5 SKVĚLÝCH VALENTÝNSKÝCH KAMPANÍ, KTERÉ VÁS INSPIRUJÍ
3. 2. 20223. 2. 2022
Značky po celém světě se každoročně snaží odlišit od konkurence, a proto i na svátek lásky vytvářejí dojemné valentýnské videokampaně. Některé značky se zaměřují na "romantický" aspekt 14. února, zatímco jiné se soustředí na sounáležitost ve všech jejích podobách. Všechny však mají společné to, že jsou nejen srdcervoucí, ale hlavně zvyšují povědomí o značce.
Videa a reklamy, které vaše diváky dojmou a díky nimž se budou cítit s vaší značkou spojeni více než kdy jindy. Přesně takové kampaně připravilo v roce 2022 následujících pět značek. Podívejte se na to, proč byly tak účinné:
Kmart’s Valentine’s Day Dinner
Video: Kmart Valentine’s Day Dinner Commercial
Ačkoli se obvykle při valentýnských oslavách vybaví romantické vyprávění, Kmartu se podařilo diváky dojmout nečekaným zvratem. Když se teenager připravuje na valentýnskou večeři, chystá dárky a vaří, očekáváme, že uvidíme jeho partnerku, dívku jeho věku. Pak nás ale Kmart překvapí svým neuvěřitelným koncem. Tato emotivní reklama vyzdvihuje krásnou část svátku a poskytuje inspiraci pro celý nový svět marketingových možností. Ačkoli jsme zvyklí vnímat Valentýna jako romantický svátek, tato reklama tak ukazuje podnikům i spotřebitelům jiné možnosti oslav.
DQ – Share Your Heart
Video: DQ – Share Your Heart
Nečekaným koncem se i DQ snaží představit novou linii možností při rozdávání valentýnských dárků. DQ porušuje zaběhlé zvyklosti, představuje dort vyrobený pro dva, samozřejmě se lžičkou. A co si z toho vzít? Inspiraci - mějte otevřenou mysl, pokud jde o valentýnský marketing. I když váš produkt nebo služba nejsou "romantické" nebo se zdají být pro tento svátek irelevantní, nalezením správného úhlu pohledu, jako to udělala společnost DQ, můžete propagovat svůj podnik jako profesionál a stát se značkou, o kterou se vaši zákazníci opírají, když dojde na hledání vhodných dárků.
McDonald’s Pay with Lovin’
Video: McDonald’s Pay with Lovin’
Společnost McDonald's se zaměřila na kampaň, která nevyzdvihovala romantické vztahy. Místo toho byli zaměstnanci požádáni, aby náhodně vybírali spotřebitele, kteří za své jídlo vymění "náhodný akt lásky", místo aby za něj zaplatili. McDonald's spustil hashtag #paywithlovin, který vyvolal obrovský ohlas na internetu, protože zákazníci sdíleli a nahrávali své zkušenosti na sociální sítě. A to je také příklad netradičního myšlení, pokud jde o valentýnské propagační akce. Na propagaci nebylo nic, co by bylo ze své podstaty "zaměřeno na páry". McDonald's rozehrál téma "lásky", aniž by vyloučil ty, kteří nutně nemají romantického Valentýna.
Mrs. Fields, Waiting All Day
Video: Mrs. Fields, Waiting All Day
Tato reklama vystihuje valentýnskou stránku "dopřej si". Zatímco někteří se těší na luxusní valentýnské rande, jiní se těší na menší radosti, které tento den přináší. Paní Fieldsová použila vtipný obrat ke svému valentýnskému videu propagujícímu její slavné sušenky. V něm je žena volána svým Valentýnem nahoru, ale místo toho si dopřává chvilku o samotě a vychutnává si sušenku. Říká si, že na tuto sušenku "čekala celý den". A my se jí nemůžeme divit! Jen tak pak mohou vaše produkty přinést divákům na Valentýna radost, i když jsou tak obyčejné jako sušenka!
Google – Parisian Love
Video: Google – Parisian Love
Společnost Google vytvořila dojemnou reklamu o Američanovi, který našel lásku v Paříži. Přibližuje nám cestu člověka za láskou, a přestože je reklama přímočará a jednoduchá, její poselství je silné. Google je tu pro všechny potřeby.
Valentýn je především o lásce a tyto velké značky našly úžasné, alternativní způsoby, jak ji oslavit. Od těchto marketingových géniů se můžeme hodně naučit i inspirovat pro vlastní valentýnské reklamy. Jste připraveni získat si srdce vašich spotřebitelů?
Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.
Nezbytně nutné soubory cookies
Nezbytně nutný soubor cookie by měl být vždy povolen, abychom mohli uložit vaše preference nastavení souborů cookie.
Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.
Soubory cookies třetích stran
Tyto webové stránky používají službu Google Analytics ke shromažďování anonymních informací, jako je počet návštěvníků webu a nejoblíbenější stránky.
Povolení tohoto souboru cookie nám pomáhá zlepšovat naše webové stránky.
Povolte prosím nejprve nezbytně nutné soubory cookies, abychom mohli uložit vaše preference!