Společnostmi MNTN a SmartBrief přináši pohled na vzestup CTV v marketingu.
Díky svým možnostem přesného cílení a nákladově efektivním kampaním nabízí propojená televizní reklama přesvědčivou alternativu k tradičním reklamním kanálům. V kombinaci s pokroky v programové technologii a nástroji založenými na umělé inteligenci tak nabízí CTV pro marketéry nové příležitosti, jak navázat kontakt s cílovou skupinou a dosáhnout skvělých výsledků kampaní.
Abyste si udrželi konkurenceschopnost v oblasti digitální reklamy, je velmi důležité držet krok s nejnovějšími trendy a technologiemi.
Odborníci z oboru prozkoumají:
– Které trendy programatické televize byste měli poznat a pochopit ty nejslibnější.
– Jak integrovat televizní vysílání s dalšími marketingovými strategiemi
– Výhody a výzvy CTV
Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: MNTN, SmartBriefVíce informací