KONFERENCE 2018

Prezentace a videa

Budete přesměrování na zaheslovanou stránku s videozáznamy z konference.

Fotogalerie

AGENDA

9:30

Registrace, občerstvení, networking

10:30

Úvodní slovo

10:40

Nicole Greenfield-Smith

Profit Ability: business case for advertising

Výzkum „Profit Ability“ poprvé vyčíslil celkový zisk vygenerovaný různými formami reklamy ve Spojeném království, aby ukázal, co v konečném součtu představují. Jeho cílem bylo prozkoumat a porovnat výsledky všech médií, které zisk generují, se zvláštním důrazem na rozklíčování účinků televizní reklamy.

Studii pro britský Thinkbox realizovaly společnosti Ebiquity a Gain Theory, které nezávisle hodnotí výkonnost a účinnost reklamy pro stovky značek. Pomocí jejich stávajících databází klientských dat, bylo analyzováno přes 2 000 reklamních kampaní v 11 kategoriích s cílem odhalit dopady různých forem reklamy na krátkodobý zisk (po dobu kampaně a během 3-6 měsíců po dokončení kampaně), a následně tato zjištění propojit s výsledky v dlouhodobém horizontu (až tři roky) pro stanovení celkové návratnosti. Pro účely této studie bylo z kapacitních důvodů jako hraniční období zvolen tříletý horizont dopadu reklamních kampaní, přestože je zřejmé, že tento dopad je v praxi dlouhodobější.

11:30

Mark Ritson

Deset let po revoluci: Nová kapitola v propagaci a brandingu

  • Během mé přednášky se podíváme, jak se v posledním desetiletí měnily mediální výdaje
  • Zaměříme se na skutečnost, že televize se nyní vyrovnává s náporem digitálních hráčů
  • Probereme to, že dnes je vše „digitální“
  • Prozkoumáme dobu „post-truth“ v médiích, kdy nikdo nevěří faktům o médiích
  • Podíváme se i na nový výzkum dlouhodobého a krátkodobého myšlení
  • O výzvě, zda cílit nebo dělat masově marketingové kampaně
  • Zakončíme to tím, že se podíváme na možné výzvy příštích 10 let pro marketéry a v média

12:30

Přestávka

12:50

Panelová diskuse

Alexandra Meluzínová, Peugeot SK
Petra Novotná, Telekom SK
Jan Ksandr, KKCG
David Vejtruba, p.k.Solvent
Daniel Naxera
moderátor: Petr Šimůnek, Forbes

13:35

Jakob Stigler

Proč by značky měly launchovat reklamy stejně jako launchují své výrobky?

Co je zapotřebí, aby značky skutečně naplnily ambice a vize stanovené na začátku kampaně? Když jsme se v agentuře Mano zeptali více než 100 majitelů značek a šéfů marketingu v celé Evropě, Asii a USA, jaký je největší problém propojení brandové kampaně se spotřebiteli, jako dvě největší překážky úspěchu uvedli „integraci agentury“ a „nedostatek relevantních insightů“.

Jakob se zaměřuje na stav relevance v dobách obtížné propojitelnosti a vysvětluje, proč každý marketér, který skutečně chce uspět, musí začít své reklamy uvádět na trh jako každý jiný produkt.

14:15

Závěrečné slovo

ŘEČNÍCI

Mark Ritson


Profesor marketingu na Melbourne Business School

Profesor marketingu na Melbourne Business School a hostující profesor marketingu na Singapur Management University. Má doktorský titul z marketingu z Lancaster University. Coby vyučující MBA programů působí na několika z nejlepších obchodních škol na světě včetně London Business School, MIT Sloan a University of Minnesota. Je světově uznávaný jako jeden z nejlepších vyučujících v oblasti marketingu a rovněž držitelem několika cen za svou činnost v LBS, MIT, SMU a MBS.

Mark se podílel na projektech po celém světě – od strategií značek, průzkumu trhu, segmentace, CRM a marketingové komunikace. Třináct let – od roku 2002 do roku 2015 – pracoval jako interní profesor pro LVMH – největší skupinu luxusního zboží – po boku vedoucích pracovníků z firem, mezi které patří značky jako Louis Vuitton, Dom Perignon, Fendi, Tag Heuer, Dior a Hennessy.

Mark také už více než deset let píše pravidelné sloupky o brandingu pro Marketing Week. Třikrát byl oceněn jako Sloupkař roku v oblasti byznysu na PPA Press Awards, což je nejvyšší ocenění časopiseckých novinářů ve Velké Británii. Jako sloupkař pracuje i pro The Australian newspaper. Jeho akademické publikace tvoří články vydané v Sloan Management Review, Harvard Business Review, the Journal of Advertising a Journal of Consumer Research. V roce 2000 se stal držitelem ceny Ferber Award, jedné z nejprestižnějších cen v oblasti marketingu, za svou doktorkou práci.

Nicole Greenfield-Smith

Vedoucí výzkumu, Thinkbox

Nicole je vedoucí výzkumu v britské marketingové asociaci pro komerční TV, Thinkbox. Od roku 2006, kdy zde začala působit, vedla od začátku až do konce doslova každý z výzkumných projektů firmy, přičemž mnohé z nich získaly ocenění. Nicole započala svou kariéru v médiích po absolvování magisterského studia v oblasti Research Consultancy. Nicole pracovala pro řadu organizací, např. Billets, Flextech TV, The BBC a Accenture než přijala svou současnou pozici ve firmě Thinkbox.

Nicole se netají tím, že ve volném čase je závislá na TV. Když nesleduje televizi, ani nestahuje své oblíbené pořady (samozřejmě pro výzkumné účely), ráda uvádí své děti do rozpaků a dohání, co jí uniklo ze závodů F1.

Jakob Stigler

Spoluzakladatel, Mano

Během své 15leté kariéry stál Jakob v čele změn, jak se značky staví k digitálnímu marketingu. Byl součástí plánování i realizace několika z nejvlivnějších globálních online video kampaní, jako například seriálu Live Test Series (Volvo Trucks) a The Marriage Market Takeover in China (SKII).

V roce 2017 Jakob spolu-založil agenturu Mano, jako „orchestrální agenturu“, která se snaží překonat propast mezi kreativitou a médii prostřednictvím nezaujatého poradenského modelu, který se zaměřuje na podporu globálních kampaní. Se svou společností Mano se snaží posunout hranice pro to, jak se kreativita aplikuje v komplexních podmínkách, aniž by ztratila svůj potenciál. Mano spolupracuje celosvětově s řadou nejlepších kreativních agentur a se značkami jako IKEA, UBER, Safeguard, Ørsted, SKII nebo Olay.

MEDIÁLNÍ PARTNEŘI

MÍSTO KONÁNÍ

Klášter minoritů sv. Jakuba

Malá Štupartská 635/6
110 00 Staré Město
Praha 1