EGTABITE 424: POSILA PRO MARKETÉRY – NÁSTROJ ITV RECOVERY BUDGET PLANNER
spolupráce s

14. 4. 2023

Ekonomický pokles, vývoj chování zákazníků a změny v technologiích – to je jen několik faktorů, které mohou ovlivnit hospodářský výsledek společnosti. V takové situaci potřebují mít marketéři přístup k poznatkům založeným na datech, aby mohli přijímat informovaná rozhodnutí. Pro uspokojení této potřeby spustila ITV nový webový nástroj – ITV recovery budget planner.

Podle čísel

Recovery Budget Planner vznikl na objednávku ITV AdLabs. Jde o bezplatný interaktivní nástroj, vytvořený s použitím nezávislých dat od Magic Numbers, přední ekonometrické poradenské společnosti. Ukazuje očekávané dopady různých variant reklamního rozpočtu z hlediska tržního podílu, prodeje a zisku.

Po vložení aktuálních výdajů a výdajů konkurence na média, tržního podílu a provozní ziskové marže dokáže nástroj vyjádřit očekávané dopady různých variant reklamního rozpočtu. Po zadání těchto proměnných uživatel vybere z dostupných, přiměřeně pravděpodobných možností předpověď recese pro sektor dané značky.

Nástroj pak spočítá share of voice uživatele. Z toho určí změnu podílu na trhu do roku 2025, dodatečné náklady na obnovu ušlého tržního podílu při omezení rozpočtu a očekávaný počet let k návratu k tržnímu podílu před recesí.

K nástroji Recovery Budget Planner se vyjádřila Kate Waters, ředitelka pro klientskou strategii a plánování v ITV: „V ITV děláme všechno, co můžeme, abychom inzerentům během ekonomického poklesu pomohli. Chtěli jsme marketingové profesionály vybavit jak výzkumem, tak daty, aby měli během těžkého období nějaké zdůvodnění pro pokračování investic do reklamy. Mnoho marketérů se snaží získat jednoduché argumenty pro investici za použití stávajících teoretických studií. Díky nástroji Recovery Budget Planner je teorie realizovatelná a jednoduše použitelná pro konkrétní situaci značky. To je na ní to chytré – společně s posledními údaji od Magic Numbers jsem nikdy neviděla nic, co by jednotlivým značkám tak jednoduše ukázalo sílu zachování investic během recese.“

Ivestice během recese

Nástroj by měl individuálním značkám jednoduše ukázat sílu udržení investic během recese. Recovery Budget Planner je pro marketéry zcela nový způsob, jak finančním ředitelům prezentovat přesvědčivé důkazy o tom, že reklama může značce pomoct v dalším růstu po ekonomické recesi.

Tento nástroj nadšeně popisuje i doktorka Grace Kite, zakladatelka a generální ředitelka Magic Numbers: „Tento nástroj je tu od toho, aby vám pomohl rozhodnout, jak by měl váš konkrétní podnik reagovat na měnící se okolní svět. Je v něm všechno, co naši důmyslní odborníci vědí o tom, jak v roce 2023 uspět.“ Sofistikovaný back end nástroje Recovery Budget Planner marketérům poskytuje přehlednou platformu, která jim pomůže předložit finančním ředitelům působivé argumenty.

ITV v současnosti zve klienty k beta testování nástroje před plným spuštěním. První uživatelé tak dostanou příležitost získat konkurenční výhodu využitím poznatků nástroje ke zvýšení odolnosti svých podniků vůči vlivu recese.

DALŠÍ PŘÍPADOVÉ STUDIE

BĚHEM OLYMPIJSKÝCH A PARALYMPIJSKÝCH HER NABÍZÍ FTP OTITULKOVÁNÍ REKLAM

18. 7. 2024

Francouzská televize France TV Publicité posiluje svůj závazek k sociálnímu začlenění. Podle Světové zdravotnické organizace (WHO) trpí v širším evropském regionu určitým stupněm ztráty sluchu téměř 200 milionů lidí. Jedná se o zdravotní problém rozšířený na celém světě a Francie není výjimkou – vážnou ztrátou sluchu trpí téměř 10 % francouzské populace. Společnost FranceTV Publicité… Pokračovat ve čtení EGTABITE 424: POSILA PRO MARKETÉRY – NÁSTROJ ITV RECOVERY BUDGET PLANNER

