Zdroj: Marketing Architects
AKTUALITY PODCAST ZAHRANIČNÍ

MARKETING ACHITECTS – PRAVDA O EFEKTIVITĚ MARKETINGU S PETER FIELDEM

28. 10. 202428. 10. 2024
Zaměřit se pouze na spotřebitele, kteří jsou připraveni nakoupit právě teď, je recept na neefektivní marketing. Podle kmotra efektivity Petera Fielda tento přístup opomíjí většinu potenciálních zákazníků.

Tento týden se k Eleně, Angele a Robovi připojil Peter, aby s nimi probral stav efektivity marketingu. Peter se s vámi podělí o své názory na nesprávné cílení, sílu televizní reklamy a proč se marketéři musí zaměřit na dlouhodobé budování značky. Navíc se dozvíte, proč může být „plýtvání“ v reklamě vlastně dobrá věc.



Zahrnutá témata

- [01:00] Petrova cesta od života v agentuře k nezávislému výzkumníkovi

- 04:00] Důležitost vyvážení krátkodobých a dlouhodobých marketingových strategií

- 09:30] Proč televize zůstává jedním z nejúčinnějších reklamních kanálů

- 15:45] Obecně rozšířené mylné představy o pravidle 60/40 pro budování značky vs. aktivaci

- 22:30] Nebezpečí přílišného spoléhání se na výkonnostní marketing a digitální metriky

- 29:00] Jak přemýšlet o výzkumu marketingové účinnosti a datech

- 35:30] Proč je široké cílení často efektivnější než úzké cílení

- 40:45] Úloha budování značky při udržování cenové síly v době inflace



Zdroj: marketingarchitects.com

Načítání dalších...