EGTABITE 320: ŠŤASTNÝ SVĚTOVÝ DEN TELEVIZE – TELEVIZE JE OPRAVDU DŮLEŽITÁ!
spolupráce s

20. 11. 2020

Ve speciálním vydání Egtabitu se tento týden chopíme příležitosti oslavit iniciativu OSN – nadcházející Světový den televize. Jelikož se první Světové televizní fórum konalo 21. listopadu 1996, televizní společnosti po celém světě od té doby tento den slaví, aby na toho médium upozornily a připomněly divákům pozitivní vliv televize na společnost.

V posledních letech stojí v čele této každoroční iniciativy asociace Egta a The Global TV Group, neformální uskupení obchodních orgánů vysílatelů a mediazastupitelství v Evropě, USA, Kanadě, Austrálii a Latinské Americe, společně s Regionálním informačním centrem Organizace spojených národů pro Evropu (UNRIC), Evropskou vysílací unií (EBU) a Asociací komerčních televizí v Evropě (ACT). Propagují účast a oslavy v celém mediálním světě.

Televize je důležitá

Asi nejvýraznější je speciální 30sekundový videospot, který televizní společnosti po celém světě vysílají a sdílejí online, upravují a překládají do mnoha různých jazyků. V letošním 24. ročníku Světového dne televize toto video zdůrazňuje, jak je televize ve společnosti důležitá – a bude důležitá i nadále. V bezprecedentním roce 2020 televizní médium dokázalo diváky zaujmout a poskytovalo jim důvěryhodné informace o problematice rasové a sociální nespravedlnosti, projevech nenávisti, palčivém problému klimatické změny a globální pandemii, abychom uvedli alespoň ta nejzásadnější témata.

Televize svým diváků poskytuje také velmi potřebnou zábavu a odreagování. Jak to formulovala Lindsey Clay, prezidentka The Global TV Group a generální ředitelna ThinkBoxu: „Zatímco okolnosti nás letos rozdělovaly, televize nás spojovala. Televize je a vždycky byla stmelujícím prvkem společnosti. Jak sledovanost prudce stoupla, vysílatelé po celém světě na jedinečné okolnosti zareagovali hbitě a s obrovskou kreativitou. Zajistili, že televize tu byla pro nás pro všechny jako zdroj důvěryhodných informací, uklidňující rozptýlení i velmi potřebný únik.“

Laurent Bliaut, prezident asociace Egta a zástupce generálního ředitele pro marketing, výzkum a vývoj v TF1 Publicité, posílá zvláštní poděkování všem, kteří televizní kouzlo realizují, a to jak na obrazovce, tak v zákulisí. „V loňském roce televize pokračovala v dlouhodobé tradici řešení zásadních otázek našeho světového společenství. Naši pozornost směřuje ke společenské nespravedlnosti, neutralizuje nešťastné okamžiky ve společnosti, pomáhá ulevit od napětí bezprecedentního období a dává nám naději do budoucna. Světový den televize je příležitost pro nás pro všechny vzdát hold mnoha profesionálům, kteří toto kouzlo realizují na obrazovce i v zákulisí. Zveme všechny, aby s námi opět naše médium po celém světě oslavili,“ řekl Laurent Bliaut.

#WeLoveTV

Jsme naprosto přesvědčeni, že poselství letošního Světového dne televize – tj. že televize je důležitá – nebylo nikdy přesnější. Výjimečnost roku 2020 posílila významnou roli televize jakožto média pro široké publikum, které umožňuje spojit se s okolním světem i odpoutat se od něj. V předvečer 21. listopadu vám přejeme šťastný Světový den televize 2020!

Na webových stránkách The Global TV Group se o iniciativně Světového dne televize můžete dočíst více, objevit zajímavá fakta a čísla o televizi a podívat se na dřívější vydání 30sekundových spotů ke Světovému dni televize. Na YouTube můžete také vidět mnoho různých verzí klipu ke Světovému dni televize 2020, přizpůsobených trhům, kde se vysílají.

DALŠÍ PŘÍPADOVÉ STUDIE

BĚHEM OLYMPIJSKÝCH A PARALYMPIJSKÝCH HER NABÍZÍ FTP OTITULKOVÁNÍ REKLAM

18. 7. 2024

Francouzská televize France TV Publicité posiluje svůj závazek k sociálnímu začlenění. Podle Světové zdravotnické organizace (WHO) trpí v širším evropském regionu určitým stupněm ztráty sluchu téměř 200 milionů lidí. Jedná se o zdravotní problém rozšířený na celém světě a Francie není výjimkou – vážnou ztrátou sluchu trpí téměř 10 % francouzské populace. Společnost FranceTV Publicité… Pokračovat ve čtení EGTABITE 320: ŠŤASTNÝ SVĚTOVÝ DEN TELEVIZE – TELEVIZE JE OPRAVDU DŮLEŽITÁ!

