Přestože většina představitelů médií uznává, že klimatická krize je jednou z rozhodujících výzev naší doby, přijetí účinných opatření pro televizní společnosti často zůstává významnou překážkou. Jako proaktivní krok v odvětví mediálního průmyslu zveřejnila nedávno ITV svůj Plán přechodu na ochranu klimatu, který stanovuje nový standard environmentální odpovědnosti v médiích.
ITV pracuje na dosažení svých čistých nulových cílů, přičemž jako výchozí bod používá rok 2019 a do roku 2030 chce snížit emise, které kontroluje, o 46,2 % a emise, které ovlivňuje, o 17 % a do roku 2050 všechny emise o 90 %. V prvním plánu přechodu na změnu klimatu vysílací společnosti jsou podrobně popsány kroky potřebné k dosažení jejích schválených dlouhodobých a střednědobých cílů, jak je schválila iniciativa Science-Based Targets (SBTi). (p.8)
Naše pozice předního komerčního vysílatele ve Spojeném království nám dává významnou příležitost přispět k pozitivní změně prostřednictvím značek, které propagujeme. Toho můžeme dosáhnout podporou udržitelného životního stylu prostřednictvím inovativních partnerství s udržitelnými značkami a zohledněním uhlíkového dopadu výrobků a služeb, které inzerujeme. ITV si nechala zpracovat výzkum nazvaný The Greenprint, který poskytuje osvědčené postupy pro zvýšení dopadu sdělení o udržitelných výrobcích a službách. Jako člen Ad NetZero spolupracujeme se značkami, agenturami a dalšími vlastníky médií na utváření udržitelnější budoucnosti reklamy. Jedná se o rostoucí konverzaci, která má zásadní význam při přechodu na ekologičtější ekonomiku, a těšíme se na větší spolupráci v celém odvětví v nadcházejících letech.
prohlásili v ITV o podpoře udržitelnější spotřeby prostřednictvím reklamy (str. 14)
Cíle
Plán přechodu ITV na klimatickou změnu uvádí pět konkrétních cílů a zkoumá vnější faktory, které ovlivňují její strategii. Identifikuje klíčové oblasti, které je třeba sledovat, jako je zlepšení digitálního připojení umožňující výrobu na dálku, pokrok v technologii baterií, přístup ke kvalitnějším datům, závazky dodavatelů, změna chování diváků a spolupráce v odvětví a změny v politice. Tyto nové trendy jsou považovány za zásadní pro dosažení pokroku.
ITV se také zabývá příležitosti, které přechod na čistě nulové vysílání přináší, jako je zlepšení vnímání diváků, generování příjmů díky sladění se značkami s čistě nulovými emisemi a snížení nákladů přijetím nízkouhlíkových inovací.
ITV má jedinečnou pozici pro urychlení přechodu na ekonomiku s nízkými emisemi skleníkových plynů a odolnou vůči klimatu. Máme příležitost tak učinit pozitivní podporou našich diváků prostřednictvím našeho obsahu, propagací udržitelné spotřeby a produktů prostřednictvím reklamy a spoluprací s našimi dodavateli na utváření přechodu v celém kreativním průmyslu.
ITV o urychlení přechodu (str. 13)
Základní pilíře
Plán zahrnuje řadu klíčových prvků a je strukturován do šesti základních pilířů:
- Provoz: přechod všech budov a vozidel ITV na nulové emise a zavedení řešení obnovitelných zdrojů energie, jako jsou solární panely na stodole v Emmerdale.
- Hodnotový řetězec: rozšířit úsilí o udržitelnost napříč výrobním, vysílacím a streamovacím řetězcem a zapojit dodavatele do zavádění udržitelných postupů.
- Interní kultura: Podporovat všechny zaměstnance, aby přispívali k dosažení cílů čisté nuly, a to prostřednictvím školení a zdrojů na podporu interní kultury zaměřené na udržitelnost.
- Zapojení publika: začleňte klimaticky pozitivní obsah do všech platforem, uvádějte ekologická témata, využívejte komerční partnerství na podporu udržitelnosti.
- Odolnost vůči klimatu: zavádění procesů řízení rizik a využívání analýzy scénářů k vypracování strategií pro přizpůsobení se ekonomice s nulovou čistou hodnotou.
- Transformace odvětví: Spolupracujte s partnery na podpoře přechodu odvětví na čisté nulové emise a vyměňujte si osvědčené postupy a inovace na podporu přechodu celého odvětví k udržitelnosti.
Plán přechodu na klimatické změny ITV nabízí komplexní přehled pokynů pro dosažení čistých nulových emisí, který zároveň funguje jako strategický rámec pro budoucí ochranu podniku před klimatickými riziky. Tím, že ITV zaujímá proaktivní přístup k řešení změny klimatu, podporuje plán přechodu na klima společensky odpovědné podnikové myšlení, které je precedentem pro ostatní hráče a ukazuje vedoucí postavení v oblasti udržitelnosti v mediálním sektoru.
