31/3 - 1/4 2025

ANA: MASTERING MEDIA’S NEXT FRONTIER

S rychle se měnícím mediálním prostředím, je potřeba držet si co nejaktuálnější znalosti. Dnešním marketérům jsou svěřeny značné rozpočty, aby zaujali spotřebitele uprostřed revolučních změn v technologiích, platformách, distribuci obsahu a chování publika a i proto je potřeba držet krok s dynamickými změnami oboru.

Konference ANA Media Conference 2025, která se koná 31. března až 2. dubna v Orlandu na Floridě, bude vaším průvodcem v tomto prostředí a poskytne poznatky, strategie a řešení pro klíčové oblasti – programatická média, maloobchodní média, CTV, měření, různorodé mediální investice, měření pozornosti, influencer marketing, sociální média a mimo jiné i síla tvůrců.

Připojte se a získejte náskok před nejdůležitějšími trendy v mediálním odvětví a spojte se s kolegy, kteří utvářejí budoucnost médií. Tato konference přinese akční strategie, přesvědčivé případové studie, nejnovější poznatky, provokativní pohledy a nezbytná spojení, která vám pomohou orientovat se ve vyvíjejícím se mediálním prostředí a zvyšovat výkonnost. Účastníci si také užijí akce zaměřené na navazování kontaktů, od koktejlových recepcí a večeří až po interakce, jejichž cílem je podpořit smysluplné kontakty.

Kategorie: KONFERENCEVíce informací