdravotním postižením. Podle nejnovějších údajů Národního centra pro veřejné zdraví se počet lidí s diagnózou „hluchota“ v Bulharsku v roce 2022 blíží 3 000. Přestože byl teprve před třemi lety přijat zákon o znakovém jazyce, který oficiálně uznává bulharský znakový jazyk (BGSL) jako samostatný jazyk, země… Pokračovat ve čtení EGTABITE 381: FRANCETV PUBLICITÉ PODPORUJE ELEKTRONICKÉ OBCHODOVÁNÍ FORMÁTEM TIME TO SHOP

FRANCOUZSKÉ ORGANIZACE SNPTV PŘEDSTAVILA NOVÝ VÝZKUM POZORNOSTI

18. 4. 2024

SNPTV, profesní organizace zastupující mediální domy ve Francii, se vydala na cestu, jejímž cílem bylo odhalit v čem tkví tajemství pozornosti diváků ve stále se vyvíjejícím prostředí televizní a video reklamy. V době, která se vyznačuje nebývalou fragmentací mediální spotřeby, se pochopení pozornosti spotřebitelů stalo pro zadavatele reklamy klíčovým měřítkem. Na spotřebitele denně dopadá v… Pokračovat ve čtení EGTABITE 381: FRANCETV PUBLICITÉ PODPORUJE ELEKTRONICKÉ OBCHODOVÁNÍ FORMÁTEM TIME TO SHOP

DEGREE US: KAMPAŇ „NOT DONE YET/JEŠTĚ NENÍ HOTOVO“ S AD A OTEVŘENÝMI TITULKY

29. 3. 2024

V USA žije více než 60 milionů lidí se zdravotním postižením, ale velká část služeb, produktů a zážitků stále tuto komunitu nebere na vědomí a nebývají navržené tak, aby reflektovaly její potřeby. To ale neplatí pro značku Degree, jejíž inkluzivní obaly i reklama reflektují rovnocenné podmínky i pro osoby se zdravotním postižením. Kreativa: Degree® se… Pokračovat ve čtení EGTABITE 381: FRANCETV PUBLICITÉ PODPORUJE ELEKTRONICKÉ OBCHODOVÁNÍ FORMÁTEM TIME TO SHOP

INOVATIVNÍ NÁSTROJ PRO PROPOJENÍ HODNOT ZNAČKY, OBSAHU A PUBLIKA OD SPOLEČNOSTI RAI PUBBLICITÀ

22. 3. 2024

Iniciativa společnosti Rai Pubblicità „Value Planning“, představená na MIM (Market Intelligence Meeting) v Madridu, má za cíl překlenout propast mezi hodnotami, které se odrážejí v mediálním obsahu, a vyvíjejícími se hodnotami vysílací společnosti. Jejich přístup představuje významný krok vpřed k pochopení toho, jak se hodnoty publika protínají s redakčním obsahem společnosti Rai. Iniciativa, vyvinutá ve… Pokračovat ve čtení EGTABITE 381: FRANCETV PUBLICITÉ PODPORUJE ELEKTRONICKÉ OBCHODOVÁNÍ FORMÁTEM TIME TO SHOP

JAK NA EFEKTIVNÍ SPONZORING? SPONZORING NA CHANNEL 4 SALES JEDE BOMBY

21. 3. 2024

V situaci, kdy bezpečnost a transparentnost značek jsou v mediálním průmyslu prvořadým problémem, společnost Channel 4 Sales nedávno představila výsledky své exkluzivní studie Sponsorship Rocks. Tato komplexní analýza poskytuje přesvědčivé poznatky pro značky, které se pohybují ve složitém světě reklamy. Na základě téměř 240 sponzoringů a 666 vln výzkumu zahrnujících více než 400 000 diváků… Pokračovat ve čtení EGTABITE 381: FRANCETV PUBLICITÉ PODPORUJE ELEKTRONICKÉ OBCHODOVÁNÍ FORMÁTEM TIME TO SHOP

INOVATIVNÍ REKLAMNÍ KAMPAŇ CANAL+ BRAND SOLUTIONS PRO AUDI VYTVOŘILA NA OBRAZOVKÁCH POHÁDKOVOU ZIMNÍ ŘÍŠI

15. 2. 2024

Kreativní oddělení Canal+ Brand Solutions nedávno představilo podmanivou reklamní kampaň pro nové Audi SQ8 Sportback e-tron a jeho technologii e-quattro. Kampaň je průkopnickým počinem, který v sobě spojuje technologie, kreativitu a automobilové inovace. Francouzský tým ve spolupráci se společnostmi Re-Mind PHD, Brand Content Fuse a Canal Brand Factory představil inovativní televizní kampaň prošpikovanou umělou inteligencí… Pokračovat ve čtení EGTABITE 381: FRANCETV PUBLICITÉ PODPORUJE ELEKTRONICKÉ OBCHODOVÁNÍ FORMÁTEM TIME TO SHOP

SHOW MASKED SINGER PŘINESLA TVŮRČÍ SPOLUPRÁCI DPG MEDIA A JBC

15. 2. 2024

Zatímco důraz je kladen primárně na obchodní partnerství a spolupráce, spojení sil při prezentaci kreativity může být poměrně náročné, ale stejně tak přínosné. Tak tomu bylo i v případě partnerství mezi DPG Media a belgickým módním řetězcem JBC. Společnostem se podařila úspěšná kampaň, která spojila věhlas soutěže The Masked Singer s uvedením exkluzivní kolekce oblečení.… Pokračovat ve čtení EGTABITE 381: FRANCETV PUBLICITÉ PODPORUJE ELEKTRONICKÉ OBCHODOVÁNÍ FORMÁTEM TIME TO SHOP

VŠECHNY CASE STUDIES