CHANNEL 4 UVÁDÍ ZPŘÍSTUPŇUJE REKLAMY A SPONZORSTVÍ PRO PARALYMPIJSKÉ HRY V PAŘÍŽI 2024

18. 7. 2024

Dosud nejpřístupnější hry Channel 4 oznámil, že všechny reklamy na jeho síti programů během paralympijských her v Paříži 2024 budou opatřeny titulky. Channel 4 se tak zavázal, že své zpravodajství z her učiní dosud nejpřístupnějším. Tento závazek navazuje na již dříve deklarovaný cíl zahrnout titulky do vysílání všech přímých přenosů z olympijských her. Reklamy s… Pokračovat ve čtení EGTABITE 320: ŠŤASTNÝ SVĚTOVÝ DEN TELEVIZE – TELEVIZE JE OPRAVDU DŮLEŽITÁ!

SPOLEČNÉ ÚSILÍ DPG MEDIA A GAIA V BOJI PROTI PSÍM MNOŽÍRNÁM

20. 6. 2024

Množírny štěňat, kde jsou psi chováni za účelem zisku a bez ohledu na jejich dobré životní podmínky, jsou stále problémem. Belgická nezisková organizace GAIA, která se zabývá právy zvířat, se rozhodla ve spolupráci s Integreate by DPG Media zahájit proti tomuto problému působivou mediální kampaň. Kampaň nejenže výrazně zvýšila povědomí o tomto problému, získala také… Pokračovat ve čtení EGTABITE 320: ŠŤASTNÝ SVĚTOVÝ DEN TELEVIZE – TELEVIZE JE OPRAVDU DŮLEŽITÁ!

KREATIVITA JAKO HNACÍ MOTOR: KAMPAŇ NA TIGUAN OD SPOLEČNOSTÍ VOLKSWAGEN A CANAL+ BRAND SOLUTIONS

20. 6. 2024

Tygr + leguán = Tiguan Společnost CANAL+ BRAND SOLUTIONS a Volkswagen představily kreativní kampaň pro nový Tiguan s poutavou 3D animací, která je ukázkou kreativity a inovací. Na realizaci kampaně se podílela společnost Re-mind PHD, její kreativní oddělení Fuse, agentura DDB a kreativní společnost CANAL+ BRAND SOLUTIONS, CANAL BRAND Factory. Hlavním cílem bylo vytvořit poutavou… Pokračovat ve čtení EGTABITE 320: ŠŤASTNÝ SVĚTOVÝ DEN TELEVIZE – TELEVIZE JE OPRAVDU DŮLEŽITÁ!

ITV UVEDLA DVĚ KREATIVNÍ REKLAMNÍ PŘESTÁVKY PRO ZVÝŠENÍ POVĚDOMÍ O SVĚTOVÉM DNI PŘÍSTUPNOSTI (GAAD)

23. 5. 2024

U příležitosti Světového dne přístupnosti (GAAD) uvedla televize ITV dva kreativní reklamní bloky, jejichž cílem je zvýšit povědomí o přístupnosti a inkluzi. Tyto reklamní bloky se objevily na ITV1 a během denní talk show „This Morning“. Vzhledem k tomu, že ve Spojeném království žije 12 milionů dospělých lidí s hluchotou, ztrátou sluchu nebo tinnitem a… Pokračovat ve čtení EGTABITE 320: ŠŤASTNÝ SVĚTOVÝ DEN TELEVIZE – TELEVIZE JE OPRAVDU DŮLEŽITÁ!

SVĚTOVÝ DEN PŘÍSTUPNOSTI: DŮLEŽITOST ZNAKOVÉHO JAZYKA A TITULKŮ V TELEVIZI

23. 5. 2024

Na celém světě žije více než miliarda lidí se zdravotním postižením. Podle nejnovějších údajů Národního centra pro veřejné zdraví se počet lidí s diagnózou „hluchota“ v Bulharsku v roce 2022 blíží 3 000. Přestože byl teprve před třemi lety přijat zákon o znakovém jazyce, který oficiálně uznává bulharský znakový jazyk (BGSL) jako samostatný jazyk, země… Pokračovat ve čtení EGTABITE 320: ŠŤASTNÝ SVĚTOVÝ DEN TELEVIZE – TELEVIZE JE OPRAVDU DŮLEŽITÁ!