Zdroj: egtaknowledgehub.com
DALŠÍ PŘÍPADOVÉ STUDIE
JAK RAI PUBBLICITÀ, SHISEIDO A DOUGLAS VYUŽÍVAJÍ TELEVIZI KE VZDĚLÁVÁNÍ SPOTŘEBITELŮ
2. 12. 2024Cílem nejnovější iniciativy značky Shiseido a Douglas bylo vyvrátit falešné mýty o kráse a péči o pleť, které se často šíří na sociálních sítích a dezorientují spotřebitele. Obě značky nabídly konkrétní opatření, která mají spotřebitelům pomoci při informovaném výběru kosmetiky. Shiseido, japonská obří značka proslulá svým historickým know-how a inovacemi v oblasti péče o pleť… Pokračovat ve čtení VEDOUCÍ POSTAVENÍ V OBLASTI UDRŽITELNOSTI: AMBICE ITV V OBLASTI ZMĚNY KLIMATU
INOVACE ADRESNÉ TELEVIZE RTL GERMANY: DYNAMICKÉ KREATIVNÍ REKLAMY PRO MARKETING REWE GROUP
28. 11. 2024Kontext Cílem společnosti REWE bylo nahradit konvenční papírové brožury udržitelnějším způsobem komunikace s využitím digitálních prodejních kanálů při zachování výhod tradičních letáků. Zaměřila se na adresovatelnou televizi jako další prodejní kanál, který doplňuje stávající digitální řešení. Výzvou bylo přesné zobrazování reklamy na základě polohy a zobrazování digitálních letáků s místními nabídkami potenciálním zákazníkům REWE v… Pokračovat ve čtení VEDOUCÍ POSTAVENÍ V OBLASTI UDRŽITELNOSTI: AMBICE ITV V OBLASTI ZMĚNY KLIMATU
NOVOROČNÍ KAMPAŇ ESTRELLA A NETFLIX NA ATRESMEDIA
14. 11. 2024V rámci propagace nového seriálu Berlín společnosti Netflix se Estrella spojila se společností Atresmedia a společně připravily inovativní interaktivní kampaň během nejsledovanějšího televizního okamžiku ve Španělsku – silvestrovského odpočítávání. Cíle byly jasné: vytvořit vysoké povědomí o Berlíně, posílit image značky Estrella a zapůsobit kampaní, která se vymyká tradičním reklamním normám. Jedinečný přístup V rámci první´takové… Pokračovat ve čtení VEDOUCÍ POSTAVENÍ V OBLASTI UDRŽITELNOSTI: AMBICE ITV V OBLASTI ZMĚNY KLIMATU
ŘEŠENÍ GEN AI OD ITV POMÁHÁ ZPŘÍSTUPNIT REKLAMU V TV A POSÍLIT POSTAVENÍ MALÝCH PODNIKŮ
18. 10. 2024V září 2024 spustila ITV inovativní řešení, jehož cílem je zpřístupnit televizní reklamu malým a středním podnikům. Využitím síly generativní umělé inteligence (GenAI) rozšiřuje ITV své služby komerční kreativní produkce, aby odstranila domnělé překážky spojené s náklady na tvorbu televizních reklam. Tato inovace umožňuje značkám malých a středních podniků vytvářet velice kvalitní reklamy za zlomek… Pokračovat ve čtení VEDOUCÍ POSTAVENÍ V OBLASTI UDRŽITELNOSTI: AMBICE ITV V OBLASTI ZMĚNY KLIMATU
NOVÁ ÉRA SAMOOBSLUŽNÝCH REKLAMNÍCH ŘEŠENÍ: MEDIÁLNÍ MANAŽER TV4
17. 10. 2024V červnu 2024 uvedla TV4 na trh TV4 Media Manager, průlomový systém pro rezervaci reklamy, který má zjednodušit celý reklamní proces pro malé a střední podniky a malé agentury. Tato nová platforma konsoliduje různé reklamní příležitosti do jediného uživatelsky přívětivého rozhraní a umožňuje inzerentům plánovat, rezervovat a sledovat své kampaně s nebývalou flexibilitou. Umožněním cílené… Pokračovat ve čtení VEDOUCÍ POSTAVENÍ V OBLASTI UDRŽITELNOSTI: AMBICE ITV V OBLASTI ZMĚNY KLIMATU
ZMĚNY VE SPOTŘEBĚ MÉDIÍ, STANDARDY MĚŘENÍ, RŮST MULTIPLATFORMNÍCH MÉDIÍ A VZTAH S GLOBÁLNÍMI STREAMERY
20. 9. 2024Laurent Bliaut, zástupce generálního ředitele TF1 Publicité, nedávno nastoupil do funkce prezidenta egta, kde vystřídal Waltera Zinggla, generálního ředitele IP Austria, kterému tímto děkujeme za jeho obětavou práci. V rozhovoru s manažerem televizního výzkumu, Halli Oddssonem, se Laurent velkoryse podělil o své myšlenky a vize pro blízkou budoucnost a diskutoval o výzvách a příležitostech, kterým… Pokračovat ve čtení VEDOUCÍ POSTAVENÍ V OBLASTI UDRŽITELNOSTI: AMBICE ITV V OBLASTI ZMĚNY KLIMATU
