Směrem k mnoha hlavním streamovacím službám (Netflix, Disney, Hulu, Max, Peacock) došlo k meziročnímu poklesu schopnosti spotřebitelů rozlišovat mezi jednotlivými streamovacími službami.

Zpráva zjistila, že mnoho streamerů omezilo produkční plány a přiklonilo se k populárním žánrům původního obsahu (dramata, divadelní filmy, fantasy/nadpřirozeno), aby lépe poskytovali obsah pro široké publikum. Toto rozmělnění méně výrazných originálů napříč službami podle Hubu zmírnilo zájem o registraci.
V posledních dvou letech méně spotřebitelů (37 % v roce 2025 oproti 41 % v roce 2023) uvádí, že se k nové službě přihlásilo jen proto, aby sledovalo konkrétní pořad.
Mnoho diváků nedokáže identifikovat, kde mohou sledovat "signální" pořady. Nepřehledné množství původních pořadů, které by se mohly snadno přehrávat v různých službách, ztěžuje divákům vyhledávání konkrétních pořadů.

Zatímco více než polovina (58 %) spotřebitelů ví, že seriál "Stranger Things" je na Netflixu,méně než polovina spotřebitelů by dokázala správně zařadit, kde lze sledovat mimo jiné "Hru o trůny" (na Maxu), "Medvěda" (na Hulu) nebo "Teda Lasse" (na Apple TV ).
V nepřehledném prostředí skriptového obsahu vynikly živé sportovní události jako klíčový faktor pro nové registrace a posílení udržení předplatitelů. Silný nástup Netflixu do živých sportovních přenosů s vánočními zápasy NFL se dobře vyplatil a přinesl velké přírůstky předplatitelů. Téměř polovina (49 %) lidí souhlasí, že to zvyšuje jejich zájem o registraci i udržení služby.


"Služby, které se opírají o široce zaměřené skriptové pořady, nemusí stačit divákům, kteří mají problém identifikovat, čím se služby od sebe odlišují,"
Jason Platt Zolov, hlavní konzultant společnosti Hub, uvedl ve svém prohlášení. "Zdůrazňování dalších prvků definujících značku a hodnotových faktorů nad rámec exkluzivních originálů by mohlo mít pro streamery, kteří chtějí zvýšit loajalitu diváků, větší přínos."
Zdroj: mediaplaynews.com