4/12 2024

TRENDY V OBLASTI VÝDAJŮ NA REKLAMU V ROCE 2025

Podle prognózy společnosti EMARKETER bude do roku 2026 devět streamovacích služeb generovat příjmy z reklamy přesahující 1 miliardu dolarů, zatímco v roce 2020 to byly pouze dvě služby.

Zatímco lineární televize si udržuje dominantní postavení v oblasti reklamy, streamovací platformy přinášejí na trh revoluci v podobě nových možností a pokročilého cílení. V tomto webináři se senior analytik Ross Benes bude zabývat klíčovými trendy, které budou utvářet prostředí televizního vysílání a připojené televize (CTV) v roce 2025 a v dalších letech.

Připojte se k nám a dozvíte se:

  • Jak se streamovací služby vyvinou ze tří hlavních reklamních hráčů na devět miliardových podniků do roku 2026.
  • Proč má zvýšený objem reklamního inventáře z nových úrovní streamingu vliv na ceny reklamy v CTV
  • Co je příčinou rozdílů mezi dobou sledování a vystavením reklamě na různých platformách
  • Plus! Získejte živě odpovědi na své otázky týkající se výdajů na reklamu ČTÚ!
Kategorie: ONLINE WEBINÁŘ

POŘADATEL: eMarketer, MNTNVíce informací