Nová studie společnosti LG Ad Solutions ukazuje, že spotřebitelé chtějí více funkcí, které by jim umožnily nakupovat produkty na připojených televizorech, a že mnoho spotřebitelů již své televize k vyhledávání a nákupu produktů používá.
Ačkoli mobilní zařízení stále hrají hlavní roli v online nakupování, studie „The Shoppable TV Report: 2025 and Beyond“ zjistila, že 70 % diváků CTV uvedlo, že by si na svých televizorech uložili produkty do seznamu přání, aby si je mohli prohlédnout na jiném zařízení.
Výsledky studie také odhalují transformační posun v přístupu diváků k nakupování, což signalizuje, že spotřebitelé hledají inovace, které by zjednodušily cestu k nákupu na největší obrazovce v domácnosti, uvedli výzkumníci.
„Ačkoli sekundární obrazovky, jako jsou mobilní zařízení, zůstávají nedílnou součástí nakupování a širšího reklamního ekosystému, je zřejmé, že spotřebitelé chtějí více, pokud jde o televizi,“ uvedla Monica Longoria, vedoucí oddělení marketingových poznatků ve společnosti LG Ad Solutions. „Nově vznikající technologie budou hnacím motorem této další vlny inovací - odstraní dnešní potíže a připraví půdu pro plynulejší a intuitivnější nakupování v televizi.“
Mezi další klíčová zjištění studie patří:
- Touha pracovat s nakupovatelnou televizí více: Zatímco většina diváků CTV uvádí, že po zhlédnutí televizní reklamy používá k nákupu mobilní telefon, 60 % by si na televizoru uložilo údaje o dopravě a platbě pro rychlou objednávku.
- Integrace technologií se dostává do centra pozornosti: Na otázku, jakým způsobem by chtěli dokončit nákup prostřednictvím televize, odpovědělo 62 % diváků CTV, že by použili svůj hlas k přidání produktů prostřednictvím chytrého domácího zařízení.
- Klíčové faktory ovlivňující nákupy přes televizi: Mezi hlavní hnací síly nákupu v televizní reklamě patří slevy nebo akce (57 %), vlastnosti produktu (42 %), ukázky použití produktu (36 %) a atraktivní vizuální efekty (32 %).
- Funkce nakupovatelných reklamních kreativ mohou být hnacím motorem marketingových cílů značky: Dynamické kreativy, časově omezené, speciální nabídky a proklik na vstupní stránky na obrazovce mohou pomoci zvýšit 2-5x zvažování značky a nákupní záměr (ve srovnání s americkými srovnávacími testy).
Další informace o reklamních řešeních LG a zprávu si můžete stáhnout zde.
Zdroj: tvtechnology.com