Zdroj: Fenix Awards
AKTUALITY DOMÁCÍ KRÁTKÁ ZPRÁVA

FENIX AWARDS ZNÁ VÍTĚZE, VYHLÁSILA I PĚT AGENTUR ROKU

7. 10. 20247. 10. 2024
Fenix Awards po jedenácté rozdaly ceny, shortlistované a vítězné práce postupují do mezinárodní edice soutěže.

Oborová soutěž Fenix Awards zná své vítěze. Slavnostně byli vyhlášeni v rámci galavečeru, kde bylo rozdáno ve více než 40 kategoriích 50 sošek od Matěje Otto Hájka, spolumajitele Skull studia. Shortlistované a vítězné práce 11. ročníku postupují do mezinárodní edice Fenix Awards, jejíž 1. ročník proběhne v červnu 2025 v Londýně.

Letos poprvé byly vyhlášeny nejlepší značky roku ve vybraných segmentech: v oboru Gastro/Food & Beverages se nejlepší značkou stalo Ambiente, v oboru Luxury Carollinum, v Designu USSPA, v Bankovnictví Česká spořitelna a IT Samsung.

Přibyly rovněž další nové kategorie, mezi nimiž bylo i vyhlášení Rising Star, kterou nominoval ředitel Seznam Brand Studia, Andy Sitta a vyhrála ji Kristýna Ročkai. Zároveň bylo vyhlášeno pět nejlepších agentur roku 2023 na českém trhu: Boomerang Communication, Corporate Publishing, Seznam Brand Studio, Peppermint Digital a Socialsharks.

Vítěz kategorie Největší inovace roku 2023 – projekt AI-powered launch vozu Škoda Octavia od Socialsharks – si odnesl spolu s oceněním i hodinky Robot od české ruční manufaktury.

Ocenění letos připravilo Skull studio, foto: Fenix Awards.


„Není větší radost než rozdávat uznání a ocenění dobré práce a vážit si spousty vložené energie všech lidí v sále, kteří tvoří ‚trh‘. Věřím, že lidi umí docenit rozdíly v přístupu, designu, v detailech a naše porota složená z desítek skvělých odborníků na trhu obzvlášť. Chceme se stát českými business Oscary, večerem, kde nikdo důležitý nemůže chybět. Naším aktuálním cílem je připravit nové webové stránky, které dohromady budou obsluhovat českou i international edici Fenix Awards a zároveň konferencí v Praze a v Londýně,“ říká Kateřina Borovanská, CEO Fenix Awards.

Vybrané vítězné případové studie budou k vidění na konferenci The 6th Brand & Content marketing conference, jež se bude konat 3. prosince 2024 v Praze. 12. ročník Fenix Awards bude obsahovat už i české mediální ceny připravované v rámci Fenix Media.



























Autorem letošní ceny Fenix Awards byl Matěj Otto Hájek, jeden ze tří členů studia, umělec a zakládající člen skupiny Ztohoven. Studoval sochařství v ateliéru Jaroslava Róny. V roce 2021 vystavoval v na bienále architektury v Benátkách. Je spolumajitelem Skull studia, jež se přidalo k autorům Fenix Awards z minulých 10 let, mezi které patřily například společnosti Moser Glassworks, Elton hodinářská a jejich hodinky Prim, designér Petr Larva, designér Jan Plechac, parfurmáři Pigmentarium a další.

Zdroj: mediaguru.cz

Načítání dalších...