Licencování televizních seriálů v několika službách - najednou nebo v různých časech - "způsobilo zmatek v tom, kde se [seriály] nacházejí," uvádí se ve zprávě. Pro každého, kdo nemá (obzvláště dobrý) dálkový ovladač s hlasovým ovládáním, je to problém.
Přesně 50 procent respondentů průzkumu Hubu uvedlo, že si "nejsou jisti", kde se nacházejí seriály "Kancl" a "Přátelé". "Teorie velkého třesku" a "South Park" mají rozdělení 55 %/45 %, což znamená, že 55 % si "není jistých", kde se tyto pořady vysílají, a 45 % si alespoň vsadilo na odhad - správný či nesprávný.
Neuvěřitelných 69 procent účastníků průzkumu uvedlo, že si nejsou jisti, kde se vysílá seriál "Bratrstvo neohrožených (Band of Brothers)". Chápeme, že jde o 23 let starý limitovaný seriál prémiové kabelové televize. Originál HBO se (podle nás zcela zjevně) streamuje na Maxu (fka HBO Max) a nedávno byl jako koexkluzivní licencován Netflixu.
Níže naleznete rozdělení těchto a dalších klasických seriálů podle toho, kde se streamuje:
Nenechte se mýlit: jeden seriál může znamenat rozdíl mezi registrací streamovací služby a také tím, že se z ní divák odhlásí. Třicet devět procent dotazovaných uvedlo, že se ke streameru připojilo kvůli jednomu konkrétnímu seriálu.
Nejvyšší individuální procento (27 procent) registrací kvůli jednomu konkrétnímu seriálu má Netflix. Pravděpodobně se jedná o seriál "Stranger Things". Paramount+ (22 procent) a Peacock (18 procent) měly druhé, respektive čtvrté nejvyšší procento, a to z velké části díky NFL. Mezi nimi je Disney+ (19 procent); Max (17 procent) měl pátý nejvyšší podíl.
Uživatelé streamingu také uvedli, že nedokážou říct, jaké jsou mezi jednotlivými platformami rozdíly. Téměř polovina skupiny uvedla, že si nejsou "jisti" svou schopností vysvětlit někomu jinému, v čem se Apple TV+ liší od ostatních v této oblasti. To bylo nejnižší procento ze všech hlavních streamerů.
Pouze asi 65 procent respondentů by dokázalo říci, jaké jsou rozdíly mezi Maxem, Peacem a Paramountem+ oproti této oblasti. Přibližně tři čtvrtiny respondentů uvedly, že si jsou jisti tím, jak by ostatním vysvětlili příslušné značky Amazon Prime Video, Hulu a Disney+. U Netflixu to není žádná potíž - tam je značka dostatečně silná a všichni ji máme.
Zdroj: indiewire.com