EGTABITE 254: TLAČÍTKO OK: ADMEIRA SPOUŠTÍ VE ŠVÝCARSKU INTERAKTIVNÍ TV REKLAMU
spolupráce s

29. 3. 2019

Spotřebitelé jsou denně zaplavováni reklamou, a proto je pro značky stále těžší vyniknout a zaujmout své cílové publikum. Televizní průmysl neustále inovuje a usilovně hledá kreativní a účinné způsoby, jak přilákat pozornost svých diváků.

K posledním inovacím na televizní obrazovce patří vývoj interaktivních reklam. Ty dodávají uživatelskému zážitku další rozměr a nabízejí značkám vynikající způsob přímé interakce s potenciálními zákazníky před obrazovkou. Egtabite tento týden představuje švýcarskou agenturu Admeira a její nový oceněný formát v interaktivní reklamě – tlačítko OK, které se dnes představí na výročním setkání asociace Egta nazvaném DigitalNext v Lisabonu.

Jak tlačítko OK funguje?

Admeira vyvinula tlačítko OK jako interaktivní rozšíření současné televizní reklamy. Diváci konkrétně uvidí indikátor výzvy k akci (overlay grafiku), který se objeví v televizním spotu. Když na svém dálkovém ovladači stisknou tlačítko OK, jsou přesměrováni na specializovanou televizní aplikaci pro danou značku se spoustou možností – mohou si například objednat vzorek, zorganizovat testovací jízdu nebo se zúčastnit soutěže.

Tlačítko OK funguje na hlavních veřejnoprávních televizních kanálech pokrývajících všechny tři jazykové regiony Švýcarska, ale i přes televizi telekomunikační společnosti Swisscom zastoupené v soukromých domácnostech. Tato skutečnost na tomto specifickém trhu slibuje interakci s vysokým počtem diváků.

Tlačítko OK je jedinečné tím, že nabízí propojení s CRM rozhraním společnosti Swisscom. Diváci tak mohou automaticky vyplňovat údaje o své domácnosti nebo dát dobrovolně souhlas, že inzerent smí tyto informace použít.

Tlačítko OK tedy dokonale splňuje současná nařízení pro ochranu údajů. Se souhlasem diváků mohou inzerenti s diváky bez přerušení navázat skutečný dialog. Jednoduchost této interaktivní funkce a splnění zákonných požadavků zaručuje vysokou účast v reklamních kampaních.

Úspěch zadavatele reklamy: Volvo Cars

Jedním z největších inzerentů, kteří interaktivní tlačítko OK na švýcarském trhu zkouší, je nadnárodní automobilka Volvo Cars. Podle ní tato čtyřtýdenní interaktivní televizní kampaň vytvořila absolutní novinku v reklamním průmyslu.

Spotřebitelé mohli přímo reagovat na reklamu pomocí dálkového ovladače a pouhým stisknutím tlačítka se dostat na registrační stránku pro testovací jízdy nejnovějšího modelu Volvo V60.

„Tato interaktivní forma inzerce představuje budoucnost televizní reklamy,“ řekl Philipp Mason, ředitel NextGen TV v Admeira. Tyto interaktivní kampaně byly velice úspěšné.

Reakce trhu

Reklamní průmysl tuto interaktivní iniciativu uvítal s otevřenou náručí. Nový formát interaktivní televizní reklamy od agentury Admeira získal dvě prestižní oborová ocenění.

Za několik měsíců po spuštění získalo tlačítko OK společnosti Admeira Cenu HbbTV v Berlíně za nejlepší využití HbbTV pro reklamu. Soutěže se zúčastnilo 47 přihlášených v 7 různých kategoriích z 12 různých zemí.

Dalším příkladem velkého uznání projektu agentury Admeira a kampaně přes tlačítko OK pro Volvo Cars byla cena za propagaci od výkonného vedení skupiny Ringier v kategorii „Inovátor“. Tlačítko OK zvítězilo v konkurenci 18 nominovaných finalistů, což úspěch jasně potvrzuje.

„Admeira vyvíjí inovativní reklamní řešení, aby dosáhla maximálního dopadu reklamy pro inzerenty. V tomto smyslu je tlačítko OK milníkem, který poprvé umožňuje přímou interakci mezi značkou a televizními diváky. Jsem na svůj tým velmi hrdý,“ prohlásil ve svém sdělení generální ředitel agentury Admeira Bertrand Jungo.

