Egtabite se v tomto týdnu zaměřuje na dánskou TV 2 a nedávné spuštění TV 2 connect – jedinečné samoobslužné platformy pro nákup adresovatelné televize.
Tato dánská společnost v současnosti dodává cílenou reklamu dynamickým nahrazováním reklamy v lineární televizi a pomocí pre-roll reklamy u videa na vyžádání (1-3 minuty). 70 % výnosů TV 2 pochází od nákupčích televize, 20 % z programatiky a 10 % z přímého prodeje, a proto se společnost zaměřila na rozvoj zcela nové platformy, která cílí na malé a střední podniky.
Potřeba trhu
vývoj tohoto nového a flexibilního nástroje, spuštěného v prosinci 2020, urychlilo několik důvodů. Za prvé skutečnost, že v současnosti je v Dánsku přes 300 000 malých a středních podniků, které často nepotřebují reklamu na celostátní úrovni a pro něž by cena celostátní kampaně v televizi byla nad jejich finanční možnosti.
Za druhé současný trend, že si inzerenti nákup médií obstarávají interně a hledají cesty k využití dat, která už o svých zákaznících mají. Někteří inzerenti také po svých digitálních nebo kreativních agenturách požadují, aby za ně nákup médií prováděly, a tím otevírají trh nákupu televizní reklamy skupině agentur, které nemají přístup ke stejným platformám pro nákup televize jako mediální agentury.
Díky flexibilitě a povědomosti je nástroj zároveň zajímavou výhodou pro mediální agentury, které TV 2 Connect používají k rychlé kontrole dostupného inventory během konkrétních časových úseků nebo k řízení klientů, kteří také sami vysílají regionální nebo lokální reklamu, např. vlastníci franšíz.
https://www.adwantedevents.com/FTVASydney
Vytvoření pružného a přátelského nástroje
Tato interně vytvořená platforma je plně integrovaná se stávajícím klientským systémem TV 2 (a umožňuje přístup k fakturačním údajům), databází kreativních aktiv (pro televizní kreativu) a serverem pro adresovatelnou televizní reklamu k potvrzení dostupnosti inventory u VOD a lineární televize (na OTT).
TV 2 Connect umožňuje inzerentům optimalizovat kampaně podle demografie (věk a pohlaví), řízení frekvence (kolikrát chcete, aby se reklama ukázala vašemu cílovému publiku na všech zařízeních, na nichž může sledovat TV 2 PLAY) a v neposlední řadě podle geografie – buď regionálně, nebo brzy také podle jednotlivých měst či poštovních směrovacích čísel.
Rozhraní nástroje bylo záměrně vymodelováno tak, aby připomínalo rozhraní Facebooku. Jednoduše se tak používá a na digitální plánovače působí povědomě. Když je kreativní reklama předem schválená (což dánský zákon vyžaduje) výhradně pro televizi, kampaň může běžet třeba jen čtyři hodiny.
„TV 2 Connect je skutečně to nejlepší z obou světů. S touto uživatelsky přívětivou platformou mohou klienti kombinovat kvalitu, emoce a transparentnost televizní reklamy s cílením a poznatky reklamy digitální,“
tvrdí Christian Godske, vedoucí pro inovace a adresovatelnou televizi v dánské TV 2.
Cesta pokračuje
Po beta testování byla v prosinci 2020 veřejně spuštěna první verze 1.0. Další verze, která bude vydaná v brzké době, inzerentům umožní provádět platby pomocí kreditních karet, zatímco teď se musí uživatelé registrovat jako klienti. Následující iterace bude nabízet i kontextové cílení (vedle sportu nebo hraných filmů) a umožní klientům například cílit na domácnosti, kde diváci sledují obsah pro děti, jako na „domácnosti, kde žijí malé děti“.
Tato verze bude navíc také podporovat výběr publika podle vlastních kritérií a umožní inzerentům používat vlastní primární údaje k vytvoření publika na zakázku, např. vyloučením stávajících zákazníků nebo jejich oslovením pomocí sdělení šitého na míru.
