ASOCIACE KOMERČNÍCH TELEVIZÍ NAVÁZALA SPOLUPRÁCI SE SPOLEČNOSTÍ GROUPM A JEJÍM VÝZKUMNÝM PROJEKTEM MPANEL

18. 9. 202418. 9. 2024
Od srpna letošního roku se AKTV spojila se společností GroupM Czech Republic ze skupiny WPP. Díky exkluzivní spolupráci s datovým zdrojem mPanel tak bude každý měsíc na webu ScreenVoice.cz přinášet zajímavé články zaměřené na televizi jako reklamní médium a chování českých diváků při jejím sledování.

Asociace komerčních televizí, která letos oslavila 7 let svého působení, navázala exkluzivní spolupráci s mediální agenturou GroupM. Díky jejímu výzkumnému projektu mPanel bude AKTV každý měsíc na webu ScreenVoice.cz zveřejňovat zajímavé články, které odhalí skryté souvislosti, spojené se sledováním televizní obrazovky a postaví české diváky a spotřebitele do nečekaného světla a do souvislostí, které byste možná ani nečekali.
„Z partnerství s komunikační skupinou GroupM máme velkou radost. Díky datům z jejich výzkumného projektu mPanel můžeme našim čtenářům přinést zajímavá fakta (nejen) o televizních divácích a ukázat, že televize je pro reklamní zadavatele efektivní médium, které dokáže oslovit široké publikum s různorodými zájmy. Na webu ScreenVoice díky této spolupráci postupně vydáme sérii zajímavých článků s aktuálními fakty z českého prostředí.”

říká Klára Brachtlová, prezidentka Asociace komerčních televizí.

Kontinuální výzkumný projekt mPanel probíhá ve spolupráci se společností NaDa Research. Mapuje chování českých spotřebitelů a přináší kromě odpovědí na otázky týkající se mediálního chování české populace i různé sociodemografické přehledy. Je to významný datový zdroj, který odhaluje nové trendy, flexibilně reaguje na změny trhu i spotřebitelů a klientům GroupM poskytuje relevantní informace nezbytné k plánování jejich reklamních kampaní.
„Spolupráce s AKTV a webem ScreenVoice je dalším z projektů, kterým chceme s GroupM nastavit zrcadlo trhu. Partnerství vnímáme jako cestu pro edukaci a otvírání diskuse kolem témat, která možná nejsou aktuálně „in“, ale neměli bychom na ně zapomínat. Ve všech případech to jsou témata důležitá, a přesto mnohdy přehlížená. Můžete se tedy těšit na méně či více provokativní přístup, ne nepodobný projektu Mediální bubliny na stejnojmenné webové stránce, který je také z naší dílny,“

říká Ondřej Šimůnek, CMO GroupM.

Čtenáři Screenvoice.cz budou mít díky této spolupráci přístup k sérii aktuálních a poutavě zpracovaných článků poukazujících na nečekané souvislosti, které nejen pobaví, ale umožní také nahlédnout na zvyklosti diváků při sledování televize z jiného úhlu pohledu. Články budou zveřejňovány každý měsíc, první dva jsou na webu ScreenVoice.cz již nyní. Přečtěte si, co vlastně pro diváky znamená „sledování televize“ anebo o tom, jak se liší i z hlediska mediální konzumace lidé, kteří cestují s cestovkou a ti, kteří cestovky nevyužívají.



O GroupM

GroupM Czech Republic je součástí WPP, největší komunikační skupiny na světě. Mediální investice klientů realizuje prostřednictvím agentur EssenceMediacom, Mindshare, Wavemaker a digitální agentury GroupM Nexus, která zaštiťuje programatický nákup digitální reklamy. Portfolio GroupM zahrnuje specializovaná oddělení Data & Analytics, Technology, Investment and Digital Services. GroupM řídí a spravuje mediální investice a díky jejich konsolidaci a svým znalostem a zkušenostem dosahuje nejvýhodnějších podmínek pro své klienty. Investuje rovněž do rozvoje technologií, které v kombinaci s datovým know-how společnosti pomáhají vytvářet produkty a služby odpovídající aktuálnímu vývoji v oblasti marketingové komunikace ve všech jejích formách.



O Asociaci komerčních televizí (www.AKTV.cz)

Asociace komerčních televizí zastupuje nejvýznamnější komerční vysílatele v České republice. Jejím cílem je hájit, podporovat a prosazovat jejich společné zájmy. AKTV se aktivně podílí na přípravě národní i evropské legislativy vztahující se ke komerčnímu televiznímu vysílání, ochraně osobních údajů, novinářské práci či obchodním sdělením. Je partnerem pro orgány státní správy, unijní instituce i další stakeholdery. Jednou z hlavních činností AKTV je ochrana autorských práv svých členů a boj proti internetovému pirátství. Vedle toho je AKTV aktivní i v podpoře televize jako reklamního mediatypu. Pro komunikaci se zadavateli reklamy a mediálními agenturami provozuje informační web ScreenVoice.cz a pravidelně pořádá oborové konference.



O ScreenVoice (www.ScreenVoice.cz)

Na webu ScreenVoice.cz čtenáři najdou inspiraci, trendy, výzkumy i aktuality o dění v televizním světě v České republice i v zahraničí. Každý měsíc je věnován jednomu tématu, ke kterému je připraven původní obsah. Na čtenáře tak na webu čeká magazínové čtení o vůbec první televizní reklamě, vánoční nebo valentýnský reklamní speciál, či zamyšlení nad reklamou během covidu či války na Ukrajině. Téma měsíce pak doplňuje kalendář oborových akcí, slovník pojmů ze světa total videa nebo populární sekce Mýty a fakta o TV, která přináší řadu datových podkladů vyvracejících nejčastější mýty o televizi. Samostatnou kategorii pak tvoří archiv akcí AKTV, kde zájemci najdou všechny záznamy vystoupení a prezentace speakerů z posledních šesti let.


Načítání dalších...