DALŠÍ PŘÍPADOVÉ STUDIE

BĚHEM OLYMPIJSKÝCH A PARALYMPIJSKÝCH HER NABÍZÍ FTP OTITULKOVÁNÍ REKLAM

18. 7. 2024

Francouzská televize France TV Publicité posiluje svůj závazek k sociálnímu začlenění. Podle Světové zdravotnické organizace (WHO) trpí v širším evropském regionu určitým stupněm ztráty sluchu téměř 200 milionů lidí. Jedná se o zdravotní problém rozšířený na celém světě a Francie není výjimkou – vážnou ztrátou sluchu trpí téměř 10 % francouzské populace. Společnost FranceTV Publicité… Pokračovat ve čtení EGTABITE 254: TLAČÍTKO OK: ADMEIRA SPOUŠTÍ VE ŠVÝCARSKU INTERAKTIVNÍ TV REKLAMU

CHANNEL 4 UVÁDÍ ZPŘÍSTUPŇUJE REKLAMY A SPONZORSTVÍ PRO PARALYMPIJSKÉ HRY V PAŘÍŽI 2024

18. 7. 2024

Dosud nejpřístupnější hry Channel 4 oznámil, že všechny reklamy na jeho síti programů během paralympijských her v Paříži 2024 budou opatřeny titulky. Channel 4 se tak zavázal, že své zpravodajství z her učiní dosud nejpřístupnějším. Tento závazek navazuje na již dříve deklarovaný cíl zahrnout titulky do vysílání všech přímých přenosů z olympijských her. Reklamy s… Pokračovat ve čtení EGTABITE 254: TLAČÍTKO OK: ADMEIRA SPOUŠTÍ VE ŠVÝCARSKU INTERAKTIVNÍ TV REKLAMU

SPOLEČNÉ ÚSILÍ DPG MEDIA A GAIA V BOJI PROTI PSÍM MNOŽÍRNÁM

20. 6. 2024

Množírny štěňat, kde jsou psi chováni za účelem zisku a bez ohledu na jejich dobré životní podmínky, jsou stále problémem. Belgická nezisková organizace GAIA, která se zabývá právy zvířat, se rozhodla ve spolupráci s Integreate by DPG Media zahájit proti tomuto problému působivou mediální kampaň. Kampaň nejenže výrazně zvýšila povědomí o tomto problému, získala také… Pokračovat ve čtení EGTABITE 254: TLAČÍTKO OK: ADMEIRA SPOUŠTÍ VE ŠVÝCARSKU INTERAKTIVNÍ TV REKLAMU

KREATIVITA JAKO HNACÍ MOTOR: KAMPAŇ NA TIGUAN OD SPOLEČNOSTÍ VOLKSWAGEN A CANAL+ BRAND SOLUTIONS

20. 6. 2024

Tygr + leguán = Tiguan Společnost CANAL+ BRAND SOLUTIONS a Volkswagen představily kreativní kampaň pro nový Tiguan s poutavou 3D animací, která je ukázkou kreativity a inovací. Na realizaci kampaně se podílela společnost Re-mind PHD, její kreativní oddělení Fuse, agentura DDB a kreativní společnost CANAL+ BRAND SOLUTIONS, CANAL BRAND Factory. Hlavním cílem bylo vytvořit poutavou… Pokračovat ve čtení EGTABITE 254: TLAČÍTKO OK: ADMEIRA SPOUŠTÍ VE ŠVÝCARSKU INTERAKTIVNÍ TV REKLAMU

ITV UVEDLA DVĚ KREATIVNÍ REKLAMNÍ PŘESTÁVKY PRO ZVÝŠENÍ POVĚDOMÍ O SVĚTOVÉM DNI PŘÍSTUPNOSTI (GAAD)

23. 5. 2024

U příležitosti Světového dne přístupnosti (GAAD) uvedla televize ITV dva kreativní reklamní bloky, jejichž cílem je zvýšit povědomí o přístupnosti a inkluzi. Tyto reklamní bloky se objevily na ITV1 a během denní talk show „This Morning“. Vzhledem k tomu, že ve Spojeném království žije 12 milionů dospělých lidí s hluchotou, ztrátou sluchu nebo tinnitem a… Pokračovat ve čtení EGTABITE 254: TLAČÍTKO OK: ADMEIRA SPOUŠTÍ VE ŠVÝCARSKU INTERAKTIVNÍ TV REKLAMU

SVĚTOVÝ DEN PŘÍSTUPNOSTI: DŮLEŽITOST ZNAKOVÉHO JAZYKA A TITULKŮ V TELEVIZI

23. 5. 2024

Na celém světě žije více než miliarda lidí se zdravotním postižením. Podle nejnovějších údajů Národního centra pro veřejné zdraví se počet lidí s diagnózou „hluchota“ v Bulharsku v roce 2022 blíží 3 000. Přestože byl teprve před třemi lety přijat zákon o znakovém jazyce, který oficiálně uznává bulharský znakový jazyk (BGSL) jako samostatný jazyk, země… Pokračovat ve čtení EGTABITE 254: TLAČÍTKO OK: ADMEIRA SPOUŠTÍ VE ŠVÝCARSKU INTERAKTIVNÍ TV REKLAMU

