Čerství rodiče jsou pro markeťáky královská disciplína. Oproti svým vrstevníkům, kteří děti ještě nemají, nakupují hlavně proto, že musí. Neustálé ruchy v okolí navíc zkracují čas, kdy je značka může zaujmout. Pokud ale jejich pozornost získáte a oni si vás oblíbí, je to zlatý důl. Nemají dost energie hledat alternativy. Jak a kde je tedy zaujmout?
Televize jako chůvy?
Rodiče sledují televizi častěji než bezdětní. 61 % respondentů ve věku 25–44 let prozradilo, že se na telku koukají denně. Naopak ti, kteří děti nemají, se koukají jen ve 47 % případů. Nerodiče zase vedou v podcastech, které si každý den pouští 17 % z nich. Že by mluvené slovo tolik nebavilo děti?
Sunar místo „jabka“
Vychovávat dítě něco stojí, a tak není divu, že si bezdětní dokážou více spořit. Možná i proto si pak dopřejí iPhone místo Androidů. Jen 10 % rodičů si pořídí mobil s jablíčkem na zadní straně. Určitě je pravda, že rozbitý Android od dětí bolí o trochu míň.
Bez ohledu na značku telefonu obě skupiny respondentů tráví čas na sociálních sítích. Rodiče ale tolik neopouští skupiny s baby friendly recepty na Facebooku, zatímco instagramoví influenceři a youtubeři táhnou více bezdětné.
Výlet s rodinou místo páteční diskotéky
Polovina rodičů zcela souhlasí s tím, že nejradši tráví čas s rodinou. U teprve budoucích rodičů toto tvrzení podepíše jen více než čtvrtina. Potkáme je však častěji v kavárnách a restauracích, kam 20 % z nich míří i několikrát týdně.
Jeden ukřičený vetřelec stačí
Se založením rodiny se změní i obchody, které lidé navštěvují. Zatímco rodiče milují Ikeu, kde upíchnou děti do hracího koutku, když jim prarodiče odmítnou hlídání, bezdětní preferují nákupy na Alze. Chápeme ale, že pokud vám od pěti ráno doma křičí potomek a vy nevíte proč, nemůžete dalšího upištěného mimozemšťana ani vidět.
Jedno máme společné. Češi milují slevy, které si ani 75 % bezdětných nenechá ujít.
Zdroj: boomerang.agency