Televize je médium, které podléhá přísné regulaci (je omezena zákony, etickými kodexy atd.). Reklama v televizi tak má nejvyšší standardy, zároveň se vyhýbá skandálům kolem podvodů, nevhodného umístění reklam nebo ochrany osobních údajů, které tak často pronásledují oblast online reklamy.
Vysoké standardy televize jsou důvodem, proč je i spotřebiteli pravidelně oceňována jako nejdůvěryhodnější médium pro reklamy. Pro značky to znamená, že být viděn v televizi dodává punc kvality a důvěryhodnosti. Zároveň je reklamám v televizi věnovaná největší pozornost ze všech reklamních médií, což zaručuje značkám cestu k růstu, budování povědomí i dosahování prodejních cílů.
Zdroj: Thinkbox; Studie Signalling Success, 2020
Mezinárodní studie Trust in Advertising, kterou realizovala výzkumná společnost Nielsen na podzim roku 2021 a která zkoumala důvěru spotřebitelů v reklamní sdělení a další komunikační kanály prokázala, že klasické televizní reklamě ZCELA DŮVĚŘUJE 44 % respondentů. Oproti roku 2015 se jedná o značný nárůst: velká část respondentů, která TV reklamě spíše důvěřovala, jí v roce 2021 již důvěřovala zcela.
Zdroj: Nielsen, Trust in Advertising, 2021
Více detailů o studii zde https://www.mediaguru.cz/clanky/2022/02/vyzkum-duvery-jakym-reklamnim-kanalum-veri-cesi/
Důvěra spotřebitelů je důležitá pro všechny inzerenty, ale je zvláště důležitá pro značky v launchovací fázi jejich růstu, kdy je lidé poprvé poznávají, a také pro určité kategorie, jako jsou finance (všichni musíme věřit lidem, kteří se starají o naše peníze).
K důvěryhodnosti přispívá i vnímaná cena televizní reklamy . Zatímco televize má neuvěřitelnou hodnotu, skutečnost, že lidé věří, že jde o velkou investici, je jednou z jejích silných stránek.
Výzkum společnosti house51 odhalil velmi jasný vztah mezi vnímanými náklady na reklamní kanál a klíčovými metrikami značky, jako je kvalita značky a důvěra ve značku . S rostoucím vnímáním reklamních nákladů roste i důvěra a skóre kvality značek inzerujících na těchto kanálech.
Zdroj: Thinkbox; Studie Signalling Success, 2020
PŘEČTĚTE SI K TÉMATU
PROČ JE TELEVIZNÍ REKLAMA STÁLE HNACÍM FAKTOREM BUDOVÁNÍ ZNAČKY
24. 10. 2024Zkuste rychle vyjmenovat největší značky, které znáte. Coca-Cola. Apple. Amazon. Co mají tyto značky – kromě toho, že jsou velmi známé – ještě společného? Všechny ve velkém využívají televizní reklamu. Největší marketingové kampaně společnosti Coca-Cola vždy zahrnovaly televizní reklamy, od „Chtěl bych koupit světu Coca-Colu“ v 70. letech až po novější „Sdílej kolu“. Společnost Apple… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 7: TELEVIZE JE DŮVĚRYHODNÁ
STUDIE EU: CTV V EVROPĚ VYUŽÍVÁ 86 % DIVÁKŮ, SLEDOVANOST ROSTE MEZI MLADÝMI LIDMI
4. 10. 2024Připojenou televizi (CTV) v Evropě nyní sleduje 86 % spotřebitelů, což je o šest procentních bodů více než v roce 2022. Vyplývá to z nejnovější studie reklamní společnosti ShowHeroes Group ve spolupráci s agenturou pro výkonnostní marketing Kinesso. Její průzkum se týkal šesti evropských trhů. Penetrace diváků CTV ve Velké Británii činila 91 %, což je… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 7: TELEVIZE JE DŮVĚRYHODNÁ
TELEVIZNÍ KAMPANĚ MUSÍ BÝT INOVATIVNÍ. JAK NA TO?