FRANCOUZSKÉ ORGANIZACE SNPTV PŘEDSTAVILA NOVÝ VÝZKUM POZORNOSTI

18. 4. 2024

SNPTV, profesní organizace zastupující mediální domy ve Francii, se vydala na cestu, jejímž cílem bylo odhalit v čem tkví tajemství pozornosti diváků ve stále se vyvíjejícím prostředí televizní a video reklamy. V době, která se vyznačuje nebývalou fragmentací mediální spotřeby, se pochopení pozornosti spotřebitelů stalo pro zadavatele reklamy klíčovým měřítkem. Na spotřebitele denně dopadá v… Pokračovat ve čtení EGTABITE 254: TLAČÍTKO OK: ADMEIRA SPOUŠTÍ VE ŠVÝCARSKU INTERAKTIVNÍ TV REKLAMU

DEGREE US: KAMPAŇ „NOT DONE YET/JEŠTĚ NENÍ HOTOVO“ S AD A OTEVŘENÝMI TITULKY

29. 3. 2024

V USA žije více než 60 milionů lidí se zdravotním postižením, ale velká část služeb, produktů a zážitků stále tuto komunitu nebere na vědomí a nebývají navržené tak, aby reflektovaly její potřeby. To ale neplatí pro značku Degree, jejíž inkluzivní obaly i reklama reflektují rovnocenné podmínky i pro osoby se zdravotním postižením. Kreativa: Degree® se… Pokračovat ve čtení EGTABITE 254: TLAČÍTKO OK: ADMEIRA SPOUŠTÍ VE ŠVÝCARSKU INTERAKTIVNÍ TV REKLAMU

INOVATIVNÍ NÁSTROJ PRO PROPOJENÍ HODNOT ZNAČKY, OBSAHU A PUBLIKA OD SPOLEČNOSTI RAI PUBBLICITÀ

22. 3. 2024

Iniciativa společnosti Rai Pubblicità „Value Planning“, představená na MIM (Market Intelligence Meeting) v Madridu, má za cíl překlenout propast mezi hodnotami, které se odrážejí v mediálním obsahu, a vyvíjejícími se hodnotami vysílací společnosti. Jejich přístup představuje významný krok vpřed k pochopení toho, jak se hodnoty publika protínají s redakčním obsahem společnosti Rai. Iniciativa, vyvinutá ve… Pokračovat ve čtení EGTABITE 254: TLAČÍTKO OK: ADMEIRA SPOUŠTÍ VE ŠVÝCARSKU INTERAKTIVNÍ TV REKLAMU

JAK NA EFEKTIVNÍ SPONZORING? SPONZORING NA CHANNEL 4 SALES JEDE BOMBY

21. 3. 2024

V situaci, kdy bezpečnost a transparentnost značek jsou v mediálním průmyslu prvořadým problémem, společnost Channel 4 Sales nedávno představila výsledky své exkluzivní studie Sponsorship Rocks. Tato komplexní analýza poskytuje přesvědčivé poznatky pro značky, které se pohybují ve složitém světě reklamy. Na základě téměř 240 sponzoringů a 666 vln výzkumu zahrnujících více než 400 000 diváků… Pokračovat ve čtení EGTABITE 254: TLAČÍTKO OK: ADMEIRA SPOUŠTÍ VE ŠVÝCARSKU INTERAKTIVNÍ TV REKLAMU

INOVATIVNÍ REKLAMNÍ KAMPAŇ CANAL+ BRAND SOLUTIONS PRO AUDI VYTVOŘILA NA OBRAZOVKÁCH POHÁDKOVOU ZIMNÍ ŘÍŠI

15. 2. 2024

Kreativní oddělení Canal+ Brand Solutions nedávno představilo podmanivou reklamní kampaň pro nové Audi SQ8 Sportback e-tron a jeho technologii e-quattro. Kampaň je průkopnickým počinem, který v sobě spojuje technologie, kreativitu a automobilové inovace. Francouzský tým ve spolupráci se společnostmi Re-Mind PHD, Brand Content Fuse a Canal Brand Factory představil inovativní televizní kampaň prošpikovanou umělou inteligencí… Pokračovat ve čtení EGTABITE 254: TLAČÍTKO OK: ADMEIRA SPOUŠTÍ VE ŠVÝCARSKU INTERAKTIVNÍ TV REKLAMU

SHOW MASKED SINGER PŘINESLA TVŮRČÍ SPOLUPRÁCI DPG MEDIA A JBC

15. 2. 2024

Zatímco důraz je kladen primárně na obchodní partnerství a spolupráce, spojení sil při prezentaci kreativity může být poměrně náročné, ale stejně tak přínosné. Tak tomu bylo i v případě partnerství mezi DPG Media a belgickým módním řetězcem JBC. Společnostem se podařila úspěšná kampaň, která spojila věhlas soutěže The Masked Singer s uvedením exkluzivní kolekce oblečení.… Pokračovat ve čtení EGTABITE 254: TLAČÍTKO OK: ADMEIRA SPOUŠTÍ VE ŠVÝCARSKU INTERAKTIVNÍ TV REKLAMU

VŠECHNY CASE STUDIES