CHANNEL 4 UVÁDÍ ZPŘÍSTUPŇUJE REKLAMY A SPONZORSTVÍ PRO PARALYMPIJSKÉ HRY V PAŘÍŽI 2024

18. 7. 2024

Dosud nejpřístupnější hry Channel 4 oznámil, že všechny reklamy na jeho síti programů během paralympijských her v Paříži 2024 budou opatřeny titulky. Channel 4 se tak zavázal, že své zpravodajství z her učiní dosud nejpřístupnějším. Tento závazek navazuje na již dříve deklarovaný cíl zahrnout titulky do vysílání všech přímých přenosů z olympijských her. Reklamy s… Pokračovat ve čtení EGTABITE 424: POSILA PRO MARKETÉRY – NÁSTROJ ITV RECOVERY BUDGET PLANNER

SPOLEČNÉ ÚSILÍ DPG MEDIA A GAIA V BOJI PROTI PSÍM MNOŽÍRNÁM

20. 6. 2024

Množírny štěňat, kde jsou psi chováni za účelem zisku a bez ohledu na jejich dobré životní podmínky, jsou stále problémem. Belgická nezisková organizace GAIA, která se zabývá právy zvířat, se rozhodla ve spolupráci s Integreate by DPG Media zahájit proti tomuto problému působivou mediální kampaň. Kampaň nejenže výrazně zvýšila povědomí o tomto problému, získala také… Pokračovat ve čtení EGTABITE 424: POSILA PRO MARKETÉRY – NÁSTROJ ITV RECOVERY BUDGET PLANNER

KREATIVITA JAKO HNACÍ MOTOR: KAMPAŇ NA TIGUAN OD SPOLEČNOSTÍ VOLKSWAGEN A CANAL+ BRAND SOLUTIONS

20. 6. 2024

Tygr + leguán = Tiguan Společnost CANAL+ BRAND SOLUTIONS a Volkswagen představily kreativní kampaň pro nový Tiguan s poutavou 3D animací, která je ukázkou kreativity a inovací. Na realizaci kampaně se podílela společnost Re-mind PHD, její kreativní oddělení Fuse, agentura DDB a kreativní společnost CANAL+ BRAND SOLUTIONS, CANAL BRAND Factory. Hlavním cílem bylo vytvořit poutavou… Pokračovat ve čtení EGTABITE 424: POSILA PRO MARKETÉRY – NÁSTROJ ITV RECOVERY BUDGET PLANNER

ITV UVEDLA DVĚ KREATIVNÍ REKLAMNÍ PŘESTÁVKY PRO ZVÝŠENÍ POVĚDOMÍ O SVĚTOVÉM DNI PŘÍSTUPNOSTI (GAAD)

23. 5. 2024

U příležitosti Světového dne přístupnosti (GAAD) uvedla televize ITV dva kreativní reklamní bloky, jejichž cílem je zvýšit povědomí o přístupnosti a inkluzi. Tyto reklamní bloky se objevily na ITV1 a během denní talk show „This Morning“. Vzhledem k tomu, že ve Spojeném království žije 12 milionů dospělých lidí s hluchotou, ztrátou sluchu nebo tinnitem a… Pokračovat ve čtení EGTABITE 424: POSILA PRO MARKETÉRY – NÁSTROJ ITV RECOVERY BUDGET PLANNER

SVĚTOVÝ DEN PŘÍSTUPNOSTI: DŮLEŽITOST ZNAKOVÉHO JAZYKA A TITULKŮ V TELEVIZI

23. 5. 2024

Na celém světě žije více než miliarda lidí se zdravotním postižením. Podle nejnovějších údajů Národního centra pro veřejné zdraví se počet lidí s diagnózou „hluchota“ v Bulharsku v roce 2022 blíží 3 000. Přestože byl teprve před třemi lety přijat zákon o znakovém jazyce, který oficiálně uznává bulharský znakový jazyk (BGSL) jako samostatný jazyk, země… Pokračovat ve čtení EGTABITE 424: POSILA PRO MARKETÉRY – NÁSTROJ ITV RECOVERY BUDGET PLANNER

FRANCOUZSKÉ ORGANIZACE SNPTV PŘEDSTAVILA NOVÝ VÝZKUM POZORNOSTI

18. 4. 2024

SNPTV, profesní organizace zastupující mediální domy ve Francii, se vydala na cestu, jejímž cílem bylo odhalit v čem tkví tajemství pozornosti diváků ve stále se vyvíjejícím prostředí televizní a video reklamy. V době, která se vyznačuje nebývalou fragmentací mediální spotřeby, se pochopení pozornosti spotřebitelů stalo pro zadavatele reklamy klíčovým měřítkem. Na spotřebitele denně dopadá v… Pokračovat ve čtení EGTABITE 424: POSILA PRO MARKETÉRY – NÁSTROJ ITV RECOVERY BUDGET PLANNER

