EGTABITE 329: SPUŠTĚNÍ TV 2 CONNECT – SMAOOBSLUŽNÉ PLATFORMY PRO ADRESOVATELNOU TELEVIZI
spolupráce s

5. 2. 2021

Egtabite se v tomto týdnu zaměřuje na dánskou TV 2 a nedávné spuštění TV 2 connect – jedinečné samoobslužné platformy pro nákup adresovatelné televize.

Tato dánská společnost v současnosti dodává cílenou reklamu dynamickým nahrazováním reklamy v lineární televizi a pomocí pre-roll reklamy u videa na vyžádání (1-3 minuty). 70 % výnosů TV 2 pochází od nákupčích televize, 20 % z programatiky a 10 % z přímého prodeje, a proto se společnost zaměřila na rozvoj zcela nové platformy, která cílí na malé a střední podniky.

Potřeba trhu

vývoj tohoto nového a flexibilního nástroje, spuštěného v prosinci 2020, urychlilo několik důvodů. Za prvé skutečnost, že v současnosti je v Dánsku přes 300 000 malých a středních podniků, které často nepotřebují reklamu na celostátní úrovni a pro něž by cena celostátní kampaně v televizi byla nad jejich finanční možnosti.

Za druhé současný trend, že si inzerenti nákup médií obstarávají interně a hledají cesty k využití dat, která už o svých zákaznících mají. Někteří inzerenti také po svých digitálních nebo kreativních agenturách požadují, aby za ně nákup médií prováděly, a tím otevírají trh nákupu televizní reklamy skupině agentur, které nemají přístup ke stejným platformám pro nákup televize jako mediální agentury.

Díky flexibilitě a povědomosti je nástroj zároveň zajímavou výhodou pro mediální agentury, které TV 2 Connect používají k rychlé kontrole dostupného inventory během konkrétních časových úseků nebo k řízení klientů, kteří také sami vysílají regionální nebo lokální reklamu, např. vlastníci franšíz.

https://www.adwantedevents.com/FTVASydney

Vytvoření pružného a přátelského nástroje

Tato interně vytvořená platforma je plně integrovaná se stávajícím klientským systémem TV 2 (a umožňuje přístup k fakturačním údajům), databází kreativních aktiv (pro televizní kreativu) a serverem pro adresovatelnou televizní reklamu k potvrzení dostupnosti inventory u VOD a lineární televize (na OTT).

TV 2 Connect umožňuje inzerentům optimalizovat kampaně podle demografie (věk a pohlaví), řízení frekvence (kolikrát chcete, aby se reklama ukázala vašemu cílovému publiku na všech zařízeních, na nichž může sledovat TV 2 PLAY) a v neposlední řadě podle geografie – buď regionálně, nebo brzy také podle jednotlivých měst či poštovních směrovacích čísel.

Rozhraní nástroje bylo záměrně vymodelováno tak, aby připomínalo rozhraní Facebooku. Jednoduše se tak používá a na digitální plánovače působí povědomě. Když je kreativní reklama předem schválená (což dánský zákon vyžaduje) výhradně pro televizi, kampaň může běžet třeba jen čtyři hodiny.

„TV 2 Connect je skutečně to nejlepší z obou světů. S touto uživatelsky přívětivou platformou mohou klienti kombinovat kvalitu, emoce a transparentnost televizní reklamy s cílením a poznatky reklamy digitální,“

tvrdí Christian Godske, vedoucí pro inovace a adresovatelnou televizi v dánské TV 2.

Cesta pokračuje

Po beta testování byla v prosinci 2020 veřejně spuštěna první verze 1.0. Další verze, která bude vydaná v brzké době, inzerentům umožní provádět platby pomocí kreditních karet, zatímco teď se musí uživatelé registrovat jako klienti. Následující iterace bude nabízet i kontextové cílení (vedle sportu nebo hraných filmů) a umožní klientům například cílit na domácnosti, kde diváci sledují obsah pro děti, jako na „domácnosti, kde žijí malé děti“.

Tato verze bude navíc také podporovat výběr publika podle vlastních kritérií a umožní inzerentům používat vlastní primární údaje k vytvoření publika na zakázku, např. vyloučením stávajících zákazníků nebo jejich oslovením pomocí sdělení šitého na míru.

