Fle Media Awards, soutěž, která oceňuje inovativní využití médií a kreativní přístup při plánování mediálních investic, vyhlásila shortlist 19. ročníku. Z 55 přihlášených prací bylo nominováno 25 kampaní ve 12 kategoriích.
Nejvíce kampaní na shortlistu má agentura Wavemaker Slovakia (6 nominací, samostatně či ve spolupráci s MUW Saatchi & Saatchi nebo Zaraguzou). Po dvou nominacích mají agentury OMD a Fuse za kampaň pro Renault, dále Leo Burnett a Publicis za kampaň pro Ikeu a Zaraguza.
Ze zadavatelů mají na shortlistu nejvíce prací Slovenská sporiteľňa (3 nominace), po 2 nominacích společnosti Lego Trading, O2 Czech Republic, Plzeňský Prazdroj, Renault Česká republika a Slovak Telekom.
Shortlist Fle Media Awards 2024
Přihlášené práce hodnotila odborná porota složená z 121 odborníků v oblasti mediálního plánování a marketingové komunikace z řad zadavatelů, médií a reklamních i mediálních agentur.
„Pro letošní ročník jsme hodně zapracovali na komfortu pro soutěžící i pro porotce, a jsme rádi, že se nový systém, který jsme vyvinuli, osvědčil, a že jsou na něj pozitivní ohlasy. Co se týče shortlistu, letošním specifikem je velké množství kategorií, ve kterých se na shortlist dostala pouze jedna práce, a při zasedání poroty se dá očekávat vzrušená diskuse, ve které kategorii cenu udělit, a kde rozhodnout o neudělení, “ uvedl Hynek Cimoradský, managing partner pořádající společnosti Flemedia.
Detailní informace o shortlistu najdete na webových stránkách soutěže zde.
Zdroj: mediaguru.cz