DEGREE US: KAMPAŇ „NOT DONE YET/JEŠTĚ NENÍ HOTOVO“ S AD A OTEVŘENÝMI TITULKY

29. 3. 2024

V USA žije více než 60 milionů lidí se zdravotním postižením, ale velká část služeb, produktů a zážitků stále tuto komunitu nebere na vědomí a nebývají navržené tak, aby reflektovaly její potřeby. To ale neplatí pro značku Degree, jejíž inkluzivní obaly i reklama reflektují rovnocenné podmínky i pro osoby se zdravotním postižením. Kreativa: Degree® se… Pokračovat ve čtení EGTABITE 424: POSILA PRO MARKETÉRY – NÁSTROJ ITV RECOVERY BUDGET PLANNER

INOVATIVNÍ NÁSTROJ PRO PROPOJENÍ HODNOT ZNAČKY, OBSAHU A PUBLIKA OD SPOLEČNOSTI RAI PUBBLICITÀ

22. 3. 2024

Iniciativa společnosti Rai Pubblicità „Value Planning“, představená na MIM (Market Intelligence Meeting) v Madridu, má za cíl překlenout propast mezi hodnotami, které se odrážejí v mediálním obsahu, a vyvíjejícími se hodnotami vysílací společnosti. Jejich přístup představuje významný krok vpřed k pochopení toho, jak se hodnoty publika protínají s redakčním obsahem společnosti Rai. Iniciativa, vyvinutá ve… Pokračovat ve čtení EGTABITE 424: POSILA PRO MARKETÉRY – NÁSTROJ ITV RECOVERY BUDGET PLANNER

JAK NA EFEKTIVNÍ SPONZORING? SPONZORING NA CHANNEL 4 SALES JEDE BOMBY

21. 3. 2024

V situaci, kdy bezpečnost a transparentnost značek jsou v mediálním průmyslu prvořadým problémem, společnost Channel 4 Sales nedávno představila výsledky své exkluzivní studie Sponsorship Rocks. Tato komplexní analýza poskytuje přesvědčivé poznatky pro značky, které se pohybují ve složitém světě reklamy. Na základě téměř 240 sponzoringů a 666 vln výzkumu zahrnujících více než 400 000 diváků… Pokračovat ve čtení EGTABITE 424: POSILA PRO MARKETÉRY – NÁSTROJ ITV RECOVERY BUDGET PLANNER

INOVATIVNÍ REKLAMNÍ KAMPAŇ CANAL+ BRAND SOLUTIONS PRO AUDI VYTVOŘILA NA OBRAZOVKÁCH POHÁDKOVOU ZIMNÍ ŘÍŠI

15. 2. 2024

Kreativní oddělení Canal+ Brand Solutions nedávno představilo podmanivou reklamní kampaň pro nové Audi SQ8 Sportback e-tron a jeho technologii e-quattro. Kampaň je průkopnickým počinem, který v sobě spojuje technologie, kreativitu a automobilové inovace. Francouzský tým ve spolupráci se společnostmi Re-Mind PHD, Brand Content Fuse a Canal Brand Factory představil inovativní televizní kampaň prošpikovanou umělou inteligencí… Pokračovat ve čtení EGTABITE 424: POSILA PRO MARKETÉRY – NÁSTROJ ITV RECOVERY BUDGET PLANNER

SHOW MASKED SINGER PŘINESLA TVŮRČÍ SPOLUPRÁCI DPG MEDIA A JBC

15. 2. 2024

Zatímco důraz je kladen primárně na obchodní partnerství a spolupráce, spojení sil při prezentaci kreativity může být poměrně náročné, ale stejně tak přínosné. Tak tomu bylo i v případě partnerství mezi DPG Media a belgickým módním řetězcem JBC. Společnostem se podařila úspěšná kampaň, která spojila věhlas soutěže The Masked Singer s uvedením exkluzivní kolekce oblečení.… Pokračovat ve čtení EGTABITE 424: POSILA PRO MARKETÉRY – NÁSTROJ ITV RECOVERY BUDGET PLANNER

VŠECHNY CASE STUDIES