NA VYŽÁDÁNÍ

SYSTEM 1: WISE UP – JAKÉ REKLAMY FUNGUJÍ PRO DIVÁKY 55+

Cílová skupina 55+ by neměla být v reklamě upozaděna. Její kupní síla může být hybatelem vašeho byznysu.

Představte si někoho komu je nyní 60 let. Byl to teenager, když vyšly Čelisti a Hvězdné války; pamatují si Charlese a Dianu a tančili na disco, ne na rock’n’roll.

Téměř jedna třetina populace Spojeného království je starší 55 let a tento segment představuje 65 % televizních zobrazení. Přesto se starší lidé objevují v reklamách mnohem méně často než ti, kteří jsou mladší. A když se objeví, příliš často jsou to zobrazení plná stereotypů.

System1 a ITV „Wise Up!“ webinář sdílí nejnovější výzkum o zastoupení věku v reklamě ze stejnojmenné zprávy, kterou si můžete stáhnout zde.

Kategorie: NA VYŽÁDÁNÍ, ONLINE WEBINÁŘ

POŘADATEL: SYSTEM 1Více informací