Reklamní titáni i kreativní nováčci se pravidelně utkávají v MAM Souboji spotů, kde se perou o přízeň marketérů a marketérek. Co se můžete naučit od vítězných reklam? To vám vysvětlí Vojtěch Prokeš, ředitel výzkumu agentury Behavio, a Radana Čechová, šéfredaktorka Marketing & Media, v novém společném webináři MAM Souboj spotů: Debrief.
Připojte se 7. 3. v 9:30 na nový live stream, kde se na uplynulé čtyři finalisty soubojů – PRE, Flexi, Penny a E.on – podíváme pořádně zblízka, a s daty v ruce vám vysvětlíme:
- Nakolik jsou tyto reklamy doopravdy efektivní?
- Co za ponaučení si z nich můžeme odnést do marketingové praxe?
- A jak na spoty reaguje široká veřejnost?
POŘADATEL: Behavio, Marketing a MediaVíce informací