ASOCIACE KOMERČNÍCH TELEVIZÍ SE STALA ČLENEM ASOCIACE EGTA A GLOBÁLNÍ PROFESNÍ INICIATIVY PRO PROPAGACI TELEVIZE THE GLOBAL TV GROUP
25. 9. 201725. 9. 2017Kromě toho se AKTV připojila také ke globální iniciativě The Global TV Group, neoficiálnímu seskupení asociací televizních společností a medizastupitelství v Evropě, USA, Kanadě, Austrálii a Střední Americe, které si klade za cíl propagovat televizní vysílání.
Za 43 let svého fungování egta významně rozšířila oblast svého působení i členskou základnu, které aktuálně čítá 139 členů ve více než 40 zemích světa. Svým členům egta nabízí podporu v oblasti výzkumu, marketingu, networkingu, asistenci při obhajobě zájmů a během vzniku regulačních předpisů. Asociace je organizátorem celé řady mezinárodních odborných konferencí a seminářů. Díky své rozsáhlé síti přispěla tato asociace ke vzniku celosvětové iniciativy The Global TV Group, které propojuje asociace televizních vysílatelů a prodejců televizní reklamy z celého světa.
„Velmi si vážíme podpory a důvěry, kterou ze strany egta cítíme v každodenních otázkách našeho fungování. Agenda AKTV je široce rozkročená od marketingových aktivit až k public affairs, proto oceňujeme vzájemnou blízkou spolupráci a rádi využíváme know-how odborníků z egta,“ říká Jan Vlček, prezident Asociace komerčních televizí.
„Jsme velice hrdí na to, že můžeme přivítat AKTV jako přidruženého člena sdružení egta a těšíme se na úzkou spolupráci na našem společném zájmu: propagace televizního vysílání,“ doplňuje Katty Roberfroid, generální ředitelka egta.
Asociace komerčních televizí (AKTV) je sdružení provozovatelů pozemního televizního vysílání s cílem hájit, podporovat a prosazovat společné zájmy komerčních vysílatelů v České republice. AKTV vznikla v roce 2017 v návaznosti na vzrůstající potřebu komerčních televizí hájit a prosazovat své zájmy. AKTV reprezentuje tyto zájmy vůči státní správě a je partnerem v dialogu při tvorbě národní i evropské legislativy. Zaměřuje se také na ochranu autorských práv nebo marketingově-edukační aktivity v oblasti televizního vysílání.
egta je evropské obchodní sdružení marketérů z oblasti reklamních řešení napříč (různými) obrazovkami a/nebo audioplatformami s cílem pomáhat svým členům chránit, zlepšovat a rozšiřovat jejich nabídku obsahu upravovaného a vysílaného lineárně na televizních programech a rozhlasových stanicích.
Členy sdružení egta jsou mediazastupitelství, která obchodně využívají reklamní prostor komerčních i veřejnoprávních televizních a rozhlasových stanic v Evropě i jiných zemích. Význam sdružení egta spočívá v různorodosti jejích členů: jsou nimi nezávislá medizastupitelství nebo komerční oddělení v rámci televizních nebo rozhlasových společností. Patří mezi ně velké společnosti i středně velké firmy na menších trzích.
http://www.egta.com/
http://www.theglobaltvgroup.com/