Zdroj: GettyImages.com
AKTUALITY VÝZKUM ZAHRANIČNÍ

REKLAMY NA STREAMOVÁNÍ: CO SI SPOTŘEBITELÉ SKUTEČNĚ MYSLÍ

20. 6. 202420. 6. 2024
Nový průzkum společnosti MX8 Labs o tom, jak spotřebitelé vnímají reklamy na streamovacích platformách ukazuje rovnováhu mezi "ano, to dává smysl" a "opravdu?". V oblasti méně než šokující je Netflix službou č. 1 sledovanou všemi demografickými skupinami, následuje YouTube a Prime Video. Na druhou stranu, jakkoli si lidé stěžují na reklamní přestávky, většina dotázaných spotřebitelů si myslí, že jejich současná délka je "tak akorát" - s výjimkou YouTube ("příliš dlouhá").

Několik dalších poznatků ze studie:

  • Černošské publikum má vyšší index u streamovacích služeb, zejména u těch, které jsou podporovány reklamou.

  • Pokud jde o celkový obsah, 29 % diváků hodnotí nejvýše Netflix, následuje YouTube (13,4 %), Prime Video (13,2 %), Hulu (10,8 %) a Disney+ (5,8 %).

  • Na otázku, kde mají nejlepší zážitek z reklamy, však téměř čtvrtina (23,7 %) respondentů průzkumu uvedla YouTube. Mezitím se o druhou nejlepší zkušenost s reklamou přetahují Netflix a Prime Video s 13,5 %, resp. 13,2 %.

  • Pokud se podíváme na platformy s reklamními úrovněmi, více než polovina předplatitelů Netflixu a Disney+ si vybrala možnost bez reklam, zatímco u všech ostatních hlavních platforem se více než 50 % respondentů rozhodlo pro možnosti podporované reklamami.

  • Diváci zjistili, že nejlépe hodnocené streamery mají relevantnější reklamy, zatímco platformy včetně Peacock a Roku Channel byly zaznamenány pro méně relevantní (a příliš mnoho) reklam.


Zdroj: MX8


Zdroj: themeasure.net

Načítání dalších...