DALŠÍ PŘÍPADOVÉ STUDIE

BĚHEM OLYMPIJSKÝCH A PARALYMPIJSKÝCH HER NABÍZÍ FTP OTITULKOVÁNÍ REKLAM

18. 7. 2024

Francouzská televize France TV Publicité posiluje svůj závazek k sociálnímu začlenění. Podle Světové zdravotnické organizace (WHO) trpí v širším evropském regionu určitým stupněm ztráty sluchu téměř 200 milionů lidí. Jedná se o zdravotní problém rozšířený na celém světě a Francie není výjimkou – vážnou ztrátou sluchu trpí téměř 10 % francouzské populace. Společnost FranceTV Publicité… Pokračovat ve čtení EGTABITE 329: SPUŠTĚNÍ TV 2 CONNECT – SMAOOBSLUŽNÉ PLATFORMY PRO ADRESOVATELNOU TELEVIZI

CHANNEL 4 UVÁDÍ ZPŘÍSTUPŇUJE REKLAMY A SPONZORSTVÍ PRO PARALYMPIJSKÉ HRY V PAŘÍŽI 2024

18. 7. 2024

Dosud nejpřístupnější hry Channel 4 oznámil, že všechny reklamy na jeho síti programů během paralympijských her v Paříži 2024 budou opatřeny titulky. Channel 4 se tak zavázal, že své zpravodajství z her učiní dosud nejpřístupnějším. Tento závazek navazuje na již dříve deklarovaný cíl zahrnout titulky do vysílání všech přímých přenosů z olympijských her. Reklamy s… Pokračovat ve čtení EGTABITE 329: SPUŠTĚNÍ TV 2 CONNECT – SMAOOBSLUŽNÉ PLATFORMY PRO ADRESOVATELNOU TELEVIZI

SPOLEČNÉ ÚSILÍ DPG MEDIA A GAIA V BOJI PROTI PSÍM MNOŽÍRNÁM

20. 6. 2024

Množírny štěňat, kde jsou psi chováni za účelem zisku a bez ohledu na jejich dobré životní podmínky, jsou stále problémem. Belgická nezisková organizace GAIA, která se zabývá právy zvířat, se rozhodla ve spolupráci s Integreate by DPG Media zahájit proti tomuto problému působivou mediální kampaň. Kampaň nejenže výrazně zvýšila povědomí o tomto problému, získala také… Pokračovat ve čtení EGTABITE 329: SPUŠTĚNÍ TV 2 CONNECT – SMAOOBSLUŽNÉ PLATFORMY PRO ADRESOVATELNOU TELEVIZI

KREATIVITA JAKO HNACÍ MOTOR: KAMPAŇ NA TIGUAN OD SPOLEČNOSTÍ VOLKSWAGEN A CANAL+ BRAND SOLUTIONS

20. 6. 2024

Tygr + leguán = Tiguan Společnost CANAL+ BRAND SOLUTIONS a Volkswagen představily kreativní kampaň pro nový Tiguan s poutavou 3D animací, která je ukázkou kreativity a inovací. Na realizaci kampaně se podílela společnost Re-mind PHD, její kreativní oddělení Fuse, agentura DDB a kreativní společnost CANAL+ BRAND SOLUTIONS, CANAL BRAND Factory. Hlavním cílem bylo vytvořit poutavou… Pokračovat ve čtení EGTABITE 329: SPUŠTĚNÍ TV 2 CONNECT – SMAOOBSLUŽNÉ PLATFORMY PRO ADRESOVATELNOU TELEVIZI

ITV UVEDLA DVĚ KREATIVNÍ REKLAMNÍ PŘESTÁVKY PRO ZVÝŠENÍ POVĚDOMÍ O SVĚTOVÉM DNI PŘÍSTUPNOSTI (GAAD)

23. 5. 2024

U příležitosti Světového dne přístupnosti (GAAD) uvedla televize ITV dva kreativní reklamní bloky, jejichž cílem je zvýšit povědomí o přístupnosti a inkluzi. Tyto reklamní bloky se objevily na ITV1 a během denní talk show „This Morning“. Vzhledem k tomu, že ve Spojeném království žije 12 milionů dospělých lidí s hluchotou, ztrátou sluchu nebo tinnitem a… Pokračovat ve čtení EGTABITE 329: SPUŠTĚNÍ TV 2 CONNECT – SMAOOBSLUŽNÉ PLATFORMY PRO ADRESOVATELNOU TELEVIZI

SVĚTOVÝ DEN PŘÍSTUPNOSTI: DŮLEŽITOST ZNAKOVÉHO JAZYKA A TITULKŮ V TELEVIZI

23. 5. 2024

Na celém světě žije více než miliarda lidí se zdravotním postižením. Podle nejnovějších údajů Národního centra pro veřejné zdraví se počet lidí s diagnózou „hluchota“ v Bulharsku v roce 2022 blíží 3 000. Přestože byl teprve před třemi lety přijat zákon o znakovém jazyce, který oficiálně uznává bulharský znakový jazyk (BGSL) jako samostatný jazyk, země… Pokračovat ve čtení EGTABITE 329: SPUŠTĚNÍ TV 2 CONNECT – SMAOOBSLUŽNÉ PLATFORMY PRO ADRESOVATELNOU TELEVIZI

