Podle prognózy společnosti EMARKETER bude do roku 2026 devět streamovacích služeb generovat příjmy z reklamy přesahující 1 miliardu dolarů, zatímco v roce 2020 to byly pouze dvě služby.
Zatímco lineární televize si udržuje dominantní postavení v oblasti reklamy, streamovací platformy přinášejí na trh revoluci v podobě nových možností a pokročilého cílení. V tomto webináři se senior analytik Ross Benes bude zabývat klíčovými trendy, které budou utvářet prostředí televizního vysílání a připojené televize (CTV) v roce 2025 a v dalších letech.
Připojte se k nám a dozvíte se:
- Jak se streamovací služby vyvinou ze tří hlavních reklamních hráčů na devět miliardových podniků do roku 2026.
- Proč má zvýšený objem reklamního inventáře z nových úrovní streamingu vliv na ceny reklamy v CTV
- Co je příčinou rozdílů mezi dobou sledování a vystavením reklamě na různých platformách
- Plus! Získejte živě odpovědi na své otázky týkající se výdajů na reklamu ČTÚ!
POŘADATEL: eMarketer, MNTNVíce informací