Zdroj: Freepik.com
AKTUALITY TRENDY ZAHRANIČNÍ

72 % REKLAM VYSÍLANÝCH NA SUPERBOWLU STAVÍ NA VTIPU

6. 2. 20246. 2. 2024
Blíží se důležitá událost reklamního odvětví - s napětím očekáváný Super Bowl. Databáze kreativního hodnocení iSpotu pro reklamní odvětví ukazuje, že v loňském roce bylo obecně propojeno s humorem pouze 23 % ze všech reklam. Hlavním důvodem prý totiž je, že snaha být vtipný je spojena s určitým rizikem. Během Super Bowlu se však "vtipné" reklamy vyšvihly do popředí - v roce 2023 bodovalo díky humoru 72 % reklam.

  • Značky občerstvení dominují vrcholu vtipných reklam na Super Bowlu několik let.

  • "Bezpečné reklamy" mají tendenci vyhýbat se nevhodnému, urážlivému nebo matoucímu humoru, který by mohli "pochopit" jen někteří, a jako takové vytvářejí široký ohlas. V loňském roce se 18 % reklam na Super Bowlu umístilo jako Edgy a 10 % jako Polarizing.

  • Procítěné reklamy kdysi během Super Bowlu těsně soupeřily s vtipnými spoty, ale od roku 2018 se skóre emočně laděných reklam téměř každý rok snižovalo, až do 17% minima během loňského ročníku.




Zdroj: themeasure.net

Načítání dalších...