FRANCOUZSKÉ ORGANIZACE SNPTV PŘEDSTAVILA NOVÝ VÝZKUM POZORNOSTI

18. 4. 2024

SNPTV, profesní organizace zastupující mediální domy ve Francii, se vydala na cestu, jejímž cílem bylo odhalit v čem tkví tajemství pozornosti diváků ve stále se vyvíjejícím prostředí televizní a video reklamy. V době, která se vyznačuje nebývalou fragmentací mediální spotřeby, se pochopení pozornosti spotřebitelů stalo pro zadavatele reklamy klíčovým měřítkem. Na spotřebitele denně dopadá v… Pokračovat ve čtení EGTABITE 320: ŠŤASTNÝ SVĚTOVÝ DEN TELEVIZE – TELEVIZE JE OPRAVDU DŮLEŽITÁ!

DEGREE US: KAMPAŇ „NOT DONE YET/JEŠTĚ NENÍ HOTOVO“ S AD A OTEVŘENÝMI TITULKY

29. 3. 2024

V USA žije více než 60 milionů lidí se zdravotním postižením, ale velká část služeb, produktů a zážitků stále tuto komunitu nebere na vědomí a nebývají navržené tak, aby reflektovaly její potřeby. To ale neplatí pro značku Degree, jejíž inkluzivní obaly i reklama reflektují rovnocenné podmínky i pro osoby se zdravotním postižením. Kreativa: Degree® se… Pokračovat ve čtení EGTABITE 320: ŠŤASTNÝ SVĚTOVÝ DEN TELEVIZE – TELEVIZE JE OPRAVDU DŮLEŽITÁ!

INOVATIVNÍ NÁSTROJ PRO PROPOJENÍ HODNOT ZNAČKY, OBSAHU A PUBLIKA OD SPOLEČNOSTI RAI PUBBLICITÀ

22. 3. 2024

Iniciativa společnosti Rai Pubblicità „Value Planning“, představená na MIM (Market Intelligence Meeting) v Madridu, má za cíl překlenout propast mezi hodnotami, které se odrážejí v mediálním obsahu, a vyvíjejícími se hodnotami vysílací společnosti. Jejich přístup představuje významný krok vpřed k pochopení toho, jak se hodnoty publika protínají s redakčním obsahem společnosti Rai. Iniciativa, vyvinutá ve… Pokračovat ve čtení EGTABITE 320: ŠŤASTNÝ SVĚTOVÝ DEN TELEVIZE – TELEVIZE JE OPRAVDU DŮLEŽITÁ!

JAK NA EFEKTIVNÍ SPONZORING? SPONZORING NA CHANNEL 4 SALES JEDE BOMBY

21. 3. 2024

V situaci, kdy bezpečnost a transparentnost značek jsou v mediálním průmyslu prvořadým problémem, společnost Channel 4 Sales nedávno představila výsledky své exkluzivní studie Sponsorship Rocks. Tato komplexní analýza poskytuje přesvědčivé poznatky pro značky, které se pohybují ve složitém světě reklamy. Na základě téměř 240 sponzoringů a 666 vln výzkumu zahrnujících více než 400 000 diváků… Pokračovat ve čtení EGTABITE 320: ŠŤASTNÝ SVĚTOVÝ DEN TELEVIZE – TELEVIZE JE OPRAVDU DŮLEŽITÁ!

INOVATIVNÍ REKLAMNÍ KAMPAŇ CANAL+ BRAND SOLUTIONS PRO AUDI VYTVOŘILA NA OBRAZOVKÁCH POHÁDKOVOU ZIMNÍ ŘÍŠI

15. 2. 2024

Kreativní oddělení Canal+ Brand Solutions nedávno představilo podmanivou reklamní kampaň pro nové Audi SQ8 Sportback e-tron a jeho technologii e-quattro. Kampaň je průkopnickým počinem, který v sobě spojuje technologie, kreativitu a automobilové inovace. Francouzský tým ve spolupráci se společnostmi Re-Mind PHD, Brand Content Fuse a Canal Brand Factory představil inovativní televizní kampaň prošpikovanou umělou inteligencí… Pokračovat ve čtení EGTABITE 320: ŠŤASTNÝ SVĚTOVÝ DEN TELEVIZE – TELEVIZE JE OPRAVDU DŮLEŽITÁ!

SHOW MASKED SINGER PŘINESLA TVŮRČÍ SPOLUPRÁCI DPG MEDIA A JBC

15. 2. 2024

Zatímco důraz je kladen primárně na obchodní partnerství a spolupráce, spojení sil při prezentaci kreativity může být poměrně náročné, ale stejně tak přínosné. Tak tomu bylo i v případě partnerství mezi DPG Media a belgickým módním řetězcem JBC. Společnostem se podařila úspěšná kampaň, která spojila věhlas soutěže The Masked Singer s uvedením exkluzivní kolekce oblečení.… Pokračovat ve čtení EGTABITE 320: ŠŤASTNÝ SVĚTOVÝ DEN TELEVIZE – TELEVIZE JE OPRAVDU DŮLEŽITÁ!

VŠECHNY CASE STUDIES