Vzpomínáte, jak jste se sešli v obývacím pokoji u televize a sledovali svůj oblíbený pořad? Očekávání premiérového dílu, společný zážitek ze sledování s rodinou a přáteli. Tyto vzpomínky pro mnohé definují „zlatou éru“ televize.
Ale co když jsou nejlepší dny televize teprve před námi? I když titulky novin rády prohlašují, že „televize je mrtvá“, ve skutečnosti je televize stále dostupnější, poutavější a efektivnější než kdykoli předtím.
V tomto webináři společnosti WARC , který pořádá vedoucí oddělení obsahu společnosti WARC Alex Brownsell, se k výkonné ředitelce společnosti Marketing Architects Angele Vossové připojí odborník na efektivitu reklamy a zakladatel společnosti Previously Unavailable James Hurman, aby prozkoumali, proč nejefektivnější marketingové kampaně stále zahrnují televizi – a jak tento kanál co nejlépe využít v roce 2025 a v dalších letech.
Podívejte se, co se dozvíte:
- Čísla nelžou. Lidé stále sledují hodně televize. I když se fragmentace zvýšila, sledovanost televize zůstává silná. Ve skutečnosti je v USA více televizních domácností než kdykoli předtím. Dokonce i generace Z sleduje televizi v průměru asi hodinu denně.
- Proč televize zůstává účinným způsobem, jak ovlivnit značku a podnikání. Výzkumy ukazují, že televize generuje největší dopad na prodej ze všech formátů videoreklamy. Televizní vysílání je také jedním z nejlepších kanálů, pomocí kterého lze budovat důvěru ve značku.
- Jak se nadále stírají hranice mezi lineárním a streamovaným vysíláním. S tím, jak hlavní streamovací služby přijímají tradiční trendy, jako je reklama a bundling, mají rozdíly mezi lineárním a streamováním stále menší význam. Ve skutečnosti je téměř třetina času streamování strávena sledováním lineárního obsahu poskytovaného prostřednictvím streamovacích platforem.
- Téměř 3 ze 4 marketérů souhlasí s tím, že lineární a KTV lépe fungují společně. A podle společnosti Nielsen 74 % televizních domácností sleduje každý měsíc jak streamování, tak lineární programy. Spíše než volit mezi jednotlivými formami TV by inzerenti měli využívat obě, aby maximalizovali zásah.
- Proč je technologie odpovědí na složitou mediální situaci. Spotřebitelé mají tisíce možností sledování televize. Proto je technologie nezbytná. Umělá inteligence může pomoci zpracovat miliardy datových bodů, které určují, kde budou mít vaše reklamy nejlepší výkon, ať už jde o tradiční televizi, nebo streamovací platformy.
POŘADATEL: https://www.marketingarchitects.com/blog/webinar-unlocking-tvs-effectiveness-in-the-new-era, Marketing Architects, WARCVíce informací