Dirk Ziems, Stefan Schönherr a Laura Graf budou diskutovat s Malte Hildebrandtem v živém přenosu 22. března 2023 o tom, jak se měří pozornost, jak ji lze smysluplně začlenit do mediálního plánování a proč vizuální pozornost není všechno.
V moderním marketingu se soutěž o pozornost diváků prohlubuje – stále více reklamních pobídek využívá stále více zařízení, a to jak doma, tak na cestách. Dochází tak k přehlcení divákovy pozornosti a je stále těžší ho zaujmout a upoutat.
Na prvním odborném fóru letošního roku naši kompetentní řečníci vysvětlí, jak lze měřit pozornost a smysluplně ji integrovat do mediálního plánování. To také vysvětluje, proč vizuální pozornost není jediným rozhodujícím faktorem. Po jejich hlavních projevech budou všichni tři řečníci k dispozici pro otázky publika.
Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍPOŘADATEL: Screenforce.de
Řečník: Laura Graf, Malte Hildebrandt, Stefan SchönherrVíce informací