Zdroj: Pixabay.com
AKTUALITY VÝZKUM ZAHRANIČNÍ

STUDIE USA: SPOTŘEBITELÉ TOUŽÍ PO VĚTŠÍM MNOŽSTVÍ „NÁKUPNÍCH“ ZÁŽITKŮ V TV

11. 3. 202511. 3. 2025
Podle nové zprávy společnosti LG 70 % diváků CTV uvedlo, že by si uložili produkty do seznamu přání na svém televizoru.

Nová studie společnosti LG Ad Solutions ukazuje, že spotřebitelé chtějí více funkcí, které by jim umožnily nakupovat produkty na připojených televizorech, a že mnoho spotřebitelů již své televize k vyhledávání a nákupu produktů používá.

Ačkoli mobilní zařízení stále hrají hlavní roli v online nakupování, studie „The Shoppable TV Report: 2025 and Beyond“ zjistila, že 70 % diváků CTV uvedlo, že by si na svých televizorech uložili produkty do seznamu přání, aby si je mohli prohlédnout na jiném zařízení.

Výsledky studie také odhalují transformační posun v přístupu diváků k nakupování, což signalizuje, že spotřebitelé hledají inovace, které by zjednodušily cestu k nákupu na největší obrazovce v domácnosti, uvedli výzkumníci.

„Ačkoli sekundární obrazovky, jako jsou mobilní zařízení, zůstávají nedílnou součástí nakupování a širšího reklamního ekosystému, je zřejmé, že spotřebitelé chtějí více, pokud jde o televizi,“ uvedla Monica Longoria, vedoucí oddělení marketingových poznatků ve společnosti LG Ad Solutions. „Nově vznikající technologie budou hnacím motorem této další vlny inovací - odstraní dnešní potíže a připraví půdu pro plynulejší a intuitivnější nakupování v televizi.“

Mezi další klíčová zjištění studie patří:

  • Touha pracovat s nakupovatelnou televizí více: Zatímco většina diváků CTV uvádí, že po zhlédnutí televizní reklamy používá k nákupu mobilní telefon, 60 % by si na televizoru uložilo údaje o dopravě a platbě pro rychlou objednávku.

  • Integrace technologií se dostává do centra pozornosti: Na otázku, jakým způsobem by chtěli dokončit nákup prostřednictvím televize, odpovědělo 62 % diváků CTV, že by použili svůj hlas k přidání produktů prostřednictvím chytrého domácího zařízení.

  • Klíčové faktory ovlivňující nákupy přes televizi: Mezi hlavní hnací síly nákupu v televizní reklamě patří slevy nebo akce (57 %), vlastnosti produktu (42 %), ukázky použití produktu (36 %) a atraktivní vizuální efekty (32 %).

  • Funkce nakupovatelných reklamních kreativ mohou být hnacím motorem marketingových cílů značky: Dynamické kreativy, časově omezené, speciální nabídky a proklik na vstupní stránky na obrazovce mohou pomoci zvýšit 2-5x zvažování značky a nákupní záměr (ve srovnání s americkými srovnávacími testy).


Další informace o reklamních řešeních LG a zprávu si můžete stáhnout zde.

Zdroj: tvtechnology.com

Načítání dalších...