EGTABITE 306: ROZHOVOR S NOVÝM PREZIDENTEM ASOCIACE EGTA
spolupráce s

19. 6. 2020

Letní měsíce se rychle blíží a naše série případových studií Egtabite si vezme do září zasloužené volno. Předtím se ale zaměříme na nejnovější posilu týmu – nově zvoleného prezidenta asociace Egta.

Poslední hlasování při jednání statutárního orgánu asociace Egta se týkalo předání prezidentské funkce asociace. Odcházející prezidentka Malin Häger, obchodní ředitelka Advertising Nordics – TV4 Media, předala vedení asociace Laurentu Bliautovi, zástupci generálního ředitele pro marketing, výzkum a vývoj v TF1 Publicité.

Celý tým Egta chce zvlášť poděkovat Malin za odvedenou práci ve funkci prezidentky a za mnoho vynikajících iniciativ a akcí, na nichž jsme měli možnost spolupracovat.

Laurent Bliaut se s námi v krátkém rozhovoru laskavě podělil o své názory na asociaci Egta, svou funkci a budoucnost odvětví v příštích letech.

1. Můžete nám říct, co vás přimělo ucházet se o funkci prezidenta asociace Egta?

Upřímně obdivuji veškerou práci, kterou tým Egta v posledních letech odvedl. Kromě mnoha výměn, které asociace organizuje a které nám všem umožňují inspirovat se těmi nejlepšími v našem oboru na celém světě, se Egta stala důležitým partnerem pro jednání s organizacemi, jako je zejména WFA a MRC. Více než jindy musíme my jako televizní společnosti mluvit jednotným hlasem o nastavení nových standardů, abychom čelili globálním technologickým obrům, kteří teď v našem konkurenčním světě působí.

2. Máte pocit, že se svět od chvíle, kdy jste se o funkci ucházel, do chvíle zvolení nějak změnil? Změnily se vaše krátkodobé a střednědobé priority coby vysílatele a jako prezidenta sdružení?

Covidová krize měla samozřejmě krátkodobé a střednědobé dopady na nás na všechny. Teď se oprávněně zaměřujeme na velmi krátké období, abychom maximálně ochránili zdroje našich společností – většina z nich závisí zejména na reklamě. Ale jako všechny krize i tato spíše urychlila tendence existující již dříve, než že by způsobila skutečný rozkol. Naše vize tzv. totálního videa je relevantnější než kdy dříve a naše odvětví se musí připravit na ústřední roli, kterou si zaslouží. To byl můj plán již před krizí a ta mé přesvědčení jen posílila.

3. Co považujete za největší výzvy a příležitosti pro naše odvětví v příštích letech?

Naše odvětví dosáhlo zlomového bodu a vstupuje do éry totálního videa. Obsah je proměnlivý a nemá hranice. Náš obsah je nejlepší a teď je možné ho sledovat nebo poslouchat kdykoli, kdekoli a na jakémkoli zařízení. To nám přinese mnoho nových příležitostí. Naše média již poskytla nesrovnatelný zásah s nejsilnějším zapojením našich diváků. Díky adresovatelnosti a datům teď mohou poskytovat více cílení a své silné stránky nabízet širšímu klientskému portfoliu. Díky těmto novým dovednostem jsem přesvědčen, že nadcházející roky přinesou nová vítězství! Je úžasné, kolik nových klientů budeme moct přibrat díky programatice, datům a adresovatelnosti.

4. Co byste chtěl členům asociace Egta sdělit?

Všichni společně musíme hrát ústřední roli při urychlování konvergence KPI mediálního plánování. Práce na tomto úkolu začala, ale nesmíme podceňovat nesnáze. Platformy hrají dvojí hru. Předstírají, že souhlasí, ale nejsou ochotné otevřít své uzavřené systémy skutečnému a srovnatelnému měření. Jsem přesvědčen, že tato bitva je zásadní. A Egta je naší nejlepší zbraní k vítězství, jak ukázala lednová akce BAM 2020 v Paříži.

Televize a rozhlas každý rok stále prokazují, jak jsou efektivní při podpoře hodnoty značky a prodeje, ale část této síly až příliš často zkonfiskují specialisté na poslední proklik. Nemůžeme dovolit, aby se to dělo. Rád v tom budu nápomocný, jak jen to půjde.