DALŠÍ PŘÍPADOVÉ STUDIE
BĚHEM OLYMPIJSKÝCH A PARALYMPIJSKÝCH HER NABÍZÍ FTP OTITULKOVÁNÍ REKLAM
18. 7. 2024Francouzská televize France TV Publicité posiluje svůj závazek k sociálnímu začlenění. Podle Světové zdravotnické organizace (WHO) trpí v širším evropském regionu určitým stupněm ztráty sluchu téměř 200 milionů lidí. Jedná se o zdravotní problém rozšířený na celém světě a Francie není výjimkou – vážnou ztrátou sluchu trpí téměř 10 % francouzské populace. Společnost FranceTV Publicité… Pokračovat ve čtení EGTABITE 329: SPUŠTĚNÍ TV 2 CONNECT – SMAOOBSLUŽNÉ PLATFORMY PRO ADRESOVATELNOU TELEVIZI
CHANNEL 4 UVÁDÍ ZPŘÍSTUPŇUJE REKLAMY A SPONZORSTVÍ PRO PARALYMPIJSKÉ HRY V PAŘÍŽI 2024
18. 7. 2024Dosud nejpřístupnější hry Channel 4 oznámil, že všechny reklamy na jeho síti programů během paralympijských her v Paříži 2024 budou opatřeny titulky. Channel 4 se tak zavázal, že své zpravodajství z her učiní dosud nejpřístupnějším. Tento závazek navazuje na již dříve deklarovaný cíl zahrnout titulky do vysílání všech přímých přenosů z olympijských her. Reklamy s… Pokračovat ve čtení EGTABITE 329: SPUŠTĚNÍ TV 2 CONNECT – SMAOOBSLUŽNÉ PLATFORMY PRO ADRESOVATELNOU TELEVIZI
SPOLEČNÉ ÚSILÍ DPG MEDIA A GAIA V BOJI PROTI PSÍM MNOŽÍRNÁM
20. 6. 2024Množírny štěňat, kde jsou psi chováni za účelem zisku a bez ohledu na jejich dobré životní podmínky, jsou stále problémem. Belgická nezisková organizace GAIA, která se zabývá právy zvířat, se rozhodla ve spolupráci s Integreate by DPG Media zahájit proti tomuto problému působivou mediální kampaň. Kampaň nejenže výrazně zvýšila povědomí o tomto problému, získala také… Pokračovat ve čtení EGTABITE 329: SPUŠTĚNÍ TV 2 CONNECT – SMAOOBSLUŽNÉ PLATFORMY PRO ADRESOVATELNOU TELEVIZI
KREATIVITA JAKO HNACÍ MOTOR: KAMPAŇ NA TIGUAN OD SPOLEČNOSTÍ VOLKSWAGEN A CANAL+ BRAND SOLUTIONS
20. 6. 2024Tygr + leguán = Tiguan Společnost CANAL+ BRAND SOLUTIONS a Volkswagen představily kreativní kampaň pro nový Tiguan s poutavou 3D animací, která je ukázkou kreativity a inovací. Na realizaci kampaně se podílela společnost Re-mind PHD, její kreativní oddělení Fuse, agentura DDB a kreativní společnost CANAL+ BRAND SOLUTIONS, CANAL BRAND Factory. Hlavním cílem bylo vytvořit poutavou… Pokračovat ve čtení EGTABITE 329: SPUŠTĚNÍ TV 2 CONNECT – SMAOOBSLUŽNÉ PLATFORMY PRO ADRESOVATELNOU TELEVIZI
ITV UVEDLA DVĚ KREATIVNÍ REKLAMNÍ PŘESTÁVKY PRO ZVÝŠENÍ POVĚDOMÍ O SVĚTOVÉM DNI PŘÍSTUPNOSTI (GAAD)
23. 5. 2024U příležitosti Světového dne přístupnosti (GAAD) uvedla televize ITV dva kreativní reklamní bloky, jejichž cílem je zvýšit povědomí o přístupnosti a inkluzi. Tyto reklamní bloky se objevily na ITV1 a během denní talk show „This Morning“. Vzhledem k tomu, že ve Spojeném království žije 12 milionů dospělých lidí s hluchotou, ztrátou sluchu nebo tinnitem a… Pokračovat ve čtení EGTABITE 329: SPUŠTĚNÍ TV 2 CONNECT – SMAOOBSLUŽNÉ PLATFORMY PRO ADRESOVATELNOU TELEVIZI
SVĚTOVÝ DEN PŘÍSTUPNOSTI: DŮLEŽITOST ZNAKOVÉHO JAZYKA A TITULKŮ V TELEVIZI
23. 5. 2024Na celém světě žije více než miliarda lidí se zdravotním postižením. Podle nejnovějších údajů Národního centra pro veřejné zdraví se počet lidí s diagnózou „hluchota“ v Bulharsku v roce 2022 blíží 3 000. Přestože byl teprve před třemi lety přijat zákon o znakovém jazyce, který oficiálně uznává bulharský znakový jazyk (BGSL) jako samostatný jazyk, země… Pokračovat ve čtení EGTABITE 329: SPUŠTĚNÍ TV 2 CONNECT – SMAOOBSLUŽNÉ PLATFORMY PRO ADRESOVATELNOU TELEVIZI
FRANCOUZSKÉ ORGANIZACE SNPTV PŘEDSTAVILA NOVÝ VÝZKUM POZORNOSTI