FRANCOUZSKÉ ORGANIZACE SNPTV PŘEDSTAVILA NOVÝ VÝZKUM POZORNOSTI

18. 4. 2024

SNPTV, profesní organizace zastupující mediální domy ve Francii, se vydala na cestu, jejímž cílem bylo odhalit v čem tkví tajemství pozornosti diváků ve stále se vyvíjejícím prostředí televizní a video reklamy. V době, která se vyznačuje nebývalou fragmentací mediální spotřeby, se pochopení pozornosti spotřebitelů stalo pro zadavatele reklamy klíčovým měřítkem. Na spotřebitele denně dopadá v… Pokračovat ve čtení EGTABITE 329: SPUŠTĚNÍ TV 2 CONNECT – SMAOOBSLUŽNÉ PLATFORMY PRO ADRESOVATELNOU TELEVIZI

DEGREE US: KAMPAŇ „NOT DONE YET/JEŠTĚ NENÍ HOTOVO“ S AD A OTEVŘENÝMI TITULKY

29. 3. 2024

V USA žije více než 60 milionů lidí se zdravotním postižením, ale velká část služeb, produktů a zážitků stále tuto komunitu nebere na vědomí a nebývají navržené tak, aby reflektovaly její potřeby. To ale neplatí pro značku Degree, jejíž inkluzivní obaly i reklama reflektují rovnocenné podmínky i pro osoby se zdravotním postižením. Kreativa: Degree® se… Pokračovat ve čtení EGTABITE 329: SPUŠTĚNÍ TV 2 CONNECT – SMAOOBSLUŽNÉ PLATFORMY PRO ADRESOVATELNOU TELEVIZI

INOVATIVNÍ NÁSTROJ PRO PROPOJENÍ HODNOT ZNAČKY, OBSAHU A PUBLIKA OD SPOLEČNOSTI RAI PUBBLICITÀ

22. 3. 2024

Iniciativa společnosti Rai Pubblicità „Value Planning“, představená na MIM (Market Intelligence Meeting) v Madridu, má za cíl překlenout propast mezi hodnotami, které se odrážejí v mediálním obsahu, a vyvíjejícími se hodnotami vysílací společnosti. Jejich přístup představuje významný krok vpřed k pochopení toho, jak se hodnoty publika protínají s redakčním obsahem společnosti Rai. Iniciativa, vyvinutá ve… Pokračovat ve čtení EGTABITE 329: SPUŠTĚNÍ TV 2 CONNECT – SMAOOBSLUŽNÉ PLATFORMY PRO ADRESOVATELNOU TELEVIZI

JAK NA EFEKTIVNÍ SPONZORING? SPONZORING NA CHANNEL 4 SALES JEDE BOMBY

21. 3. 2024

V situaci, kdy bezpečnost a transparentnost značek jsou v mediálním průmyslu prvořadým problémem, společnost Channel 4 Sales nedávno představila výsledky své exkluzivní studie Sponsorship Rocks. Tato komplexní analýza poskytuje přesvědčivé poznatky pro značky, které se pohybují ve složitém světě reklamy. Na základě téměř 240 sponzoringů a 666 vln výzkumu zahrnujících více než 400 000 diváků… Pokračovat ve čtení EGTABITE 329: SPUŠTĚNÍ TV 2 CONNECT – SMAOOBSLUŽNÉ PLATFORMY PRO ADRESOVATELNOU TELEVIZI

INOVATIVNÍ REKLAMNÍ KAMPAŇ CANAL+ BRAND SOLUTIONS PRO AUDI VYTVOŘILA NA OBRAZOVKÁCH POHÁDKOVOU ZIMNÍ ŘÍŠI

15. 2. 2024

Kreativní oddělení Canal+ Brand Solutions nedávno představilo podmanivou reklamní kampaň pro nové Audi SQ8 Sportback e-tron a jeho technologii e-quattro. Kampaň je průkopnickým počinem, který v sobě spojuje technologie, kreativitu a automobilové inovace. Francouzský tým ve spolupráci se společnostmi Re-Mind PHD, Brand Content Fuse a Canal Brand Factory představil inovativní televizní kampaň prošpikovanou umělou inteligencí… Pokračovat ve čtení EGTABITE 329: SPUŠTĚNÍ TV 2 CONNECT – SMAOOBSLUŽNÉ PLATFORMY PRO ADRESOVATELNOU TELEVIZI

SHOW MASKED SINGER PŘINESLA TVŮRČÍ SPOLUPRÁCI DPG MEDIA A JBC

15. 2. 2024

Zatímco důraz je kladen primárně na obchodní partnerství a spolupráce, spojení sil při prezentaci kreativity může být poměrně náročné, ale stejně tak přínosné. Tak tomu bylo i v případě partnerství mezi DPG Media a belgickým módním řetězcem JBC. Společnostem se podařila úspěšná kampaň, která spojila věhlas soutěže The Masked Singer s uvedením exkluzivní kolekce oblečení.… Pokračovat ve čtení EGTABITE 329: SPUŠTĚNÍ TV 2 CONNECT – SMAOOBSLUŽNÉ PLATFORMY PRO ADRESOVATELNOU TELEVIZI

VŠECHNY CASE STUDIES