DALŠÍ PŘÍPADOVÉ STUDIE

BĚHEM OLYMPIJSKÝCH A PARALYMPIJSKÝCH HER NABÍZÍ FTP OTITULKOVÁNÍ REKLAM

18. 7. 2024

Francouzská televize France TV Publicité posiluje svůj závazek k sociálnímu začlenění. Podle Světové zdravotnické organizace (WHO) trpí v širším evropském regionu určitým stupněm ztráty sluchu téměř 200 milionů lidí. Jedná se o zdravotní problém rozšířený na celém světě a Francie není výjimkou – vážnou ztrátou sluchu trpí téměř 10 % francouzské populace. Společnost FranceTV Publicité… Pokračovat ve čtení EGTABITE 306: ROZHOVOR S NOVÝM PREZIDENTEM ASOCIACE EGTA

CHANNEL 4 UVÁDÍ ZPŘÍSTUPŇUJE REKLAMY A SPONZORSTVÍ PRO PARALYMPIJSKÉ HRY V PAŘÍŽI 2024

18. 7. 2024

Dosud nejpřístupnější hry Channel 4 oznámil, že všechny reklamy na jeho síti programů během paralympijských her v Paříži 2024 budou opatřeny titulky. Channel 4 se tak zavázal, že své zpravodajství z her učiní dosud nejpřístupnějším. Tento závazek navazuje na již dříve deklarovaný cíl zahrnout titulky do vysílání všech přímých přenosů z olympijských her. Reklamy s… Pokračovat ve čtení EGTABITE 306: ROZHOVOR S NOVÝM PREZIDENTEM ASOCIACE EGTA

SPOLEČNÉ ÚSILÍ DPG MEDIA A GAIA V BOJI PROTI PSÍM MNOŽÍRNÁM

20. 6. 2024

Množírny štěňat, kde jsou psi chováni za účelem zisku a bez ohledu na jejich dobré životní podmínky, jsou stále problémem. Belgická nezisková organizace GAIA, která se zabývá právy zvířat, se rozhodla ve spolupráci s Integreate by DPG Media zahájit proti tomuto problému působivou mediální kampaň. Kampaň nejenže výrazně zvýšila povědomí o tomto problému, získala také… Pokračovat ve čtení EGTABITE 306: ROZHOVOR S NOVÝM PREZIDENTEM ASOCIACE EGTA

KREATIVITA JAKO HNACÍ MOTOR: KAMPAŇ NA TIGUAN OD SPOLEČNOSTÍ VOLKSWAGEN A CANAL+ BRAND SOLUTIONS

20. 6. 2024

Tygr + leguán = Tiguan Společnost CANAL+ BRAND SOLUTIONS a Volkswagen představily kreativní kampaň pro nový Tiguan s poutavou 3D animací, která je ukázkou kreativity a inovací. Na realizaci kampaně se podílela společnost Re-mind PHD, její kreativní oddělení Fuse, agentura DDB a kreativní společnost CANAL+ BRAND SOLUTIONS, CANAL BRAND Factory. Hlavním cílem bylo vytvořit poutavou… Pokračovat ve čtení EGTABITE 306: ROZHOVOR S NOVÝM PREZIDENTEM ASOCIACE EGTA

ITV UVEDLA DVĚ KREATIVNÍ REKLAMNÍ PŘESTÁVKY PRO ZVÝŠENÍ POVĚDOMÍ O SVĚTOVÉM DNI PŘÍSTUPNOSTI (GAAD)

23. 5. 2024

U příležitosti Světového dne přístupnosti (GAAD) uvedla televize ITV dva kreativní reklamní bloky, jejichž cílem je zvýšit povědomí o přístupnosti a inkluzi. Tyto reklamní bloky se objevily na ITV1 a během denní talk show „This Morning“. Vzhledem k tomu, že ve Spojeném království žije 12 milionů dospělých lidí s hluchotou, ztrátou sluchu nebo tinnitem a… Pokračovat ve čtení EGTABITE 306: ROZHOVOR S NOVÝM PREZIDENTEM ASOCIACE EGTA

SVĚTOVÝ DEN PŘÍSTUPNOSTI: DŮLEŽITOST ZNAKOVÉHO JAZYKA A TITULKŮ V TELEVIZI

23. 5. 2024

Na celém světě žije více než miliarda lidí se zdravotním postižením. Podle nejnovějších údajů Národního centra pro veřejné zdraví se počet lidí s diagnózou „hluchota“ v Bulharsku v roce 2022 blíží 3 000. Přestože byl teprve před třemi lety přijat zákon o znakovém jazyce, který oficiálně uznává bulharský znakový jazyk (BGSL) jako samostatný jazyk, země… Pokračovat ve čtení EGTABITE 306: ROZHOVOR S NOVÝM PREZIDENTEM ASOCIACE EGTA