27. 8. 2024Inovativnost televizních kampaní lze zvýšit využíváním pokročilých reklamních řešení na více televizních platformách. Prostřednictvím aktivního přístupu mohou marketéři udržet krok s trhem a předvídat budoucí změny, což je nezbytné pro udržení pozice lídra v odvětví. Agilní přístup k přesnému zacílení a zapojení publika s využitím řešení, jako je nákup televizní reklamy na základě publika, interaktivní… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 7: TELEVIZE JE DŮVĚRYHODNÁ
TELEVIZE JE NEJDŮLEŽITĚJŠÍM KANÁLEM VE VIDEOVESMÍRU
9. 8. 2024Na konferenci Screenforce Day, která proběhla začátkem léta v Curychu, byla iniciativou Screenforce Švýcarsko prezentována nová studie Die Welt der Screens, která se zaměřila na analýzu zařízení a kanálů, které diváci ve Švýcarsku používají ke konzumaci videoobsahu. Závěry studie jsou jednoznačné. Nejpoužívanějším zařízením pro sledování veškerého televizního obsahuje je velká obrazovka, v segmentu zpravodajství ji… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 7: TELEVIZE JE DŮVĚRYHODNÁ
ŠÉF SCREENFORCE MALTE HILDEBRANDT: „TELEVIZE JE VÍC NEŽ JEN ALGORITMUS“
3. 8. 2024Výkonný ředitel Screenforce Malte Hildebrandt nechce přenechat interpretaci informací sociálním médiím. V rozhovoru pro server HORIZONT vysvětluje, že iniciativa televizních marketérů v Německu, Rakousku a Švýcarsku nese na svých bedrech velkou společenskou odpovědnost. Zažíváme rozbouřené období a na scéně Festivalu Screenforce 2024 je to znát: dvě války stále vyvolávají strach a hrůzu a jejich konec… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 7: TELEVIZE JE DŮVĚRYHODNÁ
PROČ JE NEJLEPŠÍ STRATEGIÍ KOMBINOVAT LINEÁRNÍ TELEVIZI A CTV
2. 8. 2024Arašídové máslo a želé. Filmy v kině a popcorn. Jízda autem s otevřenými okny a puštěnou hudbou. Některé věci prostě líp fungují dohromady. To platí i pro kombinaci reklamy v lineární televizi a CTV. Televizní diváci se za posledních deset let změnili více než za posledních třicet let dohromady. Lineární televize se ještě stále může… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 7: TELEVIZE JE DŮVĚRYHODNÁ
KIM PORTRATE: TELEVIZE JE V DOBĚ TECHNOLOGICKÝCH TURBULENCÍ MAJÁKEM STABILITY
15. 7. 2024„S ohledem na blížící se změny v oblasti ochrany osobních údajů, avizovaný konec používání souborů cookie třetích stran a vliv umělé inteligence stojí před digitální reklamou budoucnost, která je nepředvídatelnější než kdykoli předtím. Uprostřed všech těchto turbulencí nabízí televize stabilitu, bezpečnost značky a spolehlivou návratnost investic, a to i přes masivní narušení celého trhu,“ říká… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 7: TELEVIZE JE DŮVĚRYHODNÁ
ADVERTISING ASSOCIATION: DŮVĚRA V REKLAMU ROSTE
19. 6. 2024Poprvé po deseti letech již není reklama nejméně důvěryhodným odvětvím ve Spojeném království, protože podle nového výzkumu* think tanku Credos, který se zabývá reklamním průmyslem, předstihla vládu a média. Dan Wilks, ředitel společnosti Credos, uvádí tři důvody, proč je důvěra tak důležitá: „Za prvé, pokud jde o výsledky, důvěra ve značky a důvěra v reklamní… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 7: TELEVIZE JE DŮVĚRYHODNÁ
MÝTY VERSUS REALITA: PRAVDA O TELEVIZI A TELEVIZNÍ REKLAMĚ
18. 4. 2024Televize i v dnešní době oslovuje velké množství diváků, vzbuzuje emoce, nabízí nejvyšší efektivitu a návratnost investic, maximální pozornost i důvěru. Nejen proto zůstává vysoce efektivním, důležitým a leckdy i klíčovým prvkem média mixu.
TELEVIZE MÁ STÁLE NEJVYŠŠÍ SLEDOVANOST. VELKÁ TELEVIZNÍ OBRAZOVKA MÁ PRO DIVÁKY SVÉ NEPOPIRATELNÉ KOUZLO
14. 4. 2024Čísla hovoří jasně. Neporazitelnou královnou domácí zábavy je stále televize. Moderní technologie jsou sice zajímavé, ale televizi z trůnu nesesadily. Proč? Přečtěte si v našem shrnutí, jaká esa má dnešní televize v rukávu.
STUDIE UK: REGULACE PODPORUJE DŮVĚRU V REKLAMU
29. 3. 2024Nejnovější výzkum z Velké Británie ukazuje, že pokud si lidé uvědomují to, že reklama je regulována, je pravděpodobnější, že budou odvětví obecně více důvěřovat a budou na něj mít kladný názor. Budou také projevovat vyšší míru důvěry v jednotlivé mediální kanály. To je hlavní závěr výzkumu britského Úřadu pro reklamní standardy (ASA), který zkoumal účinnost… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 7: TELEVIZE JE DŮVĚRYHODNÁ
TŘI FAKTORY, DÍKY NIMŽ JE TELEVIZE ROZHODUJÍCÍ PRO EFEKTIVITU
27. 3. 2024Pozornost, vliv na emoce a důvěryhodnost – to jsou rozhodujícími prvky toho, co dělá televizi efektivní, říká Peter Field v nové zprávě, která zkoumá dlouhodobý obchodní dopad televizní reklamy. Na televizi (stále) záleží! Neustále a opakovaně se potvrzuje, že televize zůstává konstantou účinné reklamy a stále častěji i ziskových společností. „Tvrdím, že každý obchodník, který… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 7: TELEVIZE JE DŮVĚRYHODNÁ