Fakta dále odhalila, že:
- Na vysílací společnosti připadalo více než 80 % veškeré videoreklamy, zatímco služby SVOD zaujímaly méně než 2 %.
- Nejoblíbenějšími kategoriemi videí sledovanými na zařízeních SVOD byly dramatické pořady a filmy.
- Nárůst CPM u dospělých uživatelů ABC1 zůstal nižší než inflace CPI ve Spojeném království.
Podle Matta Hilla, ředitele pro výzkum a plánování společnosti Thinkbox, služby SVOD - jako například Netflix a Disney+, které začlenily reklamní prostor - prý poskytují "komplementární nabídku" a mají potenciál dosáhnout přírůstkového dosahu. Přesto se odhaduje, že reklamy SVOD zabírají pouhé 1-2 % celkového reklamního času AV.
Publikum ve věku 16-34 let strávilo sledováním videoreklamy denně méně času. Z 10,5 minuty času sledování reklam zabíral YouTube třetinu, zatímco TikTok - rostoucí sociální aplikace, která si získává pozornost uživatelů - představoval 10 % celkového sledování.
Rostoucí index spotřebitelských cen (CPI) odráží širší ekonomické zpomalení a krizi životních nákladů ve Velké Británii, přesto náklady na tisíc (CPM) dospělých v ABC1 zůstaly za inflací CPI. Průměrný CPM u diváků ve věku 16-34 let je však 2,4krát vyšší než britský CPI, což dokazuje, že vzhledem k tomu, že mladší diváci tráví stále více času na sociálních sítích, jako je TikTok, bude jejich oslovení jen těžší.
Za poslední rok se průměrná doba strávená u hlavních služeb SVOD ve Spojeném království téměř nezměnila. Podle údajů BARB strávili diváci průměrně 22 minut sledováním Netflixu a osm minut sledováním Amazonu, respektive Disney+. Nejoblíbenějšími kategoriemi videí sledovaných na zařízeních SVOD byly dramata a filmy.
Zdroj: WARC.com