Ve stále více digitálním a informacemi přesyceném prostředí, kde pozornost spotřebitelů není neomezená, je pochopení pozornosti pro úspěch reklamy zásadní více než kdy jindy.
Marketingový průmysl se na této klíčové roli pozornosti shoduje – 66 % marketérů po celém světě tvrdí, že pozornost má důležitý vliv na účinnost kreativy (Media Reactions 2023).
Po dlouhou dobu byla běžnou praxí inzerentů a marketérů používat jednoduché behaviorální metriky, jako je doba zobrazení (přehrávání), k definování pozornosti, kterou může jejich reklama získat. Tato měřítka jsou sice stále rozšířená, ale stačí získávání zhlédnutí?
Jak mohou skvělá měřítka pozornosti povýšit reklamy z přehrávání na návratnost?
Úloha pozornosti v efektivitě kreativy vyžaduje pochopit více než jen sledovanost. Pro optimalizaci reklam tak, aby vzbudily pozornost, je také zásadní pochopit hloubku pozornosti nad rámec pouhého upoutání pozornosti a měřit emocionální zapojení: aktivní pozornost.
Připojte se k nám na tomto webináři, kde se hlouběji seznámíme s významem pozornosti pro úspěch reklamy, s tím, jak ji měřit a jak optimalizovat reklamy tak, aby upoutaly pozornost. Odborníci ze společností Kantar a Affectiva prozkoumají zjištění ze svých databází, analýzy Emotion AI a podělí se o případové studie, které ilustrují osvědčené postupy.
Zaregistrujte se a zjistěte více:
– Proč je pozornost důležitá pro úspěch reklamy?
– Jak měřit pozornost nad rámec sledovanosti a typů pozornosti
Kategorie: NA VYŽÁDÁNÍ, ONLINE WEBINÁŘPOŘADATEL: KantarVíce informací