FRANCOUZSKÉ ORGANIZACE SNPTV PŘEDSTAVILA NOVÝ VÝZKUM POZORNOSTI

18. 4. 2024

SNPTV, profesní organizace zastupující mediální domy ve Francii, se vydala na cestu, jejímž cílem bylo odhalit v čem tkví tajemství pozornosti diváků ve stále se vyvíjejícím prostředí televizní a video reklamy. V době, která se vyznačuje nebývalou fragmentací mediální spotřeby, se pochopení pozornosti spotřebitelů stalo pro zadavatele reklamy klíčovým měřítkem. Na spotřebitele denně dopadá v… Pokračovat ve čtení EGTABITE 306: ROZHOVOR S NOVÝM PREZIDENTEM ASOCIACE EGTA

DEGREE US: KAMPAŇ „NOT DONE YET/JEŠTĚ NENÍ HOTOVO“ S AD A OTEVŘENÝMI TITULKY

29. 3. 2024

V USA žije více než 60 milionů lidí se zdravotním postižením, ale velká část služeb, produktů a zážitků stále tuto komunitu nebere na vědomí a nebývají navržené tak, aby reflektovaly její potřeby. To ale neplatí pro značku Degree, jejíž inkluzivní obaly i reklama reflektují rovnocenné podmínky i pro osoby se zdravotním postižením. Kreativa: Degree® se… Pokračovat ve čtení EGTABITE 306: ROZHOVOR S NOVÝM PREZIDENTEM ASOCIACE EGTA

INOVATIVNÍ NÁSTROJ PRO PROPOJENÍ HODNOT ZNAČKY, OBSAHU A PUBLIKA OD SPOLEČNOSTI RAI PUBBLICITÀ

22. 3. 2024

Iniciativa společnosti Rai Pubblicità „Value Planning“, představená na MIM (Market Intelligence Meeting) v Madridu, má za cíl překlenout propast mezi hodnotami, které se odrážejí v mediálním obsahu, a vyvíjejícími se hodnotami vysílací společnosti. Jejich přístup představuje významný krok vpřed k pochopení toho, jak se hodnoty publika protínají s redakčním obsahem společnosti Rai. Iniciativa, vyvinutá ve… Pokračovat ve čtení EGTABITE 306: ROZHOVOR S NOVÝM PREZIDENTEM ASOCIACE EGTA

JAK NA EFEKTIVNÍ SPONZORING? SPONZORING NA CHANNEL 4 SALES JEDE BOMBY

21. 3. 2024

V situaci, kdy bezpečnost a transparentnost značek jsou v mediálním průmyslu prvořadým problémem, společnost Channel 4 Sales nedávno představila výsledky své exkluzivní studie Sponsorship Rocks. Tato komplexní analýza poskytuje přesvědčivé poznatky pro značky, které se pohybují ve složitém světě reklamy. Na základě téměř 240 sponzoringů a 666 vln výzkumu zahrnujících více než 400 000 diváků… Pokračovat ve čtení EGTABITE 306: ROZHOVOR S NOVÝM PREZIDENTEM ASOCIACE EGTA

INOVATIVNÍ REKLAMNÍ KAMPAŇ CANAL+ BRAND SOLUTIONS PRO AUDI VYTVOŘILA NA OBRAZOVKÁCH POHÁDKOVOU ZIMNÍ ŘÍŠI

15. 2. 2024

Kreativní oddělení Canal+ Brand Solutions nedávno představilo podmanivou reklamní kampaň pro nové Audi SQ8 Sportback e-tron a jeho technologii e-quattro. Kampaň je průkopnickým počinem, který v sobě spojuje technologie, kreativitu a automobilové inovace. Francouzský tým ve spolupráci se společnostmi Re-Mind PHD, Brand Content Fuse a Canal Brand Factory představil inovativní televizní kampaň prošpikovanou umělou inteligencí… Pokračovat ve čtení EGTABITE 306: ROZHOVOR S NOVÝM PREZIDENTEM ASOCIACE EGTA

SHOW MASKED SINGER PŘINESLA TVŮRČÍ SPOLUPRÁCI DPG MEDIA A JBC

15. 2. 2024

Zatímco důraz je kladen primárně na obchodní partnerství a spolupráce, spojení sil při prezentaci kreativity může být poměrně náročné, ale stejně tak přínosné. Tak tomu bylo i v případě partnerství mezi DPG Media a belgickým módním řetězcem JBC. Společnostem se podařila úspěšná kampaň, která spojila věhlas soutěže The Masked Singer s uvedením exkluzivní kolekce oblečení.… Pokračovat ve čtení EGTABITE 306: ROZHOVOR S NOVÝM PREZIDENTEM ASOCIACE EGTA

VŠECHNY CASE STUDIES