TVORBA OBSAHU. REKLAMNÍ TRENDY. DISTRIBUCE, ANALÝZA A ZDROJE PŘÍJMŮ.
Připojte se na NYC TV Week, přední akci věnovanou televiznímu byznysu, která nabízí tři dny dynamického obsahu a jedinečné příležitosti k navazování kontaktů pro vedoucí pracovníky z oblasti streamingu, vysílání a kabelové televize.
Tato akce, kterou prezentují přední značky v oboru Next TV, Broadcasting+Cable a Multichannel News, se zabývá nejnaléhavějšími tématy a trendy v oboru.
Prozkoumejte klíčová témata, jako je adresovatelná reklama, FAST, umělá inteligence, distribuce, hispánský trh, měření a mnoho dalšího. Jedná se o nejlepší příležitost v kalendáři, jak se spojit se špičkovými odborníky v oblasti médií a zábavy a udržet si náskok ve stále se vyvíjejícím televizním prostředí.
Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍPOŘADATEL: Future plc.Více informací