18. 4. 2024SNPTV, profesní organizace zastupující mediální domy ve Francii, se vydala na cestu, jejímž cílem bylo odhalit v čem tkví tajemství pozornosti diváků ve stále se vyvíjejícím prostředí televizní a video reklamy. V době, která se vyznačuje nebývalou fragmentací mediální spotřeby, se pochopení pozornosti spotřebitelů stalo pro zadavatele reklamy klíčovým měřítkem. Na spotřebitele denně dopadá v… Pokračovat ve čtení EGTABITE 329: SPUŠTĚNÍ TV 2 CONNECT – SMAOOBSLUŽNÉ PLATFORMY PRO ADRESOVATELNOU TELEVIZI
DEGREE US: KAMPAŇ „NOT DONE YET/JEŠTĚ NENÍ HOTOVO“ S AD A OTEVŘENÝMI TITULKY
29. 3. 2024V USA žije více než 60 milionů lidí se zdravotním postižením, ale velká část služeb, produktů a zážitků stále tuto komunitu nebere na vědomí a nebývají navržené tak, aby reflektovaly její potřeby. To ale neplatí pro značku Degree, jejíž inkluzivní obaly i reklama reflektují rovnocenné podmínky i pro osoby se zdravotním postižením. Kreativa: Degree® se… Pokračovat ve čtení EGTABITE 329: SPUŠTĚNÍ TV 2 CONNECT – SMAOOBSLUŽNÉ PLATFORMY PRO ADRESOVATELNOU TELEVIZI
INOVATIVNÍ NÁSTROJ PRO PROPOJENÍ HODNOT ZNAČKY, OBSAHU A PUBLIKA OD SPOLEČNOSTI RAI PUBBLICITÀ
22. 3. 2024Iniciativa společnosti Rai Pubblicità „Value Planning“, představená na MIM (Market Intelligence Meeting) v Madridu, má za cíl překlenout propast mezi hodnotami, které se odrážejí v mediálním obsahu, a vyvíjejícími se hodnotami vysílací společnosti. Jejich přístup představuje významný krok vpřed k pochopení toho, jak se hodnoty publika protínají s redakčním obsahem společnosti Rai. Iniciativa, vyvinutá ve… Pokračovat ve čtení EGTABITE 329: SPUŠTĚNÍ TV 2 CONNECT – SMAOOBSLUŽNÉ PLATFORMY PRO ADRESOVATELNOU TELEVIZI
JAK NA EFEKTIVNÍ SPONZORING? SPONZORING NA CHANNEL 4 SALES JEDE BOMBY
21. 3. 2024V situaci, kdy bezpečnost a transparentnost značek jsou v mediálním průmyslu prvořadým problémem, společnost Channel 4 Sales nedávno představila výsledky své exkluzivní studie Sponsorship Rocks. Tato komplexní analýza poskytuje přesvědčivé poznatky pro značky, které se pohybují ve složitém světě reklamy. Na základě téměř 240 sponzoringů a 666 vln výzkumu zahrnujících více než 400 000 diváků… Pokračovat ve čtení EGTABITE 329: SPUŠTĚNÍ TV 2 CONNECT – SMAOOBSLUŽNÉ PLATFORMY PRO ADRESOVATELNOU TELEVIZI
INOVATIVNÍ REKLAMNÍ KAMPAŇ CANAL+ BRAND SOLUTIONS PRO AUDI VYTVOŘILA NA OBRAZOVKÁCH POHÁDKOVOU ZIMNÍ ŘÍŠI
15. 2. 2024Kreativní oddělení Canal+ Brand Solutions nedávno představilo podmanivou reklamní kampaň pro nové Audi SQ8 Sportback e-tron a jeho technologii e-quattro. Kampaň je průkopnickým počinem, který v sobě spojuje technologie, kreativitu a automobilové inovace. Francouzský tým ve spolupráci se společnostmi Re-Mind PHD, Brand Content Fuse a Canal Brand Factory představil inovativní televizní kampaň prošpikovanou umělou inteligencí… Pokračovat ve čtení EGTABITE 329: SPUŠTĚNÍ TV 2 CONNECT – SMAOOBSLUŽNÉ PLATFORMY PRO ADRESOVATELNOU TELEVIZI
SHOW MASKED SINGER PŘINESLA TVŮRČÍ SPOLUPRÁCI DPG MEDIA A JBC
15. 2. 2024Zatímco důraz je kladen primárně na obchodní partnerství a spolupráce, spojení sil při prezentaci kreativity může být poměrně náročné, ale stejně tak přínosné. Tak tomu bylo i v případě partnerství mezi DPG Media a belgickým módním řetězcem JBC. Společnostem se podařila úspěšná kampaň, která spojila věhlas soutěže The Masked Singer s uvedením exkluzivní kolekce oblečení.… Pokračovat ve čtení EGTABITE 329: SPUŠTĚNÍ TV 2 CONNECT – SMAOOBSLUŽNÉ PLATFORMY PRO ADRESOVATELNOU TELEVIZI