ZE SOUTĚŽE ADCE VEZE BRONZ TRIAD ZA PIVO ZE VZDUCHU

25. 11. 202425. 11. 2024
Kampaň „Pivo ze vzduchu“, kterou vytvořila agentura Triad Prague pro Radegast, získala bronz na soutěži ADCE.

Art Directors Club of Europe (ADCE) vyhlásil vítěze 33. ročníku soutěže ADCE Awards – Best of European Design and Advertising. Ze čtyř českých želízek ve finále proměnila svou nominaci jen agentura Triad Prague, jež získala bronz v kategorii Integrated & Innovation – Best use of Technology za kampaň „Pivo ze vzduchu“, kterou vytvořila pro Radegast.

V rámci kampaně vytvořil Radegast nové pivo Futur, uvařené jen z vody získané ze vzdušné vlhkosti. Voda byla sebrána a upravena díky unikátnímu zařízení vyvinutému vědci z ČVUT. vyvinutйmu vědci z ČVUT. Záměrem projektu je upozornit na úbytek vody v přírodě i na způsoby, jak tento problém řešit.

Další finalisté – kampaň „Pilsner Gown“, kterou připravila agentura Imminent pro Pilsner Urquell, a „Fofrtaška“ Kauflandu od DDBPrague – ceny bohužel nezískaly.

O vítězích rozhodovala mezinárodní porota, složená z 58 členů z 21 evropských zemí. V hlavní porotě zasedla i Judita Růžičková (v kategorii Film & Audio) a Filip Kukla (v kategorii Integrated & Innovation). Celkem bylo rozdáno 39 zlatých, 62 stříbrných a 94 bronzových cen z celkového počtu 924 přihlášek. Více informací o soutěži naleznete zde.

Zdroj: mediaguru.cz

Načítání dalších...