NÁKUPY CHYTŘE A EKOLOGICKY: SPOLUPRÁCE IP OSTERREICH A GREEN SHOPPING DAYS
12. 9. 2024S tím, jak si spotřebitelé stále více uvědomují environmentální a sociální důsledky svých nákupů, jsou podniky stále více nuceny na tyto měnící se hodnoty reagovat. Společnosti si uvědomují, že přizpůsobení se zájmům jejich publika není jen trendem, ale zásadní strategií pro dlouhodobý úspěch. Aby vyšla vstříc rostoucí poptávce po udržitelných možnostech, navázala IP Österreich, dceřiná… Pokračovat ve čtení VEDOUCÍ POSTAVENÍ V OBLASTI UDRŽITELNOSTI: AMBICE ITV V OBLASTI ZMĚNY KLIMATU
VEDOUCÍ POSTAVENÍ V OBLASTI UDRŽITELNOSTI: AMBICE ITV V OBLASTI ZMĚNY KLIMATU
12. 9. 2024Přestože většina představitelů médií uznává, že klimatická krize je jednou z rozhodujících výzev naší doby, přijetí účinných opatření pro televizní společnosti často zůstává významnou překážkou. Jako proaktivní krok v odvětví mediálního průmyslu zveřejnila nedávno ITV svůj Plán přechodu na ochranu klimatu, který stanovuje nový standard environmentální odpovědnosti v médiích. ITV pracuje na dosažení svých čistých… Pokračovat ve čtení VEDOUCÍ POSTAVENÍ V OBLASTI UDRŽITELNOSTI: AMBICE ITV V OBLASTI ZMĚNY KLIMATU
BĚHEM OLYMPIJSKÝCH A PARALYMPIJSKÝCH HER NABÍZÍ FTP OTITULKOVÁNÍ REKLAM
18. 7. 2024Francouzská televize France TV Publicité posiluje svůj závazek k sociálnímu začlenění. Podle Světové zdravotnické organizace (WHO) trpí v širším evropském regionu určitým stupněm ztráty sluchu téměř 200 milionů lidí. Jedná se o zdravotní problém rozšířený na celém světě a Francie není výjimkou – vážnou ztrátou sluchu trpí téměř 10 % francouzské populace. Společnost FranceTV Publicité… Pokračovat ve čtení VEDOUCÍ POSTAVENÍ V OBLASTI UDRŽITELNOSTI: AMBICE ITV V OBLASTI ZMĚNY KLIMATU
CHANNEL 4 ZPŘÍSTUPŇUJE REKLAMY A SPONZORSTVÍ PRO PARALYMPIJSKÉ HRY V PAŘÍŽI 2024
18. 7. 2024Dosud nejpřístupnější hry Channel 4 oznámil, že všechny reklamy na jeho síti programů během paralympijských her v Paříži 2024 budou opatřeny titulky. Channel 4 se tak zavázal, že své zpravodajství z her učiní dosud nejpřístupnějším. Tento závazek navazuje na již dříve deklarovaný cíl zahrnout titulky do vysílání všech přímých přenosů z olympijských her. Reklamy s… Pokračovat ve čtení VEDOUCÍ POSTAVENÍ V OBLASTI UDRŽITELNOSTI: AMBICE ITV V OBLASTI ZMĚNY KLIMATU
SPOLEČNÉ ÚSILÍ DPG MEDIA A GAIA V BOJI PROTI PSÍM MNOŽÍRNÁM
20. 6. 2024Množírny štěňat, kde jsou psi chováni za účelem zisku a bez ohledu na jejich dobré životní podmínky, jsou stále problémem. Belgická nezisková organizace GAIA, která se zabývá právy zvířat, se rozhodla ve spolupráci s Integreate by DPG Media zahájit proti tomuto problému působivou mediální kampaň. Kampaň nejenže výrazně zvýšila povědomí o tomto problému, získala také… Pokračovat ve čtení VEDOUCÍ POSTAVENÍ V OBLASTI UDRŽITELNOSTI: AMBICE ITV V OBLASTI ZMĚNY KLIMATU
KREATIVITA JAKO HNACÍ MOTOR: KAMPAŇ NA TIGUAN OD SPOLEČNOSTÍ VOLKSWAGEN A CANAL+ BRAND SOLUTIONS
20. 6. 2024Tygr + leguán = Tiguan Společnost CANAL+ BRAND SOLUTIONS a Volkswagen představily kreativní kampaň pro nový Tiguan s poutavou 3D animací, která je ukázkou kreativity a inovací. Na realizaci kampaně se podílela společnost Re-mind PHD, její kreativní oddělení Fuse, agentura DDB a kreativní společnost CANAL+ BRAND SOLUTIONS, CANAL BRAND Factory. Hlavním cílem bylo vytvořit poutavou… Pokračovat ve čtení VEDOUCÍ POSTAVENÍ V OBLASTI UDRŽITELNOSTI: AMBICE ITV V OBLASTI ZMĚNY KLIMATU