Zdroj: Freepik.com
AKTUALITY VÝZKUM ZAHRANIČNÍ

DIVÁCI SE TĚŠÍ NA SVÁTEČNÍ VYSÍLÁNÍ; STUDIE EFFECTV UKAZUJE SEZÓNNÍ PŘÍLEŽITOST K OSLOVENÍ SPOTŘEBITELŮ

19. 12. 202219. 12. 2022
Podle studie společnosti Effectv, která se zabývá prodejem reklamy ve společnosti Comcast, mohou inzerenti prostřednictvím svátečních programů stále oslovit spotřebitele. Sváteční program totiž stále přitahuje k televizní obrazovce, i přesto, že v průběhu roku dochází ke změnám konzumace televizních pořadů.

V analýze sledovanosti od Dne díkůvzdání do Vánoc v roce 2021 si 92 % domácností naladilo sváteční program. V průměru v tomto období sledovaly 20 hodin sezónních pořadů. V porovnání s předchozím rokem došlo k 46% nárůstu sledovanosti svátečních pořadů, přičemž 79 % impresí ze streamování se odehrálo na velké obrazovce.

Domácnosti, které patří k light uživatelům televize a i ty bez televize měly o 51 % vyšší pravděpodobnost, že budou sváteční pořady streamovat, což inzerentům dává příležitost dostat svá sdělení k hůře dostupným domácnostem, zjistila Effectv.

"S tím, jak se mění prostředí pro sledování televize, se možná mění i způsob, jakým domácnosti vnímají sváteční program, ale jejich chuť po obsahu je stále silná," uvedl Travis Flood, ředitel zákaznického výzkumu společnosti Effectv. "Spotřebitelé se stále rádi scházejí se svými rodinami a sledují sváteční pořady. Analýzou způsobu, jakým spotřebitelé o svátcích televizi sledují, mohou inzerenti zajistit, že osloví publikum kdekoli a to i v hůře dostupných skupinách sledujících."

Společnost Effectv doporučila inzerentům, aby v zájmu maximalizace zásahu diváků věnovali 70 - 80 % svých rozpočtů v tomto období lineární televizi, zbytek streamingu.

Zdroj: nexttv.com

Načítání dalších...